Dan zie je maar weer hoe slecht (en in mijn ogen ook stom dit soort bedrijven met hun klanten omgaan).
Lekker op zoek naar een andere provider, of een klachtenbrief sturen, misschien dat je daar nog wel een leuke aanbieding aangeboden krijgt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort stuurt reactie op klacht kan ik hiermee acoord gaan?
-
kooskoekedoos
Re: Telfort stuurt reactie op klacht kan ik hiermee acoord gaan?
Nou sowieso is het gewoon heel dom van hun om een klant die altijd op het radar forum zit te naaien.
Komt zeker niet ten goede van hun echt niet
Daarnaast heb ik ook nog de hoogste klantenwaarde en was ik altijd heel tevreden over telfort.
Kortom.. hun maken een fout.. willen ze opzich wel herstellen.. maar dan krijg ik geen korting meer want die actie's gelden niet meer.
Dan zou ik dus €360 euro meer moeten betalen voor het abbonement.
En nog eens 139 euro voor het toestel wat ik anders voor €20.- zou krijgen.
Nou daar heb ik natuurlijk niet voor gekozen dus daar ga ik niet mee accoord.
Is toch raar.. hun maken een fout en dan willen ze het "oplossen" en maken ze het alleen maar erger:s
.. zucht..
Iemand een tip voor een goed abbonement met de iphone 4?
Komt zeker niet ten goede van hun echt niet
Daarnaast heb ik ook nog de hoogste klantenwaarde en was ik altijd heel tevreden over telfort.
Kortom.. hun maken een fout.. willen ze opzich wel herstellen.. maar dan krijg ik geen korting meer want die actie's gelden niet meer.
Dan zou ik dus €360 euro meer moeten betalen voor het abbonement.
En nog eens 139 euro voor het toestel wat ik anders voor €20.- zou krijgen.
Nou daar heb ik natuurlijk niet voor gekozen dus daar ga ik niet mee accoord.
Is toch raar.. hun maken een fout en dan willen ze het "oplossen" en maken ze het alleen maar erger:s
.. zucht..
Iemand een tip voor een goed abbonement met de iphone 4?
I-phone is algemeen verkrijgbaar nu.
ik heb hem zelf ook in combinatie met t-mobile.
Ik heb totaal geen problemen.
Maar is kwestie van afwegen, belangrijk is de 3G dekking op de plaatsen waar je komt of woont.
De ene provider is per seconde, de ander per minuut.
De ene heeft datalimiet de ander weer niet.
Is kwestie van goed rondkijken en een provider nemen die bij je belgedrag past.
Succes
ATESLI
ik heb hem zelf ook in combinatie met t-mobile.
Ik heb totaal geen problemen.
Maar is kwestie van afwegen, belangrijk is de 3G dekking op de plaatsen waar je komt of woont.
De ene provider is per seconde, de ander per minuut.
De ene heeft datalimiet de ander weer niet.
Is kwestie van goed rondkijken en een provider nemen die bij je belgedrag past.
Succes
ATESLI
-
kooskoekedoos
inderdaad doen wat mijn voorganger zegt:
goed je verbruik bekijken en daar je abo op aanpassen. Internet je bijvoorbeeld veel via 3G kun je beter
voor T-mobile kiezen vanwege de onbeperkte data bundel. Kpn en vodafone bieden maar 1Gig.
Snelheid is dan wel weer hoger bij de laatste twee.
En als ik het goed begrijp loopt je abo 31 januari af? Ik zou nu dan nog niets bestellen, maar wachten tot januari,
dan komen er waarschijnlijk weer een nieuwe ronde aanbiedingen.
goed je verbruik bekijken en daar je abo op aanpassen. Internet je bijvoorbeeld veel via 3G kun je beter
voor T-mobile kiezen vanwege de onbeperkte data bundel. Kpn en vodafone bieden maar 1Gig.
Snelheid is dan wel weer hoger bij de laatste twee.
En als ik het goed begrijp loopt je abo 31 januari af? Ik zou nu dan nog niets bestellen, maar wachten tot januari,
dan komen er waarschijnlijk weer een nieuwe ronde aanbiedingen.
Ik heb zelf een sim-only pakket bij Simpel. Ik ben daar wel tevreden over. Het is een stuk goedkoper dan de meeste abonnementen. Je krijgt er alleen geen telefoon bij. Die heb ik via internet gekocht, een simlock vrije telefoon die ik mooi vond. Als je van dure telefoons houdt kun je misschien beter ergens anders een abo nemen, maar ik ben over het algemeen zeer tevreden over simpel.