LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PC4Everyone
Re: PC4Everyone
Met de politie bellen denk ik...
Re: PC4Everyone
Alex400
Gewoon naar het bureau van hermandad stappen en zeggen dat je aangifte wilt doen van oplichting. Neem alle relevante stukken mee en laat je niet afpoeieren met het smoesje dat dit een civiele zaak is of dat zij slechts een dagaantekening willen maken. Dreig indien nodig, dat je naar de korpschef stapt als zij niet meewerken.
Maxiem.
Gewoon naar het bureau van hermandad stappen en zeggen dat je aangifte wilt doen van oplichting. Neem alle relevante stukken mee en laat je niet afpoeieren met het smoesje dat dit een civiele zaak is of dat zij slechts een dagaantekening willen maken. Dreig indien nodig, dat je naar de korpschef stapt als zij niet meewerken.
Maxiem.
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: PC4Everyone
Edit= website werkt weer.
Laatst gewijzigd door trebelski op 01 mar 2011 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: PC4Everyone
"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."
Ofwel er zijn veel te veel bezoeken geweest, of hij heeft de rekening niet betaald. Ik ben een beetje bang dat zo'n beetje half nederland ineens naar die site gaat, dat vindt de hostingprovider niet zo leuk...
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."
Ofwel er zijn veel te veel bezoeken geweest, of hij heeft de rekening niet betaald. Ik ben een beetje bang dat zo'n beetje half nederland ineens naar die site gaat, dat vindt de hostingprovider niet zo leuk...
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2011 07:20
Re: PC4Everyone
Mijn ervaringen met pc4everyone zijn exact zoals ik gisteravond hoorde en vanmorgen heb gelezen. Ook wij wachten nog steeds op geld. Waarom bundelen wij ons niet en pakken we ze gezamenlijk juridisch aan? Hier moet toch iets op te verzinnen zijn? Zij lichten de boel op en als consument staan we machteloos, dat laten we toch niet gebeuren?
Re: PC4Everyone
Inderdaad, ook al denk ik niet dat ze hun leven gaan beteren. Ik ben al voornemens om een website op te zetten en zo alle gedupeerden te verzamelen.
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: PC4Everyone
Denk dat een golf van bezoekers gisterenavond na de uitzending de oorzaak was van het (tijdelijk) offline zijn. De site werkt nu weer normaal.Laten we hopen dat dit bedrijf zijn verantwoording (nu wel) neemt en de gemaakte afspraken met hun klanten nakomt, of dit nu gaat om vooruitbetalingen terug of het tijdig uitleveren van goederen.Dan is iedereen tevreden en zal het bedrijf (waar tenslotte ook gewoon mensen werken die hun brood verdienen) weer verder kunnen.
PS, toevallig he , dit staat nu ineens (achteraf dus)op de site.
PS, toevallig he , dit staat nu ineens (achteraf dus)op de site.
01-03-11 09:16
In verband met technisch onderhoud aan onze website is deze op maandag 28 februari 18:00 tot dinsdag 1 maart 09:00 offline. Onze excuses voor het ongemak.
Re: PC4Everyone
Ben ik mee eens. Als PC4Everyone echt een gezond en betrouwbaar bedrijf wil worden hoop ik dat ze alle gedupeerden schadeloos stellen.
Maar vooralsnog, eerst zien, dan geloven.
Maar vooralsnog, eerst zien, dan geloven.
Re: PC4Everyone
Update
reactie MultiSafePay:
Hartelijk dank voor uw klacht over pc4everyone. Wij verzamelen op dit moment alle klachten en beraden ons op gepaste stappen richting pc4everyone. Zodra wij hierover concrete informatie hebben zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
reactie MultiSafePay:
Hartelijk dank voor uw klacht over pc4everyone. Wij verzamelen op dit moment alle klachten en beraden ons op gepaste stappen richting pc4everyone. Zodra wij hierover concrete informatie hebben zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
Re: PC4Everyone
Ik vraag me af hoeveel MultiSafePay hier nog aan kan doen. Als zij geen relatie meer hebben met PC4Everyone zijn zij officieel gezien geen partij meer. Ze kunnen druk uitoefenen, maar daar blijft het ook bij. Gezien het verhaal van gisteren bij Radar is de kans groot dat de tent (al dan niet moedwillig) op omvallen staat, en dan wordt het nogal een uitdaging daar nog wat vandaan te krijgen...
Uiteraard hoop ik voor de betrokkenen dat ik het bij het verkeerde eind heb en ze hun geld wel gewoon terug krijgen.
