LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC......diepe zucht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Wubo

Re: UPC......diepe zucht

Ongelezen bericht door Wubo »

ik dacht dat jij de topic starter was en het bedrag had gestorneerd.

dus intrekking oops.

de verrekening op een van je facturen is weer van kracht :twisted:

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Wat ik op 24 januari al schreef gebeurde vandaag, UPC stuurde me een dreig-mail dat er nog een factuur open staat, dat ik deze op "mijn UPC" kon inzien en daar akkoord moest verklaren zodat UPC kon incasseren. Zal wel om de gestorneerde onterechte incasso gaan.

Punt 1 krijg ik geld van UPC, en niet andersom.
Punt 2 kan ik helemaal niet meer bij facturen op "mijn upc" want dat hebben ze op de laatste dag van mijn contract direct uitgeschakeld, daarbij heb ik nooit de optie gehad om online een factuur te accorderen.

Toch maar weer een kwartier aan de telefoon (op mijn kosten uiteraard) en er is toegezegd dat het gecorrigeerd gaat worden en dat ik een eindafrekening krijg.
Die eindafrekening zal wel weer in "Mijn UPC" komen :D

Ballentent.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:Wat ik op 24 januari al schreef gebeurde vandaag, UPC stuurde me een dreig-mail dat er nog een factuur open staat, dat ik deze op "mijn UPC" kon inzien en daar akkoord moest verklaren zodat UPC kon incasseren. Zal wel om de gestorneerde onterechte incasso gaan.

Punt 1 krijg ik geld van UPC, en niet andersom.
Punt 2 kan ik helemaal niet meer bij facturen op "mijn upc" want dat hebben ze op de laatste dag van mijn contract direct uitgeschakeld, daarbij heb ik nooit de optie gehad om online een factuur te accorderen.

Toch maar weer een kwartier aan de telefoon (op mijn kosten uiteraard) en er is toegezegd dat het gecorrigeerd gaat worden en dat ik een eindafrekening krijg.
Die eindafrekening zal wel weer in "Mijn UPC" komen :D

Ballentent.
Ben blij dat UPC zo positief gereageerd :lol:

CaptainSlow

Vandaag kreeg ik eindelijk weer een factuur binnen, na 3 maanden is e.e.a. eindelijk gecorrigeerd.
Na een onterechte incasso die ik gestorneerd heb en dreigen met een incassobureau eindelijk een factuur waarop datgene wat ik van hén tegoed had eindelijk correct verrekend is.
Geen enkel excuus of wat dan ook.
Met zo'n afscheid wil je toch ook nooit meer terug naar zo'n club?
Laatst gewijzigd door CaptainSlow op 14 mar 2011 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42

umberto56 schreef:Vandaag kreeg ik eindelijk weer een factuur binnen, na 3 maanden is e.e.a. eindelijk gecorrigeerd.
Na een onterechte incasso die ik gestorneerd heb en dreigen met een incassobureau eindelijk een factuur waarop datgene wat ik van hén tegoed had eindelijk correct verrekend is.
Geen enkel excuus of wat dan ook.Met zo'n afscheid wil je toch ook nooit meer terug naar zo'n club?

He Jakkes, wat erg toch :), met UPC is het toch verschrikkelijk gesteld dat ze hun excuse team niet ingeschakeld hebben, hoewel het financieel recht getrokken is :wink:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

@Henri ....het zou upc sieren om dat wel te doen :wink:

Henri42

Als een probleem opgelost is, sta ik niet op een bloemetje te wachten, de blik vooruit richten ipv in wrok achteruit kijken,, lees de lijntjes van een aantal prikkers maar terug, jaren en jaren blijven neuzelen :)

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Off-Topic berichten zijn verwijderd door de Moderator

Femmiej

Ongelezen bericht door Femmiej »

Henri42 schreef:He Jakkes, wat erg toch , met UPC is het toch verschrikkelijk gesteld dat ze hun excuse team niet ingeschakeld hebben, hoewel het financieel recht getrokken is
Dit vind ik wel heel triest hoor Henri, ik weet inmiddels dat jij UPC heel hoog hebt zitten maar dit is wel heel erg.

