LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs McAfee anti-virus software

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tiptoo

Re: Prijs McAfee anti-virus software

Ongelezen bericht door tiptoo »

AVG moet je goed installeren , dan krijg je er geen reclame tussen kijk bij de link die ik hierboven zette. :mrgreen:

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

tennis schreef:
BBCS schreef:AVG is wel het slechtste wat je kunt doen.
Kan je dit nader verklaren?

Heb met mijn betaal versie AVG nog nooit een probleem gehad.
Veel mensen hebben de gratis versie van AVG op de computer staan.

Als professionele monteur zie ik op 99,99% van die computers alleen maar problemen.
In 99,99% van de gevallen staan er trojaanse paarden op de computers.
Echt een onacceptabele situatie.

Al heeft iedere beveiligingsprogramma een eigen werkwijze. Al werken ze totaal verschillend. Het doel is hetzelfde: het buiten de deur houden van het gespuis.

Ik controleer de computer op gespuis door gebruik te maken van andere beveiligingsprogramma's dan welke op de computer geïnstalleerd staat.
Dit om de simpele reden dat een goed geïnfecteerde computer de beveiliging gewoon uitschakelt of op het moment van het scannen zich onzichtbaar maakt voor die scanner.

Kijk, zoals ik al eerder aangaf is het doel het virusvrij houden van de computer. En wil je controleren of de beveiliging goed werkt, dien je met een andere programma de computer te controleren.

Als ik op een computer waar AVG op staat Mallware bytes (MBAM) en/of met Spybot scan, is er een probleem: gespuis.
Scan ik de computer met Kaspersky of met Avast: grote alarm.

Het maakt niet uit met welk programma dat de computer gescand wordt, het resultaat moet altijd hetzelfde zijn: geen gevonden bedreigingen.

Zoals ik al eerder aangaf is als op een computer met AVG MBAM en spybot gescand worden, is het altijd problemen en sterker nog: na het scannen met die programma's en het verwijderen van de bedreigingen, wordt de computer zo traag, dat herinstallatie van Windows onvermijderlijk is.

Mijn ervaring is dat computers met Avast, Kaspersky, Norman, NOD32 die problemen niet hebben. MBAM en spybot vinden bij die programma's geen problemen.

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

En mag ik je ook er op attenderen dat 90 procent van alle virussen vast gemaakt zal zijn door de anti-virus softwarefabrikanten? Want virusvrij = geen produktafname

Apart dat er kennelijk computers met avg zijn die problemen geven. Ik heb juist het tegenovergestelde. Bij veel mensen waar ik kom is er McAfee dan wel Symantec programma's geinstalleerd....met veel gezeur. Ik gebruik naast AVG ook Avira, er is ook gratis versie hiervan. Draait ook zonder problemen thuis op 2 desktops en 1 laptop.

Toch is dat hele virusvrije systeem en veilig zijn wel dubbel. Feit is ook wel dat je je ook veilig kan wanen. Dat een virusscanner niks aangeeft, hoeft niet altijd te betekenen dat er niets op je systeem staat. De virusscanner kan het ook soms, zelfs na updaten, de virus niet detecteren danwel negeren.

tiptoo

Dekseldopje schreef:En mag ik je ook er op attenderen dat 90 procent van alle virussen vast gemaakt zal zijn door de anti-virus softwarefabrikanten? Want virusvrij = geen produktafname

.

precies het juiste wat je veel hoort, ik denk dat BBCS verdiend aan betaalde anti virus.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dekseldopje schreef:En mag ik je ook er op attenderen dat 90 procent van alle virussen vast gemaakt zal zijn door de anti-virus softwarefabrikanten? Want virusvrij = geen produktafname

Apart dat er kennelijk computers met avg zijn die problemen geven. Ik heb juist het tegenovergestelde. Bij veel mensen waar ik kom is er McAfee dan wel Symantec programma's geinstalleerd....met veel gezeur. Ik gebruik naast AVG ook Avira, er is ook gratis versie hiervan. Draait ook zonder problemen thuis op 2 desktops en 1 laptop.

Toch is dat hele virusvrije systeem en veilig zijn wel dubbel. Feit is ook wel dat je je ook veilig kan wanen. Dat een virusscanner niks aangeeft, hoeft niet altijd te betekenen dat er niets op je systeem staat. De virusscanner kan het ook soms, zelfs na updaten, de virus niet detecteren danwel negeren.
Vraagje: kun je meerdere virusscanners installeren op 1 pc?, en zonder onderlinge conflicten,ik dacht dat je pc schoon moest zijn van een derde scanner bij het installeren van een nieuwe ?