Uiteraard hoop ik voor de betrokkenen dat ik het bij het verkeerde eind heb en ze hun geld wel gewoon terug krijgen.
Re: PC4Everyone
volgens de rechtsbijstand van mijn vader was vorige week nog geen sprake van faillisement en ook de creditcardcompany zei dat er nog voldoende betaalverkeer was.
dus beetje raar dat ze de gedupeerden niet gewoon terugbetalen.
tja iemand besteld, betaald en 1 van de gedupeerden krijgt zn geld dan terug
dus beetje raar dat ze de gedupeerden niet gewoon terugbetalen.
tja iemand besteld, betaald en 1 van de gedupeerden krijgt zn geld dan terug
Re: PC4Everyone
Goedendag,
Ik ben net als jullie slachtoffer van PC4everyone.
Omdat ik gezamelijk een vuist wil maken.
Hier een stappenplan.
Volg altijd de normale procedure om je geld proberen terug
te krijgen dus:
2 herinneringen (binnen de 30 dagen) > In gebreke stelling (min 5 dagen)
Maar als ze daarna niet reageren:
1. Doe aangifte bij http://www.mijnpolitie.nl
(inloggen met digiid)
2. Doe aangifte bij lokaal politie bureau
als je dat hebt gedaan, publiceer aub aangifte nummer
hier op het forum
3. Geef uw klacht door via MultiSafePay:
http://www.multisafepay.com/Contact/Mul ... enten.html
Zoek via internet bankieren uw transactie op en geef duidelijk uw klacht aan dit bedrijf.
MultiSafePay is al beraden op stappen. Mensen die bestelling gedaan hebben voor
22 februari hebben geluk en kunnen sowieso bij MultiSafePay terrecht!
4. Geef ook een klacht door aan de Consumentenautoriteit
indien de terugbetaling niet volgens de wet "koop op afstand" binnen 30 dagen is voldaan. Ook hier geldt, klacht neerleggen helpt wel degelijk
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Tip:
Als je rechtsbijstand hebt start via hun een procedure op.
Via (gerechts)deurwaarder is ook mogelijk of via advocaat, maar bij
faillisement draai je op voor de kosten. Via rechtsbijstand dus niet
Bij faillisement van PC4everyone (wat ik absoluut niet hoop voor alle betrokenen)
direct wenden tot curator.
Ik ben net als jullie slachtoffer van PC4everyone.
Omdat ik gezamelijk een vuist wil maken.
Hier een stappenplan.
Volg altijd de normale procedure om je geld proberen terug
te krijgen dus:
2 herinneringen (binnen de 30 dagen) > In gebreke stelling (min 5 dagen)
Maar als ze daarna niet reageren:
1. Doe aangifte bij http://www.mijnpolitie.nl
(inloggen met digiid)
2. Doe aangifte bij lokaal politie bureau
als je dat hebt gedaan, publiceer aub aangifte nummer
hier op het forum
3. Geef uw klacht door via MultiSafePay:
http://www.multisafepay.com/Contact/Mul ... enten.html
Zoek via internet bankieren uw transactie op en geef duidelijk uw klacht aan dit bedrijf.
MultiSafePay is al beraden op stappen. Mensen die bestelling gedaan hebben voor
22 februari hebben geluk en kunnen sowieso bij MultiSafePay terrecht!
4. Geef ook een klacht door aan de Consumentenautoriteit
indien de terugbetaling niet volgens de wet "koop op afstand" binnen 30 dagen is voldaan. Ook hier geldt, klacht neerleggen helpt wel degelijk
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Tip:
Als je rechtsbijstand hebt start via hun een procedure op.
Via (gerechts)deurwaarder is ook mogelijk of via advocaat, maar bij
faillisement draai je op voor de kosten. Via rechtsbijstand dus niet
Bij faillisement van PC4everyone (wat ik absoluut niet hoop voor alle betrokenen)
direct wenden tot curator.
Re: PC4Everyone
Apple Imac 17" besteld en betaald via Multisafe,en bijna 2 maanen verder en nog niets ontvangen,de Imacs staan nog steeds op de website.
Advies: Multisafe informeren,betaal alleen onder rembours en bestel nog een paar keer onder ermbours en doe aangifte bij de Politie.
Advies: Multisafe informeren,betaal alleen onder rembours en bestel nog een paar keer onder ermbours en doe aangifte bij de Politie.
Re: PC4Everyone
dickel schreef:Apple Imac 17" besteld en betaald via Multisafe,en bijna 2 maanen verder en nog niets ontvangen,de Imacs staan nog steeds op de website.
