LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ceasar's Furniture Style te Almere

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door corie242 »

Hartelijk dank voor je bijdrage.
Voorlopig ben ik weer van de straat.
Huiswerk maken.

syls
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2012 18:07

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door syls »

Diana-dh schreef:OPROEP

Hoi,

Ik wil mensen oproepen die problemen hebben met ceasar furniture en zich aub bij mij te melden !!
Wij zelf hebben namelijk sinds vorig jaar meubels gekocht bij dit bedrijf en zijn er zo ontevreden over , nu een jaar laten zijn we nog steeds aan het wachten op een salontafel die zou worden omgerolen en een nieuwe eetkamertafel.Ook de kwaliteit van de meubels is zeer slecht !! Terwijl we voor de duurdere kwaliteit hebben betaald en deze meubels afbrokkelen en verkleuren.
Dit is zeer van belang dat wij personen treffen die net zo ontevreden zijn als wij en zich AUB bij ons te melden!! Wij zijn ergens meebezig waarvan we meerdere slachtoffers nodig hebben. Hoe meer mensen hoe meer we uit kunnen kijken naar een goede afloop voor ons allen. Als er mensen zich bij ons aan willen sluiten kunt u mij vragen naar mijn telefoonnummer zodat ik u nader kan toelichten waar het om gaat en waarom het zo belangrijk is voor ons en de rest van de slachtoffers.

Ik hoop dat ik veel reactie's krijg en samen staan we sterk .

MVG Diana de Haas

MAXIEM

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door MAXIEM »

syls

Zie mijn Update in dit topic op 19/5/2012.

Ook via plaatsing van deze oproep op de andere consumentenforums, kun je in kontakt komen met lotgenoten respectievelijk bondgenoten.

Sukses, Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 31 mei 2012 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door crazyme »

MAXIEM schreef:syls

Zie mijn Update in dit topic op 19/5/2013.

Ook via plaatsing van deze oproep op de andere consumentenforums, kun je in kontakt komen met lotgenoten respectievelijk bondgenoten.

Sukses, Maxiem.
Ga dan ook even jouw bericht van 26-5-2012 even updaten....

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door corie242 »

Diana.

Mij heb je meteen.
Ik heb meteen een heel groepje voor je.

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door corie242 »

Antwoord oproep Diana

Diana ik heb je al een aantal keren een prive berichtje gestuurd.
Via deze weg heb ik ook jouw email adres ontvangen.
Via deze email ben jij niet te bereiken.
Telefoonnummers uitwisselen wilde je niet.
Meerdere dingen in je berichtje kloppen volgens mij niet.
Mijn vragen aan jou zijn;

Wie ben je.
Wat wil je bereiken.
Wil je onze groep er wel of niet bij.
Wil je hier alleen maar je verhaal kwijt.
Geef je je voor iemand anders uit.

Sorry maar wij weten het niet meer.

Heel graag antwoorden alstublieft.

theresia
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mar 2012 14:31

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door theresia »

hi corry

ik sluit me hier voorleedig bij aan
en waarom
je weet niet wat er achter een naam schuilt
je doet mee of niet
groetjes

simone o
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2012 21:11

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door simone o »

nou mensen ik ben 2 weken geleden in de winkel geweest hoop stennis gemaakt en vandaag de hele dag zitten wachten op mijn nieuwe kussens voor de bank en het maken van 2 scheuren maar zoals te verwachten niemand gezien en ze nemen uiteraard de telefoon niet op. zie net op marktplaats dat hun naam weer eens is veranderd nu in R.D bv kunnen ze weer verlopig de boel oplichten. maar ja geef niet op! reis volgende week weer af naar almere want ze kunnen dreigen wat ze willen in hun zaak maar daar ben ik niet bang voor, dit zullen ze ongetwijfeld lezen dus bij deze tot snel. en als je klanten hebt licht ik die gewoon weer in. want bang zijn we zeker niet stelletje oplichters met grote mond want van service en klantvriendelijk heid hebben ze nog nooit gehoord.

LET OP!!!!!!!!!!!!! R.D bv is de nieuwe naam van deze oplichters

simone o
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2012 21:11

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door simone o »

naam veranderd van ceacar ferniture tot roalty design , style ck en nu weer let op!!!!

