LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe cv ketel kopen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Fiesiekus

Re: Nieuwe cv ketel kopen

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Dan, Teun Bosseman, heb je een goede deal gedaan.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Fiesiekus schreef:Dan, Teun Bosseman, heb je een goede deal gedaan.
Dank !
Had ze gevonden via google, stonden op diverse sites waaronder marktplaats en oa daar stonden positieve reacties.

Buren vertelden mij dat ind deze installateur genoegen neemt met een lagere marge op de ketel. Ze hebben het heel brutaal gevraagd.

ErnestoB

Ongelezen bericht door ErnestoB »

Wie kan mij advies geven over het volgende. Ik heb een offerte ontvangen voor de installatie van een Itho Hr 42 cw 6 combi c.v. ketel met toebehoren. In plaats van de Itho kan hij voor hetzelfde bedrag een Nefit Topline HRC 30 cw 5 plaatsen. Welke is beter? De ketel moet 3 verdiepingen verwarmen en 2 verdieping warmwater uit de kraan/douche leveren. Spoedig advies wordt zeer op prijs gesteld.

monteurtje

Ongelezen bericht door monteurtje »

zou voor de nefit gaan.Merk is beter en betrouwbaar,de kennis bij een boel monteurs (als je storing zou hebben) is bij een itho een stuk minder.Het huis warm krijgen is bij beide toestellen geen probleem.Bij de itho heb je een grotere straal warm water.wat dus ook weer minder zuinig is maar wel pretigger.

ErnestoB

Ongelezen bericht door ErnestoB »

@monteurtje
Hartelijk dank voor het advies! Dus de Nefit Topline HRC 30 cw 5 is voldoende voor warmwater en verwarming van ons huis. Ik had eerder al een offerte voor de Nefit die echter veel hoger was.

Gesloten