LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort foutje

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door delgado0 »

Ah bij Telfort zijn het echte bloedzuigers. Dus het verwachten van enig coulance is te mooi om waar te zijn !!

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door wiseger »

marcelxxx schreef:Goedkoopste aanbod op de Tefort website is een Iphone 16 voor 200 euro voor 24 maanden, waar jou fantasie aanbod van 80 euro voor 20 euro vandaan komt???
Ik zou zeggen, kijk zelf eens op de website van Telfort, een 24 maanden abbo met 500 belminuten p/m met iPhone 4 kost momenteel 139 euro aan toestelprijs. Neem je 1000 min p/m dan kost het toestel 69 euro.

Misschien heeft TS wel een betere deal gekregen omdat ie al klant was of in de winkel een mooi aanbod gehad ?

Overigens lijkt het me dat op de factuur van TS de kosten gewoon gespecificeerd staan.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Marcel ik vind je toch erg vervelend en betweterig overkomen. Volgens mij is niemand gebaat bij een zo'n vijandige mening.

Zo heb jij ook een telefoon op afbetaling gekocht, ook niet erg slim Marcel. Kijk naar mij ik heb een nieuwe prepaid telefoon gekocht voor 15 euro (met inruil van mijn prepaid telefoon van 3 jaar oud). Is een week standby en verbel nog geen 5 euro p.m. dat is pas slim ;)

georgia553
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:21

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door georgia553 »

Ja Marcel heeft er denk ik een dagtaak aan om alle providers af te gaan en te kijken en vergelijken. Denk dat hij hier zich perfect kan afreageren zodat hij wat van zijn zurigheid kwijt raakt. Marcel ik klaag niet over mijn maandelijkse kosten hoor. Hoop dat je vandaag je dag wat beter begint, hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag voor je !

georgia553
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:21

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door georgia553 »

Ik wil nog even vertellen dat ondanks dat ik met Telfort heb afgesproken in drie termijnen te betalen,( ze stelden zelf deze betalingsregeling voor omdat ik het niet in 1 keer kan betalen) ze het gehele bedrag onlangs hebben geincasseerd. Dus niet aan afspraak gehouden.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

georgia553 schreef:Ik wil nog even vertellen dat ondanks dat ik met Telfort heb afgesproken in drie termijnen te betalen,( ze stelden zelf deze betalingsregeling voor omdat ik het niet in 1 keer kan betalen) ze het gehele bedrag onlangs hebben geincasseerd. Dus niet aan afspraak gehouden.
Dat is wel vervelend als je afspraken maakt die niet worden nagekomen.

Ik heb wel het idee dat dit een melkkoe is van de telecom aanbieders. Technisch is er geen reden om een abonnement niet direct in te laten. Nu krijgt een abonnee de tijd om een flinke rekening bij elkaar te internetten met zijn oude simkaart zonder internet bundel of zijn tijdelijke 0 euro abonnement.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door BBCS »

evdbeek99 schreef:
georgia553 schreef:Ik wil nog even vertellen dat ondanks dat ik met Telfort heb afgesproken in drie termijnen te betalen,( ze stelden zelf deze betalingsregeling voor omdat ik het niet in 1 keer kan betalen) ze het gehele bedrag onlangs hebben geincasseerd. Dus niet aan afspraak gehouden.
Dat is wel vervelend als je afspraken maakt die niet worden nagekomen.

Ik heb wel het idee dat dit een melkkoe is van de telecom aanbieders. Technisch is er geen reden om een abonnement niet direct in te laten. Nu krijgt een abonnee de tijd om een flinke rekening bij elkaar te internetten met zijn oude simkaart zonder internet bundel of zijn tijdelijke 0 euro abonnement.
Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Mensen lezen en vragen niet, waardoor men in grote problemen komt.
Ik heb ook bij Telfort van een abo zonder internet overgegaan naar een abo met internet.
Het duurde 30 dagen voordat het nieuwe abo in ging en ik heb een internet abo voor 30 dagen afgesloten voor €10,- onbeperkt internetten voor een vast bedrag. Is door Telfort in de Telfort winkel zelf voorgesteld. En geen enkele hoge kosten gehad.

Het probleem is dat veel mensen niet lezen en maar zaken aannemen, waardoor men in de problemen komt.

Heel hard gezegd, maar doordat mensen niet lezen en veel zaken niet wisten (doordat men niet leest) is geen excuus om niet te hoeven betalen.

Wie is er dan fout?
De klant of de provider?
In dergelijke gevallen is de klant wel fout.
Maar omdat de provider niet de verantwoordelijkheid van de klanten overneemt, omdat de klanten weigeren hun eigen verantwoordelijkheid te nemen, krijgt diezelfde provider wel de schuld dat de klant in grote problemen gekomen is.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

BBCS

Dat het in de kleine lettertjes op je kontrakt staat dat geloof ik direct. Telecom providers zorgen hier wel voor, maar wees nou eens eerlijk wie leest de kleine letters? Hoe vaak lees jij de algemene voorwaarden door voordat je een aankoop doet?

Het is gewoon niet klantvriendelijk, ik vermoed toch dat de telecom providers dit probleem bewust niet aanpakken vanwegen de opbrengsten. Je kan toch niet ontkennen dat veel mensen onaangenaam verrast worden door deze praktijken. Een extra waarschuwing in de winkel zou dus wel op zijn plaats zijn.

georgia553
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:21

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door georgia553 »

Beste BBCS, ik heb deze aanbieding telefonisch gekregen, omdat ik verlengde, en ik ben niet op de hoogte gesteld van deze mogelijkheid om in de tussentijd een internetabbo af te sluiten voordat de nieuwe bundel inging. Ik weet inderdaad niet alle ins-en outs van dit soort dingen en ja ik had vooraf dan onderzoek moeten doen maar eerlijk gezegd ging het allemaal zo snel aan de telefoon, misschien te impulsief geweest? Maar dit zijn wel dingen die anderen ook kunnen overkomen ik weet het haast wel zeker. Goed dat als ze dit lezen ze misschien niet dezelfde fouten maken. Overigens ben ik het wel eens met de andere poster dat het een melkkoe is. Weet zeker dat ze big money verdienen met de (onwetende, slecht lezende, slecht geinformeerde) klanten. Tuurlijk heb je zelf een zekere mate van verantwoordelijkheid maar er zijn legio mensen die inderdaad niet alle kleine lettertjes lezen. Zelfverwijtbare fout maar wel menselijk vind ik.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door angel1978 »

BBCS,

Wil je nog even vriendelijk wijzen op een vraag in een ander topic:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1113808

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door BBCS »

angel1978 schreef:BBCS,

Wil je nog even vriendelijk wijzen op een vraag in een ander topic:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1113808
Hou toch eens op!
Is het nu echt nodig om dat in iedere topic te zetten? :evil:

georgia553
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:21

Re: telfort foutje

Ongelezen bericht door georgia553 »

Hallo, goed nieuws! Heb een bedrag van 298 euro gecrediteerd gekregen. Ik ben er heel erg blij mee. Ik hoop voor anderen dat ze net als ik coulance kunnen krijgen. Heel fijn! :)

Gesloten