R.D bv KOOOOOP HIER NIKS!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo :x :x :x

monalisa76
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jun 2012 18:33

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door monalisa76 »

hallo eddykuh, ik was benieuwd hoe het was afgelopen bij jou met de meubels. ik hoor het graag

delilahadad
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2012 22:22

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door delilahadad »

Beste lezers.

wij hebben het zelfde probleem we hebben in april een bankstel besteld en nog steeds niet ontvangen.
ik vond het al raar als we ze belden en er werd niet opgenomen en ook de telef van de zaak klopte niet,
nu meer als 4maanden later hebben we ze aan de lijn gehad en zeiden dat hij onderweg was met de SCHip
wat al vreemd is want hij zou van Italie komen en zou normaaal met de vrachtwagen moeten komen.
dus misschien hebben ze die van CHINA ipv Italie. en nu weer 3 weken verder nog steeds niets
weer gebeld nog steeds niet , nu hoeven we die bank zowiezo niet meer zeker niet als ik dit zo allemaal lees
en ook dat die zeker uit china komt en dan krijg je ROTZOOI..

we hebben wel een borg gegeven van 100 euro maar die mogen ze van mij hebben ben al blij dat ik niet meer heb gegeven

Dus mensen oppassen NIETS KOMT UIT ITalie allemaa rotzooi als je het krijgt..... HEt zijn oplichters!!!!!

sandra66069
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2012 17:02

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door sandra66069 »

HALLO

IK ZIE HIER HEEL VEEL KLACHTEN ZIJN ER MENSEN DIE ER DAAD WERKELIJK WAT AAN DOEN??
ZOJA GRAAG EEN REACTIE DIT OMDAT WE AL JR WACHTEN OP VERVANGING VAN MEUBELS...

IK HOOR GRAAG VAN U

MVG

Schatje123
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 19:40

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Schatje123 »

hoi.ik heb op 17 maart 2012 meubels gekocht by ceasars funuture.ik heb de duurdere kwaliteit gekocht bij hun.het zou uiterlijk 3 maanden duren!!het is nu al 5 sept 2012,en heb de meubels nog steeds niet!!dus over een paar dagen,ben ik al 6 maanden aan het wachten.En we hebben in de tijd heel veel gebeld naar ceasars funuture,dan nemen ze de telefoon voor een week niet op.dan krijg je wel iemand aan de telefoon,dan zeggen ze,de boot is onderweg,kan 6 tot 8 weken duren.(nou,die tijd is nu ook al om)!wachten maar weer,weer bellen,voicemail eraan.soms bellen ze terug,en dan vraag je,hoe lang het nog duurt,dan zeggen ze,ja,de boot staat in italie aan de haven,en moet wachten tot hij vol is!!weet niet hoe vaak we al gebeld hebben!zelfs een keer gooide de "ëigenaar"(als hij tenminste de eigenaar is"de telefoon erop.En wij weer terug bellen,pakken ze een hele week niet op.Je wordt er onderhand ziek van!!de laatste keer dat we gebeld hebben,is nu weer bijna 2 weken geleden,en toen zei hij,het is nu nog maar een kwestie van een paar weekjes.nu heb ik op deze site,gelezen,dat er meer mensen klachten hebben over ceasars funuture.Hoe lang moet ik nog wachten?????Heb het nu helemaal gehad met ceasars funuture.Wie heeft dit nog meer?????Heb je ook met hun zoiets,reageer dan.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door crazyme »

Nummerherkenning uitzetten wanneer je belt.

Schatje123
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 19:40

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Schatje123 »

crazyme schreef:Nummerherkenning uitzetten wanneer je belt.
Hebben we ook al vaker gedaan.Ik weet niet wat we nog meer moeten doen.Ik denk dat ik aangetekende brief stuur,en mijn aanbetaling terug vraag.Maar ja,zullen ze toch wel niet geven.Ik heb geen zin om nog langer te moeten wachten.is al bijna 6 maanden nu.En als ik die andere mensen hier op de site geloof,zijn de meubels ook nog slechte kwaliteit.Dus misschien,als ik uberhaupt de meubels krijg geleverd,ben bang dat ik ook naar maanden,met slechte meubelen zit.en dan begint het weer van voren af aan.zijn er nog meer mensen die in het afgelopen half jaar bij ceasars funuture in almere meubels hebben gekocht.reageer dan aub. gr.

