ik zal eerlijk zeggen dat ik ook dacht ja lekker dan,ik ben gvd chronisch ziek,word aan alle kanten gepakt moet meer dan 1300 euro per jaar aan medicatie bij betalen +eigenbijdrage.....
ik dacht ook..ik weet het,ho ho ben er over gaan nadenken hoor!
ja weet je ze hebben het zelf gedaan,vroeger op school lekker stoer mee doen,of voor de gezelligheid en daar kunnen wij voor dokken....
ik heb er niet om gevraagd om ziek te worden,hoe krom kan het zijn...maar jullie betalen ook voor mij!!zo denk ik nu! ja denken kan ik nog wel hoor...geloof ik.
maar toen dacht ik....ja mensen gaan ook roken omdat ze het lekker vinden net al we snoepen,drinken(ik niet
)maar je snapt het wel,dus waarom niet.
deze mensen willen stoppen
misschien omdat het te duur wordt
of voor de gezondheid....
nou zegt dat laatste ook niet alles want iemand die niet rookt ,kan ook zo neervallen...bv...
dus ik dacht nee....die mensen zijn verslaafd en betalen net als wij ook heel wat geld al jaren aan corg....
en moeten geholpen worden....
tuurlijk de ene heeft wat meer kracht als de ander,mijn man had de griep en zei gooi het maar weg ik moet het niet meer....en nooit meer naar getaald,maar niet iedereen is zo...
dus mijn menig is wel bijgedraaid....ook rook en heb ik nooit gerookt,ja 1x toen ik 16 was ahhhhhh stak gelijk de moord en vond er niks aan,ff stiekem ihihihi
ja mijn ouders zaten als je wil mag het hoor,nou leuk ...is niet spanned he...
ik vind het nu knap als iemand stopt,met of zonder hulp!
zonde van je geld,kan je een hoop leuke dingen van doen toch?
ik weet dat tiptoo er echt al heel wat moeite voor heeft gedaan...
ik wens jullie sterkte....dit is dus een goed bedoeld berichtje he...niet aanvallend...