UPC maakt fouten, kost je nog belkosten ook (wat UPC lekker vangt)
Ze mogen zeker op zijn minst hun excuus aanbieden. En nee daar hoeven ze geen excuse team voor te hebben. En bloemetjes zijn ook overdreven.
Ze kunnen toch wel toegeven dat ze fout zijn geweest en excuus aanbieden?
Wat kost dat ze???

Als je het mij vraagt zorgt expres UPC voor problemen, zodat de klanten weer bellen en hun geld opstrijken!

CaptainSlow

Femmiej schreef:
Henri42 schreef:He Jakkes, wat erg toch , met UPC is het toch verschrikkelijk gesteld dat ze hun excuse team niet ingeschakeld hebben, hoewel het financieel recht getrokken is
Dit vind ik wel heel triest hoor Henri, ik weet inmiddels dat jij UPC heel hoog hebt zitten maar dit is wel heel erg.

UPC maakt fouten, kost je nog belkosten ook (wat UPC lekker vangt)
Ze mogen zeker op zijn minst hun excuus aanbieden. En nee daar hoeven ze geen excuse team voor te hebben. En bloemetjes zijn ook overdreven.
Ze kunnen toch wel toegeven dat ze fout zijn geweest en excuus aanbieden?
Wat kost dat ze???

Als je het mij vraagt zorgt expres UPC voor problemen, zodat de klanten weer bellen en hun geld opstrijken!
Negeer Henri toch, doe ik ook.
Hij heeft er plezier in iedereen op de kast te jagen.

Ik heb het gevoel dat UPC in ieder geval expres nog een kwartaal incasseert om dat geld drie maanden later pas terug te betalen. Alles is geregeld, brieven en e-mails met aanbiedingen om je over te halen te blijven, een retourdoos, het op de dag af afsluiten van de toegang tot "Mijn UPC". Je maakt me niet wijs dat ze die incasso (twee weken na einde abo) niet tegen hadden kunnen houden.
Vooral het feit je ten onrechte ook nog met incasso gedreigd wordt omdat je geheel terecht storneert is de druppel.
Maar goed, ik verval in herhalingen :)

Nee, een excuusteam zullen ze niet hebben, een bos bloemen mogen ze houden, maar een klein begeleidend briefje bij de creditfactuur (na 3 maanden!) had m.i. best gemogen.
Alle moeite om je als klant te krijgen en te houden als je weg wilt, maar een trap na als je uiteindelijk toch weg gaat.

Als Henri in mijn plaats was geweest had hij het waarschijnlijk andersom gedaan en UPC een bedankbrief met een bos bloemen gestuurd omdat ze de fout rechtgetrokken hebben. :D

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.

Tig mensen huiveren bij incasso bureaus en betalen maar.

Henri42

edwinknight schreef:Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.

Volgens mij heeft geen van jullie de klantenservice van UPC ooit aan de foon gehad, een van de openingszinnen is namelijk:

onze excuses voor de problemen?
Neem eens de proef op de som ipv als kippen te snateren:)

Femmiej

Henri42 schreef:
edwinknight schreef:Helemaal mee eens. Maakt geen kont uit welk bedrijf het is maar zou inderdaad van fatsoen betuigen als upc zijn fout inziet, excuses maakt en zelfs de gemaakte kosten vergoed.

Volgens mij heeft geen van jullie de klantenservice van UPC ooit aan de foon gehad, een van de openingszinnen is namelijk:

Neem de proef op de som??? Heb minimaal 85 keer met UPC gebeld dus weet wel wat ze VOORLEZEN hoor...
Hoeveel waarde kan je hechten aan iets wat ze bij voorbaat VOORLEZEN??
Ze weten heel het probleem niet en bij voorbaat excuseren ze zich.

En dan die achterlijke telefoonkosten, die vergoeden ze helemaal niet! Staat in de algemene voorwaarden.
Nee, UPC maakt problemen, Klanten kunnen bellen, UPC kan vangen!