Schatje123
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 19:40

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Schatje123 »

syls schreef:
Diana-dh schreef:OPROEP

Hoi,

Ik wil mensen oproepen die problemen hebben met ceasar furniture en zich aub bij mij te melden !!
Wij zelf hebben namelijk sinds vorig jaar meubels gekocht bij dit bedrijf en zijn er zo ontevreden over , nu een jaar laten zijn we nog steeds aan het wachten op een salontafel die zou worden omgerolen en een nieuwe eetkamertafel.Ook de kwaliteit van de meubels is zeer slecht !! Terwijl we voor de duurdere kwaliteit hebben betaald en deze meubels afbrokkelen en verkleuren.
Dit is zeer van belang dat wij personen treffen die net zo ontevreden zijn als wij en zich AUB bij ons te melden!! Wij zijn ergens meebezig waarvan we meerdere slachtoffers nodig hebben. Hoe meer mensen hoe meer we uit kunnen kijken naar een goede afloop voor ons allen. Als er mensen zich bij ons aan willen sluiten kunt u mij vragen naar mijn telefoonnummer zodat ik u nader kan toelichten waar het om gaat en waarom het zo belangrijk is voor ons en de rest van de slachtoffers.

Ik hoop dat ik veel reactie's krijg en samen staan we sterk .

MVG Diana de Haas
wij hebben 17 maart 2012 meubels gekocht bij ceasars funuture.in almere.lever tijd zou zijn 3 maanden.het is nu al bijna 17 september,dus het wordt al bijna een half jaar.we hebben zo vaak gebeld met hun.dan nemen ze de telefoon niet op,dan staat voicemail aan.en als je ze er wel aan krijgt,hoor je steeds een ander verhaal.dan is de boot onderweg,en kan het 6 tot 8 weken duren.die zijn ook al inmiddels voorbij.dan bel je naar paar weken weer,zeggen ze de boot staat in italie,moet wachten tot de boot vol is.Het is elke keer een andere smoes.1x heeft ceasars funuture zelfs de hoorn erop gegooid,en was weer een week niet bereikbaar.en dan durven ze te beweren,ja jullie hebben voor kwaliteit meubelen gekocht,en op maat gemaakte,dus met andere woorden,wachten jullie maar.zowiezo toen ik in almere in hun"winkeltje'kwam.dacht ik:is dit alles.had maar een paar dingen staan.en ik ging erheen voor de meubels van 1295,euro.maar die raadde hij ons zelf af.we zijn toen voor het duurdere gegaan.en die kosten 2995.en aanbetaling gedaan van 450.euro.al met al.ik ben het zat,het wachten!!ben niet van plan om een jaar op meubels te wachten.ben toch geen gek.wat zijn hun voor oplichters.

girl29
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2012 16:40

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door girl29 »

ook wij hebben problemen met di bedrijf.
aan betaald voor een bank en nu 1 jaar later hebben we nog nix.
als je beld word je erg bedreigd niet te geloven.
DIT MOET SOPPEN.
benn all bij de politie geweest die kunnen er niets aan doen.
vind dit niet normaal

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door sjoegel »

soppen ?
DIT MOET SOPPEN.
maar ik begrijp wat de bedoeling is. Waarom blijft U een jaar wachten ?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door crazyme »

@sjoegel
Ik denk omdat Girl29 niet weet wat te doen

@girl29
Leg jouw zaak voor aan een deurwaarder. Kijk of je sterk genoeg staat om je geld terug te vorderen.
Dan heb jij niets meer met die gasten te schaften.

Sukkeltrans
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2012 21:51

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Sukkeltrans »

Ik denk toch zowiezo aangifte doen bij de politie. En raadpleeg als je er een hebt eens bij je rechtsbijstand verzekering, vaak kunnen zij je wel helpen. Anders advocaat in de arm nemen, je staat vrij sterk als de verkopende partij zijn afspraken in zijn geheel niet nakomt.

Succes

Gesloten