Dr.Jonkers

Ongelezen bericht door Dr.Jonkers »

Dat werkt elkaar tegen en laat je PC vastlopen nooit doen dus.

tiptoo

Henri42 schreef:
Vraagje: kun je meerdere virusscanners installeren op 1 pc?, en zonder onderlinge conflicten,ik dacht dat je pc schoon moest zijn van een derde scanner bij het installeren van een nieuwe ?

gewoon avg Henri en je firewall dat is voldoende.

tiptoo

BBCS schreef:
Zie mijn eerdere uitleg.

die gaan over betaalde versies!

BBCS
Contacteer:

tiptoo schreef:
BBCS schreef:
Zie mijn eerdere uitleg.

Nope, over niet betaalde versie van AVG.

Als mensen voor een beveiliging willen betalen, dan gaat er Kaspersky op.
Willen ze een gratis, dan gaat er Avast erop.

Als er AVG erop staat en ze willen een gratis versie, dan gaat AVG eraf en Avast erop.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

BBCS schreef:
tiptoo schreef:
BBCS schreef:
Zie mijn eerdere uitleg.

Nope, over niet betaalde versie van AVG.

Als mensen voor een beveiliging willen betalen, dan gaat er Kaspersky op.
Willen ze een gratis, dan gaat er Avast erop.

Als er AVG erop staat en ze willen een gratis versie, dan gaat AVG eraf en Avast erop.

Wat stoort jou nu, dat mensen met AVG tevreden zijn.
Kan je niet gewoon hun menig accepteren, of is dat voor jou te moeilijk?

tiptoo

tennis schreef:

precies tennis , ieder kiest wat die wilt , ik laat niks bepalen door BBCS!

BBCS
Contacteer:

tennis schreef:

Ik kan hun mening zeker niet accepteren, doordat ik als monteur zijnde op alle computers waar ik AVG tegenkom ellende zie.

BBCS
Contacteer:

tiptoo schreef:
tennis schreef:

precies tennis , ieder kiest wat die wilt , ik laat niks bepalen door BBCS!
Wees maar lekker eigenwijs en ga lekker op je systeem verder werken die tjokvol trojaanse paarden zit.

Dan ben je echt heel goed bezig. (ahum)

tiptoo

BBCS schreef:
Wees maar lekker eigenwijs en ga lekker op je systeem verder werken die tjokvol trojaanse paarden zit.

laat ik nou genoeg van computers afweten en dus niet jou of een andere monteur er voor nodig hebben , dus ja.....ik werk lekker verder met AVG :mrgreen:
Ik kan hun mening zeker niet accepteren, doordat ik als monteur zijnde op alle computers waar ik AVG tegenkom ellende zie.
dit is een bepaalde arrogante opmerking!

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Dacht ik al, gewoon eigenbelang.
Klanten overtuigen, dat jou virusscanners te beste zijn, en kassa.

Blijkbaar heb je een glazen bol, om te zien dat er Trojaners op mijn/of andere PC´s zijn.

Zoek maar het word "arrogant" op!

BBCS
Contacteer:

Dan maar arrogant :D :wink:

tiptoo

BBCS schreef:Dan maar arrogant :D :wink:
:lol: tis maar wat je bevalt :mrgreen:

BBCS
Contacteer:

Nee hoor.
Ik vind alleen dat jij struisvogel gedrag vertoont.
En jij vindt dat ik tegen mijn beter weten in moet accepteren dat anderen AVG goed vinden. Dat doe ik dus niet.
Dat heeft totaal niets te maken dat ik geld wil verdienen.

tiptoo

BBCS schreef:Nee hoor.

En jij vindt dat ik tegen mijn beter weten in moet accepteren dat anderen AVG goed vinden. Dat doe ik dus niet.

dit is dus tamelijk arrogant dat heb je maar te accepteren, ik bepaal nog altijd wat ik op mijn computer zet, dan maar volgens jou een struisvogel :mrgreen:

BBCS
Contacteer:

tiptoo schreef:
BBCS schreef:Nee hoor.

dit is dus tamelijk arrogant dat heb je maar te accepteren, ik bepaal nog altijd wat ik op mijn computer zet, dan maar volgens jou een struisvogel :mrgreen:
Mooi niet. :lol:

Het is je eigen beslissing, je bepaald zelf wat je doet, maar ik hoef het absoluut niet eens te zijn met je beslissing.

Een tip:

Scan je computer eens met MBAM en met spybot. Of scan je computer eens met een andere virus scanner. En dan nog maar eens kijken of je dan zo tevreden bent.

Gesloten