Pagina 2 van 2

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 22 mar 2011 09:37
door Yasmijn
Ziggo-webteam_Alex schreef:Geachte Yasmijn en Missydynamite

Bedankt voor uw reacties. Graag zouden wij nogmaals in de dossier willen bekijken om deze opnieuw te beoordelen.

Wij willen u daarom vragen uw klantgegevens naar ons toe te sturen via een privébericht.

@Yasmijn. Aan u ook de vraag om bij dit privébericht een samenvatting te zetten (zoals Missydynamite). Zodat wij ook uw situatie beter kunnen beoordelen.

Wij hopen spoedig op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Sorry Webteam van Ziggo,
Dit heb ik al eens gedaan, maar ik wordt telkens als schuldige bevonden door jullie. Daarom heb ik er ook geen vertrouwen meer in.
Jullie kijken alleen naar wat jullie systeem er van maakt, maar gaan telefoongesprekken e.d na.
Kantonrechter is mijn laatste woord.
Mvg Yasmijn

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 08 apr 2011 14:21
door Yasmijn
jsnijder schreef:Ook ik heb inmiddels ondervonden wat voor een stel boeven het zijn bij Ziggo.

Heb in januari een alles-in-een-extra abonnement afgesloten en kom snel daarna al tot de ontdekking dat het alles in een extra abonnement niets extra's b ied (ja voor ziggo wel €15,- extra par maand) maar voor mij een retentie van 30 dagen afgeknepen op een snelheid van 8 Mb, en dat op een abonement van 100Mb.

Oke, kort gedaan, gebeld met ziggo, abonement teruggeschroeft naar de alles-in-een-plus (15 euro goedkoper en met een aparte newsserver vele malen sneller en een retentie van 400 dagen)

Nu komt het drama, ziggo berekend toch het alles in een extra abonement terwijl is afgesproken dat ik de inmiddels foute afboeking kon storneren en het juiste bedrag kon overmaken op hetzelfde factuurnummer.

Na veel telefoontjes en allerlei leugens en smoesjes van ziggo blijkt er volgens de medewerkers helemaal geen mj K*rrem*n te werken (toch wel degelijk een afspreek mee gemaakt die schriftelijk wordt bevestigd door ziggo) en blijft bij het standpunt dat ik de volledige (foute) factuur moet betalen, op straffe van per maand €15,- administratie/verwerkingskosten (dat loopt lekker op zo)

ik heb er inmiddels a 1 verhoging opzitten en de volgende is mij al medegedeeld per telefoon vanmiddag, zolang ik niet volledig betaal blijven ze verhogen.

Het wordt maar weer eens tijd dat Ziggo weer eens voor de camera gesleept wordt en gaat uitleggen uit welk maffia nest ze zijn gekropen.

Bij ons in het dorp hebben we geen alternatief buiten, Ziggo is er alleen nog de KPN met zijn zielige snelheden en nog hogere prijzen, en dat weten ze bij Ziggo donders goed vandaar dat ze de macht hebben en uitoefenen om ons uit te knijpen en te belazeren zolang ze kunnen.

Ik wil hierbij een oproep plaatsen om massaal op te komen voor ons recht en Kassa te vragen Ziggo om uitleg te vragen.
Ik sta achter je . Wij zijn echt geen wanbetalers maar zo behandelen ze de klant wel. Foute informatie en onterechte bedragen!

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 08 apr 2011 14:24
door Yasmijn
Het is in ieder geval zo klaar als een klontje dat er bij Ziggo abonementen worden "verkocht" op "prestatie bonussen" anders kan ik me niet voorstellen dat je je klanten zulke leugens verteld, dat moet met geld en bonussen te maken hebben.

Juist!. En dat is dan ook al 2 jaar mijn probleem met Ziggo. Echt waar heb ik 3 maal nagevraagd of de belofte nu wel echt was. Nee blijkt niet zo te zijn.
Wat een ellende.

