LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anderzorg

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb ook nog steeds niks van Anderzorg gehoord :twisted:
Ze hebben het doorgestuurd naar de debiteuren afdeling.........jaja :x

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

ze zijn een ster in liegen in hun eigen voordeel,ben ik net gebeld door een vrouwelijke medewerkster van Anderzorg,zijn al maanden aan het wachten op de zorgpas van Dhr v M hij is verstandelijk beperkt en ik ben zijn mantelzorger.

Zijn financieën worden beheerd door een vermogensbeheerder en ik zorg verder een beetje voor hem,zijn we met zijn allen in januari overgestapt,ook Dhr v M(bewindvoeder zei nog dat de papieren waren opgestuurd) en wat zeggen ze nu na 4 maanden? hij is niet bij ons verzekerd

waarom komen ze er dan niet op tijd mee dat hun iets fout gedaan hebben,dat moet als de papieren weg zijn,nu is het te laat en zitten we dus met een probleem.De medewerkster was zeer opbeschoft en nadat ik aangaf een klacht in te dienen over haar manier van behandeling en na gedag te hebben gezegd ophing belde ze nog 3 keer achterelkaar terug om nog even te proberen mij te intimideren met belerende doch kleinerende werkwijze.

De 3e keer heb ik haar wederom medegedeeld dat ik niet van haar gediend was en hier werk van ging maken ps toen hield ze op.Ik vraag me af,waarom al die maanden dat ik contact had met andere medewerkers konden ze niet gelijk zeggen dat er iets fout gegaan was dan was het nog op te lossen geweest BSN nummer is telkens gevraagd en gegeven en dat is toch persoonsgebonden.Iemand advies? alvast bedankt

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door berend12 »

Jesscindyka, zijn jullie nu ergens verzekerd?

xxTonxx01
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:23

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door xxTonxx01 »

Doen ze expres , ze houden elkaar in stand die boeven... en alles gaat om winst.
Wij Nederlanders worden al zoveel in de maling genomen

Gesloten