Re: Philips, E-care ITS en mijn Philips 37PFL9732D LCD TV.
Geplaatst: 25 mar 2011 19:03
Ondertussen zijn we weer 16 dagen verder, 2 keer contact gehad met CE Repair en 2 keer met Philips, maar mijn zaak loopt nog steeds, ondanks toezeggingen dat het nu snel zou gebeuren. Wat is er onlangs gebeurd. Philips heeft besloten dat reparatie niet meer gaat gebeuren maar dat ik een vervangende TV ga krijgen, vind ik prima want met deze TV ben ik aardig klaar, dit werd allemaal 16 dagen geleden besloten en zou een week besluitvorming dus doorlooptijd hebben, na een week niks, Philips gebeld en de opdracht was gegeven aan CE repair, die moet dan met een voorstel komen richting Philips, die dan weer door Philips wordt beoordeeld waarna CE Repair mij een voorstel doet schriftelijk via mail zodat e.e.a. vastlegt, elke keer als ik belde zou het elk moment kunnen gebeuren, na nu weer dus 16 dagen nog helemaal geen voorstel. Ook mijn 4 telefoontjes kunnen helaas de zaak niet versnellen. Dat ik als sinds begin januari met een (oude) TV met 2 tieners en mijn vrouw (ik heb al aardig wat voetbal gemist) TV moet kijken maakt kennelijk niet uit, om moedeloos van te worden, waarom 2 mensen, een van CE Reapir en een van Philips niet even met elkaar kunnen bellen en wat besluiten nemen is mij een raadsel. Ik las hier laats in een forum dat iemand een storing had op (ik geloof) 3 maart en 6 of 7 maart was alles alweer opgelost, om jaloers van te worden. Vandaag zou ik uiterlijk wat horen, maar u raad het al .... Maandag dus maar weer bellen.
Wordt vervolgd.
Wordt vervolgd.