De tegoedbonnen worden niet meer verstrekt bij c-1000, bijna voor alle aktie's van c-1000 geld op=op .edwinknight schreef:
Dat zal een goede franchise ondernemer echt wel weten, vandaar dat velen met tegoedbonnen werken, niet allemaal meer, maar sommige doen dat nog steeds.
En AH is ook niet zaligmakend hoor...............AH is tevens grootaandeelhouder van C1000......zelfde krenten andere pap.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] c1000 week of weekend aanbieding
Re: c1000 week of weekend aanbieding
Nee hoor, dat is al jarenlang niet meer zo.edwinknight schreef:
AH is tevens grootaandeelhouder van C1000
kweenie schreef:Ahold is al een paar jaar geen meerderheidsaandeelhouder meer, hoor. Dat is verleden tijd. Vandaar dat C1000 en AH nu ook regelmatig met elkaar in de strijd zijn, bv. over wie nu het voordeligste is.
En natuurlijk is AH niet zaligmakend, maar als je als winkel structureel veel te weinig aanbiedingsproducten hebt, dan gaan de mensen toch sneller naar een andere winkel. Daar helpt geen tegoedbon tegen.
Inderdaad AH geen meerderheidsbelang meer. Geen van beide zijn het voordeligst, uit alle testen komt Jumbo en Dirk er structureel uit als goedkoopste maar dat terzijde.
Als structureel de aanbiedingen opzijn, dan zal de winkel inderdaad niet lang overleven. Maar zie nergens in dit topic dat structureel is.
-
Nu wil ik niet zeurderig over komen, maar heb het toch weer de reclame die ze wederom niet op voorraad hebben bij de C1000 neer.
In de reclame, maandag in gegaan. De unox ragout waaronder ook die overheerlijke kipragout.
Wij besluiten lekker broodje kipragout te gaan eten, die van de Unox is wel lekker.
Wij naar de overkant, een kleine buurt c1000 in de omgeving waar vele oudere wonen.( die wel onlangs 600 artikelen in het assortiment hebben opgenomen, en daarom 3 dagen dicht waren)
Wij kijken waar de reclames staan in de winkel, nog vroeg in de middag.
Er is geen kipragout van de Unox te vinden. Ook niet in het gewone vak.
Er staat een jongen een kar uit te pakken. Mijn man vraagt of er nog kipragout is, de jongen kijkt hem aan van waar heb je het over.. Is er ook nog kipragout?
HUh het staat niet in het vak. Nou, dan is het er niet zegt die jongen. Mijn man, zou je mischien achter in het magazijn willen kijken of het er is? De jongen kijkt hem aan,( als blikken konden doden) nou zegt die jongen, ik moet OOK nog deze hele kar uitpakken, als het er niet staat die ragout dan staat het er niet!
Komt de bedrijfsleider aanlopen wat is er aan de hand? Mijn man..Ik had netjes gevraagd of ie in het magazijn wilde kijken voor de kipragout. Zegt de bedrijfsleider, dit is alles wat bij binnen hebben gekregen als voorraad, en er staat niets meer in het magazijn.
Komt het nog wel binnen vraagt mijn man? Als het in het schap ligt, is het binnen gekomen mijnheer, anders niet.
Toch wel weer fijn, die reclame's van de c1000.
Het is dat de winkel aan de overkant is, makkelijk voor de kleine boodschapjes, maar anders waren wij allang al klant af.
In de reclame, maandag in gegaan. De unox ragout waaronder ook die overheerlijke kipragout.
Wij besluiten lekker broodje kipragout te gaan eten, die van de Unox is wel lekker.
Wij naar de overkant, een kleine buurt c1000 in de omgeving waar vele oudere wonen.( die wel onlangs 600 artikelen in het assortiment hebben opgenomen, en daarom 3 dagen dicht waren)
Wij kijken waar de reclames staan in de winkel, nog vroeg in de middag.
Er is geen kipragout van de Unox te vinden. Ook niet in het gewone vak.
Er staat een jongen een kar uit te pakken. Mijn man vraagt of er nog kipragout is, de jongen kijkt hem aan van waar heb je het over.. Is er ook nog kipragout?