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 25 mei 2011 20:11
door Yasmijn
Missydynamite schreef:O ja en wat ik ook nog wilde toevoegen, het grappige is dat ze wel dreigen maar niet naar de rechter gaan omdat ook zij weten dat er gehakt gemaakt wordt van ze :D
Heb nu een brief ontvangen waarin ze zeggen dat ze naar de rechter stappen en ik daar de kosten van moet betalen. Ik baal ervan om nu dubbel te moeten betalen voor iets wat hun fout is.
:evil:

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 09 jun 2011 10:28
door Yasmijn
Missydynamite schreef:O ja en wat ik ook nog wilde toevoegen, het grappige is dat ze wel dreigen maar niet naar de rechter gaan omdat ook zij weten dat er gehakt gemaakt wordt van ze :D
Nu zeggen ze dat ze stappen gaan ondernemen (rechter) en dagt de kosten voor mij zijn. Ondanks dat ik weet dat ik in mijn recht sta durf ik het niet aan om mee te gaan. Stel ze winnen de zaak van zo'n sul als mij dan moet ik nog weet ik veel bij betalen.

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 09 jun 2011 16:07
door joop15
Ik heb persoonlijk nooit aanvaringen gehad met Ziggo, tot vandaag.
Ik heb een internet-abonnement Z2 en radio/tv en via hun website een alles-1-abonnement aangevraagd.
Je krijgt na het invullen van alle gegevens een pdf-bestand met de gegevens en kosten.

In dat PDF-bestand staat dan Aansluitkosten, Verzendkosten en prijs HD-recorder enz. Bij aansluitkosten staat 0,00.
Ook bij het aanvragen/invullen op de website heb ik nergens aansluitkosten zien
tevoorschijn komen.

Vervolgens krijg ik een bevestigingsbrief van Ziggo.
En daar staan opeens aansluitkosten Radio&Televisie 29,95 euro.

Gebeld met Helpdesk, maar daar kom je niet verder.
: Dit zijn standaard kosten meneer.
- Dat zal wel, maar bij aanvraag staat het er niet, op digitale bevestiging PDF staat 0. Ik heb geen akkoord geklikt bij iets waar aansluitkosten staat.
: Momentje, 1,5 minuut muziekje, het zijn toch echt standaard kosten meneer.

The End ?

update:
Na ongeveer zelfde bericht zetten in forum ziggo-gebruikers gaat
de Webdienst van Ziggo het oplossen.

Re: Ziggo, niets dan ellende

Geplaatst: 10 jun 2011 22:58
door hotchocolat
Ik kom me ook maar melden.

Eind 2008 hebben we schriftelijk opgezegd ivm emigratie.
Helaas bleef Ziggo ondanks de opzegging geld van onze rekeningen afboeken.
Steeds hebben we netjes gebeld (met ons mobiel naar een 0900nr) om het op een goede manier op te lossen.

Uiteindelijk heb ik de rekening voor Ziggo laten blokkeren en al het te veel betaalde geld terug laten storten.
Omdat de kosten met de telefoon zo hoog opliepen hebben we 2x een mail naar Ziggo verstuurd, 2x hebben we een verontschuldiging gehad. Daarna hebben we niets meer vernomen.
Eind mei, ruim 2 jaar later kregen we een brief van een incasso bureau met de achterstallige betalingen en de daarbij behorende extra kosten.

Vandaag weer een brief gehad van het incassobureau met het verzoek om binnen 7 dagen na dagtekening te betalen (dagtekening 6 juni). Dus maar weer gebeld. Nu is mijn vorige mail nog niet in behandeling genoemen.
Vandaag dus maar weer een mail gestuurd naar Ziggo wat niet gemakkelijk is ivm met het beperkte aantal tekens en het niet accepteren van onze postcode omdat we niet in Nederland wonen.
Weer een reactie terug dat Ziggo geen zaken meer met ons doet en we contact moeten opnemenmet het incasso bureau.

Hoe komen wij van Ziggo en het incasso bureau af, voorgoed.