Nog maar eens een keer naar boven, vanavond (28-6) is Bruneel in Nova te zien. Te vrezen valt dat hij de regie weer naar zich toe zal trekken en dat we weer worden afgeschilderd als wanbetalers, etc
Doe mij nogmaals een plezier en stuur de voorbeeld email (ff naar boven scrollen) naar kopspijkers en zorg ervoor dat Bruneel een heel seizoen op de hak wordt genomen
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bruneel moet in Kopspijkers
Re: Bruneel moet in Kopspijkers
Bruneel trekt alles naar zich toe, dit gesprek is eergisteren al opgenomen.
Re: Bruneel moet in Kopspijkers
Ik heb even een vervolg email geschreven. Gelieve deze te sturen naar [email protected] Ook graag door degene die de eerste email al vertuurd hebben.
Bedankt!
Hoi Jack,
Je hebt de afgelopen tijd een aantal emails ontvangen met het verzoek om Bruneel in je programma op te nemen. Ik wil nogmaals onder de aandacht brengen hoe actueel dit is. Er worden mensen gedagvaard die moeten rondkomen van een uitkerinkje terwijl ze een schuld hebben van duizenden en soms tienduizenden Euro's. Vele gezinnen gaan naar de knoppen. Het beeld dat Dexia schets bij monde van Bruneel in het programma Nova van 28 augustus is een heel andere. Het zou allemaal wel meevallen, de gemiddelde schuld zou slechts 5.000 Euro zijn terwijl uit kamervragen beantwoord door de minister van Financien heel andere getallen naar voren komen.
Schenk alsjeblieft die aandacht aan dit maatschappelijke probleem waar het recht op heeft
Bij voorbaat dank namens enkele honderdduizenden gezinnen
Bedankt!
Hoi Jack,
Je hebt de afgelopen tijd een aantal emails ontvangen met het verzoek om Bruneel in je programma op te nemen. Ik wil nogmaals onder de aandacht brengen hoe actueel dit is. Er worden mensen gedagvaard die moeten rondkomen van een uitkerinkje terwijl ze een schuld hebben van duizenden en soms tienduizenden Euro's. Vele gezinnen gaan naar de knoppen. Het beeld dat Dexia schets bij monde van Bruneel in het programma Nova van 28 augustus is een heel andere. Het zou allemaal wel meevallen, de gemiddelde schuld zou slechts 5.000 Euro zijn terwijl uit kamervragen beantwoord door de minister van Financien heel andere getallen naar voren komen.
Schenk alsjeblieft die aandacht aan dit maatschappelijke probleem waar het recht op heeft
Bij voorbaat dank namens enkele honderdduizenden gezinnen