Advies: Multisafe informeren,betaal alleen onder rembours en bestel nog een paar keer onder ermbours en doe aangifte bij de Politie.
Het bedrijf klopt dus echt niet. Deze apparatuur staat op de site als zijnde op voorraad. Ook de 20" zou op voorraad moeten zijn, probeer het maar eens.
Zelfs mensen die in januari iets besteld hebben krijgen een NUL op het rekest! De terugbetaling en het niet leveren van de bestelde goederen spelen al vanaf augustus september verleden jaar.
Het bedrijf is er NU alleen op uit om geld binnen te halen. Allles op voorraad zetten en zo af en toe een kneus systeem uitleveren, makkelijk want die komen elke keer terug en zijn dus inzetbaar als geld makers. Zo blijf je een cashflow houden met veel inkomend geld, veel teruggestuurde opnieuw inzetbare kneusjes! Je betaald heel af en toe, indien een klant flink stampij schopt wat geld terug, niet teveel natuurlijk. Zo is het nét alsof je een bonafide bedrijf hebt.
Re: PC4Everyone
Had ik het toch mis.PC4EVERYONE - 12 jun 2010 11:25
Een vervolg gaat het waarschijnlijk niet krijgen pc4everyone is door de rechtbank op 8 juni failliet verklaard.
Re: PC4Everyone
ONZIN! PC4everyone is niet failliet.
Ik heb mijn geld terug gekregen dat was ruim 600 euro. Dit alles binnen 1,5 maand!
Heb binnen de 30 dagen dat ze terug zouden storten 2 herinneringen gestuurd,
1 officiele in gebreke stelling per mail en aangetekende post. Daarna weer waarschuwingen gestuurd. Na verstrijken van ingebrekestelling officieel bericht gestuurd dat ik over zou dragen aan mn advocaat (van mijn rechtsbijstand)
Daarna ben ik op de laatste dag persoonlijk gebeld door directeur met de mededeling dat het geld overgeboekt zou zijn. Direct gechecked, en is gestort!
De aanhouder wint. Indien mensen mijn hulp willen, stuur mij een bericht via het forum!
Ik heb mijn geld terug gekregen dat was ruim 600 euro. Dit alles binnen 1,5 maand!
Heb binnen de 30 dagen dat ze terug zouden storten 2 herinneringen gestuurd,
1 officiele in gebreke stelling per mail en aangetekende post. Daarna weer waarschuwingen gestuurd. Na verstrijken van ingebrekestelling officieel bericht gestuurd dat ik over zou dragen aan mn advocaat (van mijn rechtsbijstand)
Daarna ben ik op de laatste dag persoonlijk gebeld door directeur met de mededeling dat het geld overgeboekt zou zijn. Direct gechecked, en is gestort!
De aanhouder wint. Indien mensen mijn hulp willen, stuur mij een bericht via het forum!
Re: PC4Everyone
Het is hoog nodig om in de forumklachten over PC4Everyone eens een positieve melding te maken omdat PC4Everyone dat simpelweg verdient. Bij het zich beklagen over iets of iemand geldt d'aloude zegswijze dat wanneer één schaap over de dam is, er meer volgen. M.a.w.: Als er één klaagt dan heeft bijna de hele groep klachten.
