| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1-0 voor Dexia??
-
Gast
Re: 1-0 voor Dexia??
Ik heb een leuk vakantiebaantje voor Plukker namelijk ik plukker ga druiven plukken in Frankrijk.

-
Gast
Geplaatst op 29 Apr 2003 00:37 door Luc
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt van die snoeiharde fluitjes, tegen hijgers.
Jan-Willem schreef:
PLUKKER – gunt eenieder zijn of haar pleziertjes
Met Luc toch? Jullie hebben een bijzondere relatie en PLUKKER vindt dat heerlijk om te zien... Van die mensen die het geluk vinden bij elkaar. Gefeliciteerd!Je denkt toch niet dat ik jou een e-mailtje stuur. Ik weet wel met wie ik liever mail
PLUKKER – gunt eenieder zijn of haar pleziertjes
Geplaatst op 07 Aug 2003 01:36 door Luc
--------------------------------------------------------------------------------
Jan-Willem, hij is het niet waard.
Haal die twee berichten ff weg, anders trouble... oké...?
Hij staat bij mij op negeren en daar ben ik meer dan blij mee
Vgr,
Luc
Gerdi, bedankt. PLUKKER heeft in andere topic gereageerd op je mooie quote.
PLUKKER - blijft niet typen
PLUKKER - blijft niet typen
-
Gast
Geplaatst op 03 Aug 2003 15:38 door Ted de Bruin
Toevallig ken ik Luc persoonlijk Plukker en ik kan je verzekeren, dat het een intelligent mens is met een hele goede opleiding en die het hart op de juiste plaats heeft.
Maar als jij zo flink bent , om 's-nachts 10 juli 2003 een (hatelijke) Poll over Luc op het forum te plaatsen, die de volgende dag verwijderd werd door de Redactie, dan moet je jezelf eens afvragen, wie hier nu op de man speelt.
Luc is een goed en fijn mens, neem dat maar van mij aan.
De beste groeten aan Luc en in iets mindere mate aan Plukker.
Ted.
Geplaatst op 08 Aug 2003 14:44 door Gerdi
Plukker jouw antwoord aan mij is tegen dovemans oren gericht.
Gerdi.
Plukker jouw antwoord aan mij is tegen dovemans oren gericht.
Gerdi.