LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wat zou jij doen?

Ik heb een koopwoning en wil een stukje overwaarde benutten en de helft minder betalen maar vooral lekker slapen!
1
11%
Ik heb een koopwoning met overwaarde maar ik blijf vechten voor mijn rechten, wat het me ook kost, financieel, mentaal en fysiek!
7
78%
Ik heb een huurwoning, ik kan gewoon niets doen
1
11%
Ik ben gewoon boos op iedereen in een blauwe pak, het zijn allemaal oplichters, Allemaal!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gast

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een ijzerwinkel mag ik hier wat boutjes en moertjes slijten?

Johan

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Als jij dmv het leveren van boutjes en schroefjes een probleem kunt oplossen natuurlijk......van mij mag je!

Tessa
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2003 20:26

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Tessa »

ja oke maar als wij die overwaarde benutten dan zitten daar toch risico's aan. ik wil niet nog een keer het schip ingaan snap je? bij wie kan ik dan terecht en hoeveel kost dat zo gemiddeld. mijn man wil het eigelijk niet maar ik vraag het toch even dit is ook moeilijk zo.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Hai Tessa,

Dank je wel voor je berichtje. Welke risicoos bedoel je?
Ik weet het al een beetje hoor wat je bedoeld. Maar die risicoos kun je beperken.

Ik kan me zo voorstellen dat je nu een hypotheek hebt wat ze een spaarhypotheek noemen. Dan zou je misschien wat je bijleent op dezelfde manier willen behandelen, nou dat kan....

Misschien kun je dat wat je bijleent ook wel aflosvrij lenen omdat het niet zoveel is.

Er zijn zoveel mogelijkheden ook met minder tot zelfs geen risicoos.
Maar omdat goed te bepalen zul je je huidige situatie moeten verklaren bij een adviseur en dan samen naar een oplossing zoeken.

Mocht je niemand kunnen vinden die je wil helpen mag je aankloppen, geen probleem hoor.

Gesloten