dus intrekking oops.
de verrekening op een van je facturen is weer van kracht
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ben blij dat UPC zo positief gereageerdCaptainSlow schreef:Wat ik op 24 januari al schreef gebeurde vandaag, UPC stuurde me een dreig-mail dat er nog een factuur open staat, dat ik deze op "mijn UPC" kon inzien en daar akkoord moest verklaren zodat UPC kon incasseren. Zal wel om de gestorneerde onterechte incasso gaan.
Punt 1 krijg ik geld van UPC, en niet andersom.
Punt 2 kan ik helemaal niet meer bij facturen op "mijn upc" want dat hebben ze op de laatste dag van mijn contract direct uitgeschakeld, daarbij heb ik nooit de optie gehad om online een factuur te accorderen.
Toch maar weer een kwartier aan de telefoon (op mijn kosten uiteraard) en er is toegezegd dat het gecorrigeerd gaat worden en dat ik een eindafrekening krijg.
Die eindafrekening zal wel weer in "Mijn UPC" komen![]()
Ballentent.
umberto56 schreef:Vandaag kreeg ik eindelijk weer een factuur binnen, na 3 maanden is e.e.a. eindelijk gecorrigeerd.
Na een onterechte incasso die ik gestorneerd heb en dreigen met een incassobureau eindelijk een factuur waarop datgene wat ik van hén tegoed had eindelijk correct verrekend is.
Geen enkel excuus of wat dan ook.Met zo'n afscheid wil je toch ook nooit meer terug naar zo'n club?
Dit vind ik wel heel triest hoor Henri, ik weet inmiddels dat jij UPC heel hoog hebt zitten maar dit is wel heel erg.Henri42 schreef:He Jakkes, wat erg toch , met UPC is het toch verschrikkelijk gesteld dat ze hun excuse team niet ingeschakeld hebben, hoewel het financieel recht getrokken is
Negeer Henri toch, doe ik ook.Femmiej schreef:Dit vind ik wel heel triest hoor Henri, ik weet inmiddels dat jij UPC heel hoog hebt zitten maar dit is wel heel erg.Henri42 schreef:He Jakkes, wat erg toch , met UPC is het toch verschrikkelijk gesteld dat ze hun excuse team niet ingeschakeld hebben, hoewel het financieel recht getrokken is
UPC maakt fouten, kost je nog belkosten ook (wat UPC lekker vangt)
Ze mogen zeker op zijn minst hun excuus aanbieden. En nee daar hoeven ze geen excuse team voor te hebben. En bloemetjes zijn ook overdreven.
Ze kunnen toch wel toegeven dat ze fout zijn geweest en excuus aanbieden?
Wat kost dat ze???
Als je het mij vraagt zorgt expres UPC voor problemen, zodat de klanten weer bellen en hun geld opstrijken!
Volgens mij heeft geen van jullie de klantenservice van UPC ooit aan de foon gehad, een van de openingszinnen is namelijk:edwinknight schreef:Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.
Tig mensen huiveren bij incasso bureaus en betalen maar.
Neem de proef op de som??? Heb minimaal 85 keer met UPC gebeld dus weet wel wat ze VOORLEZEN hoor...Henri42 schreef:Volgens mij heeft geen van jullie de klantenservice van UPC ooit aan de foon gehad, een van de openingszinnen is namelijk:edwinknight schreef:Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.
onze excuses voor de problemen?
Neem eens de proef op de som ipv als kippen te snateren:)
Henri, waarom solliciteer je niet bij UPC???
Je staat compleet achter UPC terwijl ze er een zooitje van maken.
Je zou wel woordvoerder kunnen worden ofzo. Je denk net zo achterlijk als UPC!
agro schreef: Henri heeft een altaartje thuis staan met het upc logo er op, welk hij als en afgod vereert.
Femmiej schreef:agro schreef: Henri heeft een altaartje thuis staan met het upc logo er op, welk hij als en afgod vereert.Geloof het nog ook.
Dat iemand zo achter zo'n flutbedrijf kan staan en alles goed probeert te praten zeg!
Henri42 schreef:Volgens mij heeft geen van jullie de klantenservice van UPC ooit aan de foon gehad, een van de openingszinnen is namelijk:edwinknight schreef:Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.
onze excuses voor de problemen?
Neem eens de proef op de som ipv als kippen te snateren:)
Beste Henri,Henri42 schreef:Telefoonkosten worden wel vergoed,
De hele tekst bulkt van de arrogantie.Femmiej schreef: Kwalitatieve afhandeling??? Daarom staat mijn naam verkeerd gespeld.
Schriftelijk contact opnemen??? Wanneer heb je dan werkelijk contact??? Duurt dagen...
Klacht naar tevredenheid hebben opgelost??? Ik wil kosten vergoed en ze doen het niet. Hoe kan ik tevreden zijn???
Heeft u nog vragen??? Bel dan!