| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ESSENT: Incasso, extra kosten en genegeerde klachten
Re: ESSENT: Incasso, extra kosten en genegeerde klachten
Dit bericht is uiteindelijk door de gebruiker verwijderd nadat de klachten door Essent naar tevredenheid zijn opgelost.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Emthea, volgens mij moet het zijn: Eén zwaluw maakt nog geen zomer Dit duurt iets langer
Maar het kan ook in jouw situatie zijn: Zwaluwen in het dak, guldens op zak
Maar het kan ook in jouw situatie zijn: Zwaluwen in het dak, guldens op zak
Dit bericht is uiteindelijk door de gebruiker verwijderd nadat de klachten door Essent naar tevredenheid zijn opgelost.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 01:02, 9 keer totaal gewijzigd.
Of overstappen 
Ik snap dat je dit hier aan de kaak wilt stellen, maar waarom stap je niet gewoon over. Hier heb je toch ook geen zin in iedere maand.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit een voorbeeld afrekening blijkt dit over betaling per acceptgiro te gaan, bij automatisch betalen gaat het er weer af. Wellicht zijn die kosten van 1 euro naar 1 euro 50 gegaan. Echt een reden om ze aan de schandpaal te nagelen.
dat weet je als het via een acceptgiro gaat dan moet je de prijs betalen, handiger om het automatisch te laten doen.ronald g schreef:Uit een voorbeeld afrekening blijkt dit over betaling per acceptgiro te gaan, bij automatisch betalen gaat het er weer af. Wellicht zijn die kosten van 1 euro naar 1 euro 50 gegaan. Echt een reden om ze aan de schandpaal te nagelen.
Dat is niet voor iedereen handiger, bij jaarafrekening wordt het bedrag ooktiptoo schreef:dat weet je als het via een acceptgiro gaat dan moet je de prijs betalen, handiger om het automatisch te laten doen.ronald g schreef:Uit een voorbeeld afrekening blijkt dit over betaling per acceptgiro te gaan, bij automatisch betalen gaat het er weer af. Wellicht zijn die kosten van 1 euro naar 1 euro 50 gegaan. Echt een reden om ze aan de schandpaal te nagelen.
ineens afgeschreven ook al is het bedrag vrij hoog.
Dan haalt u het weer terug via een opdracht aan de bank en treft vervolgens een regeling met Essent. Ze zijn echt de beroerdste niet daar.Chocomelk schreef:Dat is niet voor iedereen handiger, bij jaarafrekening wordt het bedrag ooktiptoo schreef:dat weet je als het via een acceptgiro gaat dan moet je de prijs betalen, handiger om het automatisch te laten doen.ronald g schreef:Uit een voorbeeld afrekening blijkt dit over betaling per acceptgiro te gaan, bij automatisch betalen gaat het er weer af. Wellicht zijn die kosten van 1 euro naar 1 euro 50 gegaan. Echt een reden om ze aan de schandpaal te nagelen.
ineens afgeschreven ook al is het bedrag vrij hoog.
precies een regeling ken bij elk bedrijf lijkt me niet dat ze daar moeilijk over doen.
Probeer het eens zou ik zeggen.mrflik schreef:
Dan haalt u het weer terug via een opdracht aan de bank en treft vervolgens een regeling met Essent. Ze zijn echt de beroerdste niet daar.
Met een betalingsregeling krijgen ze gegarandeerd hun geld, dus daar werken ze echt wel aan mee.Chocomelk schreef:Probeer het eens zou ik zeggen.mrflik schreef:
Dan haalt u het weer terug via een opdracht aan de bank en treft vervolgens een regeling met Essent. Ze zijn echt de beroerdste niet daar.
Staan deze kosten nader omschreven? Wat valt onder de 'service en administratiekosten'?Wij zijn waarschijnlijk een dermate dure klant aan het worden als het gaat om "service en administratie" dat opnieuw zonder enige vooraankondiging de Service- en administratiekosten met maar liefst 50% zijn verhoogd.
En,...hoe hoog zijn deze kosten daadwerkelijk?
Want die info mis ik eerlijk gezegd.
Niet nodig, ik betaal gewoon netjesChocomelk schreef:mrflik schreef:
Probeer het eens zou ik zeggen.
Dan zoek ik die er even bij voor je:Shine schreef:Staan deze kosten nader omschreven? Wat valt onder de 'service en administratiekosten'?
"Service- en administratiekosten
Voor het verwerken van het betalingsverkeer brengt Essent u kosten in rekening. Als u heeft gekozen voor betaling via automatische incasso, dan ontvangt u een korting die even hoog is. Per saldo kost het u dan niets extra."
We praten over 1 euro per maand = 12 euro per jaar. Betaal je automatisch, dan heb je 0 euro aan kosten.
Dit zal nu dus verhoogd zijn, dus van 1 euro, naar 1,50 zijn gegaan....
Ik snap deze discussie niet helemaal hoor.... dit doen ze al jaren zo....
@ emthea,
Het wordt wat chaotisch omdat u vrijwel uzelfde verhaal in meerdere Essent topics plaatst. Daarom mijn vraag dan ook maar hier.
Het wordt wat chaotisch omdat u vrijwel uzelfde verhaal in meerdere Essent topics plaatst. Daarom mijn vraag dan ook maar hier.
Staan deze kosten nader omschreven? Wat valt onder de 'service en administratiekosten'?Citaat:
Wij zijn waarschijnlijk een dermate dure klant aan het worden als het gaat om "service en administratie" dat opnieuw zonder enige vooraankondiging de Service- en administratiekosten met maar liefst 50% zijn verhoogd.