Op 16 september 2010 bestelden wij een HP desktopcomputer via een kleine annonce in de rechterbovenhoek van de gratis krant Metro, editie Rotterdam, voor de prijs van € 149,00 excl. € 12,50 verzendkosten. Weliswaar is er aan de zijde van PC4Everyone enkele malen met de bezorgdatum geschoven, waardoor ook wij enigszins wantrouwend begonnen te worden, maar ik werd telefonisch door een/de directeur benaderd na dit kenbaar gemaakt te hebben, en hij deelde mij mee, dat de bezorgdatum 21 oktober vast stond en dat wij uit coulance-overwegingen een 17" TFT-monitor zouden krijgen i.p.v. de 15"- TFT. Zo'n gebaar maakt bij voorbaat al veel goed. Door omstandigheden was ik pas in februari 2011 in staat om de CPU ofwel CVE te gaan gebruiken omdat bovendien mijn oude MSI-CVE de geest gegeven had. Tot onze verwondering, een leuk klein model van 35 cm lang, 30 cm breed en 10 cm hoog met zes USB-poorten, een USB-DELL-toetsenbord, een dito USB-muis en als gemeld een prachtige 17" TFT- monitor. Na korte tijd bleek mij als self-educated senior computergebruiker, dat mijn luidsprekers niet werkten, de twee USB-poorten aan de voorzijde inactief waren en dat het schijfstation D:/ weigerde
CD'-s/DVD'-s te branden. Na een vruchteloze speurtocht door het inwendige van de CVE om elektrische verbindingen en solderingen te controleren, besloot ik contact met PC4Everyone op te nemen. Door de klachten bij PC4Everyone te willen melden, kwam ik telefonisch met een uiterst sympathieke mannelijke medewerker van Helpdesk en/of Klantenservice in contact. Deze heeft gepoogd, mijn handen te besturen om de geschikte software voor de geluidsweergave te downloaden, hetgeen zonder succes bleef. Hij kon mij wel mededelen, dat station D:/ niet voor branden geschikt was/is en dat dat niet zomaar gewijzigd kan worden. Vervolgens ried hij mij aan om de CPU voor herstel naar PC4Everyone op te sturen onder de toezegging, dat mijn portikosten vergoed zouden worden! De CPU vóór 18:00 h per TNT-Post verstuurd hebbend, was het wederom verrassend, dat de PC binnen twee! werkdagen gerepareerd aan de galerijdeur door TNT-Post afgeleverd werd. Bijna meteen heb ik de CVE weer geplaatst en aangesloten, enkele verdwenen quickstart-pictogrammen herwonnen en tot mijn genoegen geconstateerd dat mijn luidsprekers geluid gaven en geven en dat de twee genoemde USB-ingangen in orde waren en zijn. Hulde voor deze snelle service! Mijn echtgenote is zó zeer van de betrouwbaarheid van, de kwaliteit van de apparatuur en de service door PC4Everyone overtuigd geraakt, dat ook zij een PC bij PC4Everyone besteld heeft: Een eveneens complete DELL CPU met 17" TFT-kleurenmonitor. Deze zal op 18 maart a.s. bezorgd worden. Mocht de hare, evenals de mijne een tekortkoming vertonen, dan zijn wij er beiden van overtuigd, dat het gebrek op nette en coulante wijze door PC4Everyone hersteld zal worden. PS4Everyone is overigens uitstekend bereikbaar in weerwil van de klachten in TROS RADAR.
Ik ben van mening, dat deze zeer positieve bijdrage als tegenwicht in het forum niet mocht ontbreken. Aangezien de klachten in hoofdzaak over laptops gaan, wil en kan ik mij daarover m.b.t. PC4Everyone geen oordeel aanmeten.
Op 16 september 2010 bestelden wij een HP desktopcomputer via een kleine annonce in de rechterbovenhoek van de gratis krant Metro, editie Rotterdam, voor de prijs van € 149,00 excl. € 12,50 verzendkosten. Weliswaar is er aan de zijde van PC4Everyone enkele malen met de bezorgdatum geschoven, waardoor ook wij enigszins wantrouwend begonnen te worden, maar ik werd telefonisch door een/de directeur benaderd na dit kenbaar gemaakt te hebben, en hij deelde mij mee, dat de bezorgdatum 21 oktober vast stond en dat wij uit coulance-overwegingen een 17" TFT-monitor zouden krijgen i.p.v. de 15"- TFT. Zo'n gebaar maakt bij voorbaat al veel goed. Door omstandigheden was ik pas in februari 2011 in staat om de CPU ofwel CVE te gaan gebruiken omdat bovendien mijn oude MSI-CVE de geest gegeven had. Tot onze verwondering, een leuk klein model van 35 cm lang, 30 cm breed en 10 cm hoog met zes USB-poorten, een USB-DELL-toetsenbord, een dito USB-muis en als gemeld een prachtige 17" TFT- monitor. Na korte tijd bleek mij als self-educated senior computergebruiker, dat mijn luidsprekers niet werkten, de twee USB-poorten aan de voorzijde inactief waren en dat het schijfstation D:/ weigerde
