LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nucash.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bart - NuCash
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2013 11:09

Re: Nucash.nl

Ongelezen bericht door Bart - NuCash »

@Rim69: Het klopt inderdaad dat we pas net eigenaar van NuCash zijn. Maar we hebben nog steeds goed contact met de vorige eigenaar, en we willen ons niet simpelweg verschuilen door alles op de vorige eigenaar af te schuiven.
Ik maak trouwens geen reclame, ik voorzie alleen de kritiek die op ons geuit wordt van een weerwoord.

@Guardian72: Ik heb jouw ticket al beantwoord, en uitgelegd waarom we jou gebanned hebben. Als je daar verder nog vragen over hebt is het makkelijker om op dat ticket te reageren, dan krijg je een snellere en persoonlijke reactie.

radanus
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2013 03:44

Re: Nucash.nl

Ongelezen bericht door radanus »

Ik maak me totaal geen zorgen over NuCash en heb altijd alles netjes uitbetaald gekregen!
Wat dachten jullie van ip adressen? Worden deze vaker door verschillende gebruikers met verschillende accounts aangemaakt, dan krijg je frictie. Het kan domheid zijn, dat je iemand met zijn account op jouw computer laat inloggen... maar wentel dit niet af op NuCash! lees de voorwaarden.
Ik ben totaal onafhankelijk!!!!!!

2218 01-05-2011 01:28:59 01-05-2011 € 10 Betaald
22331 16-12-2012 13:18:57 16-12-2012 € 10 Betaald :shock:

Gesloten