LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daanveilingen BV

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MAXIEM

Re: Daanveilingen BV

Ongelezen bericht door MAXIEM »

RobinAlbers

Zo zie je maar dat je niet met elk bedrijfje in zee moet/kunt gaan.

Maxiem.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

RobinAlbers schreef:Tegenwoordig sturen banken geen afschrift meer. Thuis ontvang ik dus geen afschrift en moet het doen met mijn internet bankieren, maar dit laat natuurlijk het zelfde zien als terug te vinden is op de afschrift.
Ik krijg gewoon elke maand afschriften hoor van de ING. Kan je zelf voor kiezen.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Ceciel, de medewerkster van Daan Veilingen, geeft toch duidelijk per email aan dat de betaling voor uitlevering was binnengekomen en dat ze gewoon zouden uitleveren ?

En dan dreigen met rechtelijke stappen wegens laster, laat me niet lachen. Doet me meteen denken aan enkele maanden geleden toen ik sportkleding via de Daan veling had gekocht. Had ik ook netjes op tijd betaald maar er werd nimmer geleverd. Hoop gedoe, veel contact met Ceciel. Bleek uiteindelijk dat hun transporteur de dozen was vergeten mee te nemen. Wel uiteindelijk netjes mijn geld terug gekregen maar goed, dit was toch ook duidelijk de fout van Daan en hun transporteur. Heb ik toch ook geen 50 euro vergoeding gekregen dan Daan ? Waarom dan wel meteen boetes opleggen aan een klant ?

Gesloten