HUh het staat niet in het vak. Nou, dan is het er niet zegt die jongen. Mijn man, zou je mischien achter in het magazijn willen kijken of het er is? De jongen kijkt hem aan,( als blikken konden doden) nou zegt die jongen, ik moet OOK nog deze hele kar uitpakken, als het er niet staat die ragout dan staat het er niet!
Komt de bedrijfsleider aanlopen wat is er aan de hand? Mijn man..Ik had netjes gevraagd of ie in het magazijn wilde kijken voor de kipragout. Zegt de bedrijfsleider, dit is alles wat bij binnen hebben gekregen als voorraad, en er staat niets meer in het magazijn.
Komt het nog wel binnen vraagt mijn man? Als het in het schap ligt, is het binnen gekomen mijnheer, anders niet.
Toch wel weer fijn, die reclame's van de c1000.
Het is dat de winkel aan de overkant is, makkelijk voor de kleine boodschapjes, maar anders waren wij allang al klant af.
-
Het begint er inderdaad structureel op te lijken dat praktisch alles op is. Om vier uur in de middag geen snee brood meer te bekennen.
Je zal maar na een dag werken de winkel binnen komen, en je moet naar de andere winkel in de buurt voor je brood voor de volgende dag.
( ps koptekst van dit topic heb ik aangepast in c1000 week/weekend aanbieding)
Je zal maar na een dag werken de winkel binnen komen, en je moet naar de andere winkel in de buurt voor je brood voor de volgende dag.
Vreemd nergens last van , zodra ik bij C1000 kom hebben ze toch de aanbiedingen.
-
In zo'n beetje elke kleine supermarkt is na 16.00 uur geen (vers) brood meer te krijgen.
Verder klinkt die C1000 lekker vriendelijk Glorious!
Verder klinkt die C1000 lekker vriendelijk Glorious!
-
- Contacteer:
Zo te lezen is het beleid van jouw C1000 knudde. C1000 hier alles aanwezig.
Tevens gevraagd hoe zij met uitverkochte aanbiedingen omgaan --> reactie --> krijg je een waardebon zodat je alsnog kan kopen tegen aktieprijs als weer binnen is.
Zo kan het dus ook.
Tevens gevraagd hoe zij met uitverkochte aanbiedingen omgaan --> reactie --> krijg je een waardebon zodat je alsnog kan kopen tegen aktieprijs als weer binnen is.
Zo kan het dus ook.
Nee voor vele akties geld op=op en daar krijg je GEEN waardebon voor.Teunbosseman schreef:Zo te lezen is het beleid van jouw C1000 knudde. C1000 hier alles aanwezig.
Zo kan het dus ook.
-
- Contacteer:
En voor vele andere akties geld GEEN op = op en krijg je WEL een waardebon.Chocomelk schreef:Nee voor vele akties geld op=op en daar krijg je GEEN waardebon voor.Teunbosseman schreef:Zo te lezen is het beleid van jouw C1000 knudde. C1000 hier alles aanwezig.
Zo kan het dus ook.
Is tevens afhankelijk hoe de desbetreffende C1000 ermee omgaat.
Vestiging waar voorbeeld van is aangegeven heeft blijkbaar een ander beleid en insteek mbt klantvriendelijkheid dan anderen.
Zolang er mensen zijn , zal er altijd geklaagd wordenTeunbosseman schreef:
En voor vele andere akties geld GEEN op = op en krijg je WEL een waardebon.
Vestiging waar voorbeeld van is aangegeven heeft blijkbaar een ander beleid en insteek mbt klantvriendelijkheid dan anderen.
-
- Contacteer:
ciske schreef:Zolang er mensen zijn , zal er altijd geklaagd wordenTeunbosseman schreef:
En voor vele andere akties geld GEEN op = op en krijg je WEL een waardebon.
En wat is de link met dit topic daarin?
De link is dat de ene dik tevreden is , de ander niet over C1000
mensen moeten nogmaals wat te klagen hebben.
mensen moeten nogmaals wat te klagen hebben.
-
nouw bij ons in ridderkerk is er altijd alles vol opGloriusWorld schreef:Het begint er inderdaad structureel op te lijken dat praktisch alles op is. Om vier uur in de middag geen snee brood meer te bekennen.
ook de aanbiedingen
is er iets is niet dan word er altijd gezegd morgen komt er nieuwe rond 3 uur is het binnen
personeel zeer vriendelijk