rozemarijntje schreef:mensen nemen bij een stedentrip bv toch niet zoveel mee,zeggen ze,..nou als ik 8 dg ga wel hoor...
Onder stedentrip wordt doorgaans een kortere vakantie verstaan (korter dan 8 dagen). Bijvoorbeeld een lang weekend.
Verder lijkt het me een prima ontwikkeling. Zo betaal je precies voor wat je wilt, en niets meer. Vergeet niet dat een koffer in het ruim Transavia op kosten jaagt (personeel om de koffer in te checken, het bedrijf dat de koffers van en naar het vliegtuig brengt, etc.).
Ik zit nog steeds te wachten op betalen per kilo lichaamsgewicht. Ik weeg niet zo veel, dus dat lijkt me geweldig. Dan mogen die dikke olifantjes wat meer betalen.
Ik hoop dat dit sarcasme is en het even aan mij voorbij gaat.
Want mag je nog verwachten dat het vervoeren van je bagage gewoon in de ticketprijs is inbegrepen?
Die laatste alinea zal maar ik maar als grap beschouwen, want dat raakt al helemaal kant nog wal.
nou daar is toch al sprake van geweest dat ze die mensen die wat dikker zijn en de mensen naast zich dus ja beetje ook opproppen ,moeten gaan betalen voor 2 stoelen!!!
ik vind dat echt te gek voor woorden....lichaamsgewicht,nou ik weeg niet veel dat scheelt weer....manlief ook niet,dus ik betaal wel voor een iets dikkere dan..ook goed.
ik weet niet waar het allemaal geen gaat hier in dit land en de gedachtengangen van de mensen maar het is niet goed
rozemarijntje schreef:mensen nemen bij een stedentrip bv toch niet zoveel mee,zeggen ze,..nou als ik 8 dg ga wel hoor...
Onder stedentrip wordt doorgaans een kortere vakantie verstaan (korter dan 8 dagen). Bijvoorbeeld een lang weekend.
Verder lijkt het me een prima ontwikkeling. Zo betaal je precies voor wat je wilt, en niets meer. Vergeet niet dat een koffer in het ruim Transavia op kosten jaagt (personeel om de koffer in te checken, het bedrijf dat de koffers van en naar het vliegtuig brengt, etc.).
Ik zit nog steeds te wachten op betalen per kilo lichaamsgewicht. Ik weeg niet zo veel, dus dat lijkt me geweldig. Dan mogen die dikke olifantjes wat meer betalen.
Ik hoop dat dit sarcasme is en het even aan mij voorbij gaat.
Want mag je nog verwachten dat het vervoeren van je bagage gewoon in de ticketprijs is inbegrepen?
Die laatste alinea zal maar ik maar als grap beschouwen, want dat raakt al helemaal kant nog wal.
De opmerking over de koffers is serieus bedoeld. Consumenten zijn op zoek naar een zo goedkoop mogelijk ticket. Dus ik begrijp het volkomen dat vliegtuigmaatschappijen die met lage prijzen stunten, de extra kosten voor een koffer in het laadruim apart in rekening brengen. Zo kunnen ze de koopjesjagers zonder koffer een nog lagere prijs aanbieden. Wat is daar mis mee?
Iets dikkere mensen hoeven van mij niet extra te betalen, maar ik vind wel dat een vliegtuigmaatschappij bij extreme gevallen een grens mag stellen. Boven een bepaald lichaamsgewicht koop je maar 2 stoelen (of een ruime stoel in business class). Anders heeft je buurman of buurvrouw er last van. Ik heb geen zin om een derde van mijn zitruimte af te staan omdat een man of vrouw van 130 kilo zo nodig voor 20 euro naar Barcelona wil vliegen.
wij vliegen al jaren soms meerdere keren per jaar met Arkefly.
Het reserveren van stoelen is een goede service en dat je daar voor moet betalen dat zij dan zo. Op de hele vakantie genomen is het geen groot bedrag.
Als wij met z'n vieren vliegen dan willen wij bij elkaar zitten en dat kun je alleen regelen door zelf te reserveren. Wij regelen ook altjd het eten van tevoren.
Ook zijn we laatst met zijn tweetjes een weekend naar Barcelona geweest met KLM. Behalve het broodje inclusief en de kleur is er geen verschil tussen KLM en arkefly. Je moet namelijk zelf in het vliegtuig gaan zitten, het vliegtuig gaat rijden en even later gaat het zelfs vliegen. Het verschil is dat je bij KLM omdat het lijnvluchten zijn wel kan kiezen welke vlucht je wil hebben. Alleen betaal je bij KLM wel de hoofdprijs.