LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN licht de boel behoorlijk op met belminuten
Re: KPN licht de boel behoorlijk op met belminuten
En trouwens, waarom moet ik zelf rekenen?
Waarom verschaft de KPN die gegevens niet?
Omdat ze dan veel minder geld binnen kunnen kruien zeker.
Ik ben hier echt nog niet mee klaar, en zij ook niet.
Waarom verschaft de KPN die gegevens niet?
Omdat ze dan veel minder geld binnen kunnen kruien zeker.
Ik ben hier echt nog niet mee klaar, en zij ook niet.
Helaas wordt bij elk gesprek naar boven afgerond. Een gesprek dat 10 minuten en 1 seconde duurt wordt naar boven afgerond dus 11 minuten. Doe je tien gesprekken van 1 minuut en 1 seconde heb je zo 10 minuten extra op je tegoed verbruikt.
1 minuut en 1 seconde bellen = 2 hele minuten betalen.
-
Probeer je het aantal minuten te berekenen aan de hand van de teller in je toestel?
Dat werkt dus niet aangezien alles op hele minuten word afgerond.
Maar heb je al de factuur gehad van kpn?
Daar staat namelijk wel het precieze aantal minuten op wat er totaal is gebeld.
Dat werkt dus niet aangezien alles op hele minuten word afgerond.
Maar heb je al de factuur gehad van kpn?
Daar staat namelijk wel het precieze aantal minuten op wat er totaal is gebeld.
Hé sjakie onder welke steen kom jij vandaan! heb jij de wijsheid in pacht toevallig? Ts begrijpt iets niet en wil antwoord goed slecht maakt niet uit geen reden om zo te reageren. Dit forum is er om iedereen te helpen, maar omdat jij al die tijd onder die steen hebt gelegen had je dat even niet meegekregen.
Ik mag dan kwalitatief een stuk minder van verstand zijn dan jij, ik heb tenminste wel Nederlands geleerd en er iets van opgestoken.Sjaakiezwart schreef:Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe 'kwalitatief minder van verstand' de topic starter is..
In ELK berichtje staat wel een zinnetje wat nergens op slaat.
lees uw berichtjes nog is terug, ga dan naar de site van KPN, log in, kijk naar de gedetailleerde rekening, tel ALLE belminuten op (afgerond op hele minuten, aangezien ALLE providers dit doen behalve BEN en T-Mobile maar dat zijn 'kwalitatief mindere' providers.).
Denk dan nog 3 x na, en als t dan niet klopt, schrijf u een klachtenbrief.
Owja, en 't Licht' die dacht dat prepaid goedkoper is --> onder welke steen leef jij?
Als u zo'n titel maakt zorg er dan voor dat je ook gelijk heb, uw verhaal slaat totaal nergens op.
Gelukkig zijn er nog mensen als jij die de mensheid kunnen redden met hun heldere antwoorden die mensen zoals ik kunnen helpen en bijstaan.
ronald g schreef:Hé sjakie onder welke steen kom jij vandaan! heb jij de wijsheid in pacht toevallig? Ts begrijpt iets niet en wil antwoord goed slecht maakt niet uit geen reden om zo te reageren. Dit forum is er om iedereen te helpen, maar omdat jij al die tijd onder die steen hebt gelegen had je dat even niet meegekregen.
hier sluit ik mij geheel bij aan en hoop dat Sannekep zich er niks van aantrekt wat die sjakie hier brult!!
Wat is er nu zo moeilijk,jeetje zeg, ellenlange discussie.
Je wordt afgerond naar boven, lijkt me duidelijk,kan je uren over discuseren,maar dat helpt echt niet hoor
Bel KPN nog eens op,en kijken of je een goede aan de lijn krijgt,en tip: als dit je normale belgedrag is, wees dan wijs en verhoog je abbo naar een 330.
Je wordt afgerond naar boven, lijkt me duidelijk,kan je uren over discuseren,maar dat helpt echt niet hoor
Bel KPN nog eens op,en kijken of je een goede aan de lijn krijgt,en tip: als dit je normale belgedrag is, wees dan wijs en verhoog je abbo naar een 330.
-
Hallo daar, ik ben een nieuwe gebruiker en dacht hoeveel is nou een belminuut.
mijn vrouw heeft een abonnement van 600 belminuten genomen.
op deze bundel kreeg je de eerste halfjaar voor 25 euro.