CD'-s/DVD'-s te branden. Na een vruchteloze speurtocht door het inwendige van de CVE om elektrische verbindingen en solderingen te controleren, besloot ik contact met PC4Everyone op te nemen. Door de klachten bij PC4Everyone te willen melden, kwam ik telefonisch met een uiterst sympathieke mannelijke medewerker van Helpdesk en/of Klantenservice in contact. Deze heeft gepoogd, mijn handen te besturen om de geschikte software voor de geluidsweergave te downloaden, hetgeen zonder succes bleef. Hij kon mij wel mededelen, dat station D:/ niet voor branden geschikt was/is en dat dat niet zomaar gewijzigd kan worden. Vervolgens ried hij mij aan om de CPU voor herstel naar PC4Everyone op te sturen onder de toezegging, dat mijn portikosten vergoed zouden worden! De CPU vóór 18:00 h per TNT-Post verstuurd hebbend, was het wederom verrassend, dat de PC binnen twee! werkdagen gerepareerd aan de galerijdeur door TNT-Post afgeleverd werd. Bijna meteen heb ik de CVE weer geplaatst en aangesloten, enkele verdwenen quickstart-pictogrammen herwonnen en tot mijn genoegen geconstateerd dat mijn luidsprekers geluid gaven en geven en dat de twee genoemde USB-ingangen in orde waren en zijn. Hulde voor deze snelle service! Mijn echtgenote is zó zeer van de betrouwbaarheid van, de kwaliteit van de apparatuur en de service door PC4Everyone overtuigd geraakt, dat ook zij een PC bij PC4Everyone besteld heeft: Een eveneens complete DELL CPU met 17" TFT-kleurenmonitor. Deze zal op 18 maart a.s. bezorgd worden. Mocht de hare, evenals de mijne een tekortkoming vertonen, dan zijn wij er beiden van overtuigd, dat het gebrek op nette en coulante wijze door PC4Everyone hersteld zal worden. PS4Everyone is overigens uitstekend bereikbaar in weerwil van de klachten in TROS RADAR.
Ik ben van mening, dat deze zeer positieve bijdrage als tegenwicht in het forum niet mocht ontbreken. Aangezien de klachten in hoofdzaak over laptops gaan, wil en kan ik mij daarover m.b.t. PC4Everyone geen oordeel aanmeten.
Re: PC4Everyone
ik voel me ook belazert door pc4everyone ik had me de laptop in december bestelt en januari heb ik hem geannuleerd en heb tot heden mijn €211,50 nog niet terug ik weet niet meer wat ik moet ik stuur iedere keer mailtjes en heb ook al een paar keer gebeld en heb nog niks terug ik al mijn mailtje bewaard wat ik gestuurd en ontvangen heb als bewijs ik vindt een super waardeloos bedrijf dat ze zo met mensen om durven te gaan terwijl als je bij hun zou bestellen dat je zelf binnen drie dagen moet bellen anders annuleren ze de bestelling maar de mensen hun geld terug geven duurt veel te lang ik hoop dat jullie me kunnen helpen met vriendelijke groetjes gerbina
Re: PC4Everyone
Ook ik heb vergelijkbare ervaringen met Pc4everyone als de meesten die op dit forum gepost hebben.
Op 23 december 2010 een laptop besteld (gekocht op de stand van pc4everyone op de school van mijn zoon).
Laptop werd niet op de afgesproken tijd geleverd en ook na 30 dagen nog steeds geen laptop.
Meerdere keren gebeld en e-mails verstuurd naar de klantenservice van Pc4Everyone, elke keer een ander excuus waarom ze niet konden leveren.
Op 28 jan de bestelling geannuleerd en ik kreeg een bericht dat ze het geld binnen 30 dagen terug zouden storten.
Maar zoals wij al verwachten, geen geld terug na 30 dagen.
Weer een mail gestuurd naar de klantenservice en daar een reactie op gehad dat het bedrijf een aantal tegenslagen had, fraude enz.
Na aanleiding van de tros radar uitzending vandaag een klacht naar multisafepay gestuurd.
Ben benieuwd of ik mijn geld nog ooit terug krijg.
Ga in iedergeval NOOIT meer zaken doen met dit bedrijf.
Op 23 december 2010 een laptop besteld (gekocht op de stand van pc4everyone op de school van mijn zoon).
Laptop werd niet op de afgesproken tijd geleverd en ook na 30 dagen nog steeds geen laptop.
Meerdere keren gebeld en e-mails verstuurd naar de klantenservice van Pc4Everyone, elke keer een ander excuus waarom ze niet konden leveren.
Op 28 jan de bestelling geannuleerd en ik kreeg een bericht dat ze het geld binnen 30 dagen terug zouden storten.
Maar zoals wij al verwachten, geen geld terug na 30 dagen.
Weer een mail gestuurd naar de klantenservice en daar een reactie op gehad dat het bedrijf een aantal tegenslagen had, fraude enz.
Na aanleiding van de tros radar uitzending vandaag een klacht naar multisafepay gestuurd.
Ben benieuwd of ik mijn geld nog ooit terug krijg.
Ga in iedergeval NOOIT meer zaken doen met dit bedrijf.