Henri, waarom solliciteer je niet bij UPC???
Je staat compleet achter UPC terwijl ze er een zooitje van maken.
Je zou wel woordvoerder kunnen worden ofzo. Je denk net zo achterlijk als UPC!

agro

Ongelezen bericht door agro »

Henri, waarom solliciteer je niet bij UPC???
Je staat compleet achter UPC terwijl ze er een zooitje van maken.
Je zou wel woordvoerder kunnen worden ofzo. Je denk net zo achterlijk als UPC!
:lol: Henri heeft een altaartje thuis staan met het upc logo er op, welk hij als en afgod vereert. :roll:

Femmiej

agro schreef: Henri heeft een altaartje thuis staan met het upc logo er op, welk hij als en afgod vereert.
:lol: Geloof het nog ook.

Dat iemand zo achter zo'n flutbedrijf kan staan en alles goed probeert te praten zeg!

Henri42

Femmiej schreef:
agro schreef: Henri heeft een altaartje thuis staan met het upc logo er op, welk hij als en afgod vereert.
:lol: Geloof het nog ook.

Dat iemand zo achter zo'n flutbedrijf kan staan en alles goed probeert te praten zeg!

Oeps ik geef inhoudelijk antwoord en Agro start zijn bekende rijmverhaal weer op, hij/zij heeft al jaren geen ervaring met UPC.

Telefoonkosten worden wel vergoed, je moet wel een zinvol verhaal hebben, de telefonische wachttijd is de moeite niet waard,bellen buiten de spitstijden.
Inderdaad starten ze bij UPC een gesprek op met excuses maken, ik kan er niet meer van maken :wink: :idea:

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Henri42 schreef:

Je kan niet denken voor een ander. En ind de openingszin wordt netjes opgelezen....nou nou nou....en is het daarmee dan opgelost?
Net zoals tig andere callcenters wordt gewerkt met een script, hiervan is geheel niets gemeend.
Als er iemand aan het snateren is, dan is het upc wel....kom op zeg.....steek je kop niet in het zand omdat jij er zo tevreden mee bent hoeft een ander dat nog niet te zijn.

Femmiej

Henri42 schreef:Telefoonkosten worden wel vergoed,
Beste Henri,
Ik heb hier een brief liggen van UPC, het begint al met mijn naam verkeerd gespeld.

Naar aanleiding van het telefonisch contact met één van onze medewerkers op 20 mei jl. sturen wij u deze brief.
U heeft aangegeven dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Graag informeren wij u als volgt.

Volgens onze Algemene Voorwaarden zijn wij niet aansprakelijk voor de gemaakte (telefoon-)kosten.
Wij gaan dan ook niet in op uw verzoek om een vergoeding hiervan.
Wij streven naar optimaal contact met al onze klanten.
Voor het realiseren van deze doelstelling achten wij het doen van investeringen noodzakelijk om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen verbeteren.
Zo zien wij het hanteren van een betaald servicenummer a €0,10 per minuut als een investering voor al onze klanten.
Een investering die zich voor onze klanten vertaalt in het ontvangen van een kwalitatieve afhandeling van alle vragen, klachten of opmerkingen.
Indien gewenst kunnen onze klanten ook schriftelijk contact opnemen met ons door het schrijven te richten aan:

UPC Nederland, postbus 320, 8200 AH Lelystad

Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen en gaan ervan uit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Wij vertrouwen erop u met deze brief voldoende geinformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen? Bel dan 0900 1580 (€0,10 per minuut)

Kwalitatieve afhandeling??? Daarom staat mijn naam verkeerd gespeld.
Schriftelijk contact opnemen??? Wanneer heb je dan werkelijk contact??? Duurt dagen...
Klacht naar tevredenheid hebben opgelost??? Ik wil kosten vergoed en ze doen het niet. Hoe kan ik tevreden zijn???
Heeft u nog vragen??? Bel dan!

CaptainSlow

Femmiej schreef: Kwalitatieve afhandeling??? Daarom staat mijn naam verkeerd gespeld.
Schriftelijk contact opnemen??? Wanneer heb je dan werkelijk contact??? Duurt dagen...
Klacht naar tevredenheid hebben opgelost??? Ik wil kosten vergoed en ze doen het niet. Hoe kan ik tevreden zijn???
Heeft u nog vragen??? Bel dan!
De hele tekst bulkt van de arrogantie.
kort vertaald:
We doen het in je eigen bestwil, je hebt het maar te accepteren, we doen er niets mee en als je verder wilt zeuren dan bel je het betaalde nummer maar weer.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Off-Topic berichten zijn verwijderd door de Moderator

Gesloten