Theoretisch kan je bijna onmogelijk deze bundel overschrijden.
nou de eerste rekening bedroeg bijna 500 euro.
we hebben de bel specificaties op gevraagd en als ik als die bel minuten bij elkaar op tel(wat wel even duurde) dan kom ik zover ik het uitgerekend heb nooit op die 600 bel minuten( dat staat gelijk aan 10 uur per maand bellen)
nou wij schrokken hier van dus dachten we gaan zeker niet meer bellen, even testen dus die maand niet gebeld, niet eens heel de maand 1uur gebeld bij elkaar en een rekening van 150 euro.
3e maand mijn vrouw gebruikte die gsm alleen voor de ping (chat via gsm)
ze kreeg een rekening van bijna 50 euro.
ik dacht dit zijn echt oplichters dat weet ik zeker. !! 600 belminuten belbundel voor 25 euro !!
iedereen die deze abonnement heeft mag na half jaar zijn abonnement verlagen of verhogen.
wij vroegen als de actie voor bij is dan betalen wij 80 euro maand bedrag voor 600 bel minuten.
wat kost 100 bel minuten 30euro werd ons gezegd voor 2.5euro dus 32.5 krijgt u 150 bel minuten.
ik heb nu een lossen prepaid gekocht. deze vul ik aan met 20 tot 40 euro en het verbaasd mij hoelang je hier me kan bellen.
dus wat ik nu ga doen is een bel bundel van kpn nemen van 50 bel minuten wat ongeveer 25euro kost.(want 2jaar abonnement wordt niet zomaar stop gezet)
en NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER bellen, of een andere gsm abonnement nemen van KPN.
mijn vrouw heeft een abonnement van 600 belminuten genomen.
op deze bundel kreeg je de eerste halfjaar voor 25 euro.
Theoretisch kan je bijna onmogelijk deze bundel overschrijden.
nou de eerste rekening bedroeg bijna 500 euro.
we hebben de bel specificaties op gevraagd en als ik als die bel minuten bij elkaar op tel(wat wel even duurde) dan kom ik zover ik het uitgerekend heb nooit op die 600 bel minuten( dat staat gelijk aan 10 uur per maand bellen)
nou wij schrokken hier van dus dachten we gaan zeker niet meer bellen, even testen dus die maand niet gebeld, niet eens heel de maand 1uur gebeld bij elkaar en een rekening van 150 euro.
3e maand mijn vrouw gebruikte die gsm alleen voor de ping (chat via gsm)
ze kreeg een rekening van bijna 50 euro.
ik dacht dit zijn echt oplichters dat weet ik zeker. !! 600 belminuten belbundel voor 25 euro !!
iedereen die deze abonnement heeft mag na half jaar zijn abonnement verlagen of verhogen.
wij vroegen als de actie voor bij is dan betalen wij 80 euro maand bedrag voor 600 bel minuten.
wat kost 100 bel minuten 30euro werd ons gezegd voor 2.5euro dus 32.5 krijgt u 150 bel minuten.
ik heb nu een lossen prepaid gekocht. deze vul ik aan met 20 tot 40 euro en het verbaasd mij hoelang je hier me kan bellen.
dus wat ik nu ga doen is een bel bundel van kpn nemen van 50 bel minuten wat ongeveer 25euro kost.(want 2jaar abonnement wordt niet zomaar stop gezet)
en NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER bellen, of een andere gsm abonnement nemen van KPN.
Heeft uw vrouw naast een belbundel van 600 minuten ook een databundel ? Pingen wordt volgens mij verrekend als dataverkeer en dan wordt het niet verrekend met de 600 belminuten.
Kan het zijn dat dit de oorzaak is van de rekeningen ?
Kan het zijn dat dit de oorzaak is van de rekeningen ?
Het is net wat Emmy75 schrijft is er wel een data bundel of alleen belminuten.Pingen op een mobiele telefoon/gsm is eigenlijk net zoiets als het versturen van een smsje naar iemands telefoonnummer, alleen in plaats dat dit via je telefoonaanbieder gaat (tegen smstarief dus) gaat het nu via internet.
Pingen werkt qua opzet nagenoeg hetzelfde als een smsje versturen (inclusief het meesturen van bijvoorbeeld foto's of databestanden), maar omdat abonnementen voor internetgebruik vaak goedkoop zijn of bij je abonnement inzitten, is dit voordeliger dan smsjes sturen, vooral bij mensen die redelijk veel smsjes sturen.
Pingen is echter alleen effectief in het binnenland, omdat je voor je dataverkeer in het buitenland juist veel extra kosten betaalt.
Oorspronkelijk was Pingen alleen op blackberry toestellen mogelijk, maar tegenwoordig zijn er soortgelijke functies ook op andere toestellen zoals de iPhone terug te vinden.
gr Henk
Of 0900 nummers bellen of bellen naar het buitenland?