LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips koffiezetter HD7740
Re: Philips koffiezetter HD7740
Het probleem ligt bij jou, want jij spreekt de wetgever tegen en ik heb daarvoor nog geen onderbouwing gezien.
Die vraag kan ik ook bij jou neerleggen. Jou uitleggen dat je wetten verkeerd interpreteert lijkt me een lastiger verhaal...alfatrion schreef:Het probleem ligt bij jou, want jij spreekt de wetgever tegen en ik heb daarvoor nog geen onderbouwing gezien.
Zegt de term BOA jou iets.?
Daar heb je je antwoord.
Ik heb een uitvoerige onderbouwing gegeven inclusief een citaat van de wetgever waarin precies zij dat gene zegt wat jij betwist.
Wie inhoudelijk sterk staat hoeft zich niet te beroepen op een diploma, titel of baan, maar wie zich beroept op een diploma, titel of baan staat inhoudelijk niet sterk. Blijkbaar kun jij niet anders dan er op te wijzen dat je in een grijs verleden een buitengewoon opsporingsambtenaar bent geweest. Persoonlijk vind ik dat geweldig!
Wie inhoudelijk sterk staat hoeft zich niet te beroepen op een diploma, titel of baan, maar wie zich beroept op een diploma, titel of baan staat inhoudelijk niet sterk. Blijkbaar kun jij niet anders dan er op te wijzen dat je in een grijs verleden een buitengewoon opsporingsambtenaar bent geweest. Persoonlijk vind ik dat geweldig!
Boa heeft meer betekenissen. Zo betekent het bijvoorbeeld ook Belangenvereniging van Ondernemende Advocaten.
OOk ons Apparaat werkt na twee weken dramatisch. Zelfde klachten je moet er de hele rit bij blijven staan. Ik haalde dit apparaat bij de mediamarkt. ook hier gaven ze te kennen dat we het apparaat minimaal 4 weken kwijt zijn.
Met andere woorden koop maar twee apparaten dan heb je tenminste een reserve. Dit vind ik ook een productfout. Ik vraag me af of deze apparaten wel getest zijn door Philips ik zou bijna denken dat al deze apparaten dit euvel krijgen binnen een half jaar. Ik heb Philips hier over aangeschreven en wacht op reactie ook voor mij geld nooit meer een Philips. Japan heeft de hollanders op kwaliteit toch echt ingehaald!!!!
Update!
Philips reageerde snel na mijn bericht.
Toch het apparaat maar verzonden naar hun reparatie afdeling in duiven.
Na een aantal weken is het apparaat terug gekomen. Filterhouder en voeding vervangen. Het apparaat heeft 1 X zonder problemen koffie gezet en toen begon het zelfde gedonder weer. Slechte onderdelen worden door slechte vervangen. Het ontwerp is niet goed doordacht en getest. Persoonlijk ben ik er wel klaar mee en heb geen zin het apparaat steeds maar heen en weer te sturen. Ik lees zo ontzettend veel dezelfde klachten dat philips dit product eigenlijk uit de handel zal moeten nemen.
Met andere woorden koop maar twee apparaten dan heb je tenminste een reserve. Dit vind ik ook een productfout. Ik vraag me af of deze apparaten wel getest zijn door Philips ik zou bijna denken dat al deze apparaten dit euvel krijgen binnen een half jaar. Ik heb Philips hier over aangeschreven en wacht op reactie ook voor mij geld nooit meer een Philips. Japan heeft de hollanders op kwaliteit toch echt ingehaald!!!!
Update!
Philips reageerde snel na mijn bericht.
Toch het apparaat maar verzonden naar hun reparatie afdeling in duiven.
Na een aantal weken is het apparaat terug gekomen. Filterhouder en voeding vervangen. Het apparaat heeft 1 X zonder problemen koffie gezet en toen begon het zelfde gedonder weer. Slechte onderdelen worden door slechte vervangen. Het ontwerp is niet goed doordacht en getest. Persoonlijk ben ik er wel klaar mee en heb geen zin het apparaat steeds maar heen en weer te sturen. Ik lees zo ontzettend veel dezelfde klachten dat philips dit product eigenlijk uit de handel zal moeten nemen.