LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door SJZ »

Beetje onredelijk om Dexia misdadig te noemen. Het is Aegon die destijds de Legio-producten verkocht heeft, (en daarna Legio-Labouchree verkocht heeft aan Dexia).

Uiteraard is Dexia juridisch wel aansprakelijk, maar doe nu niet alsof zij het allemaal bedacht hebben.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door croosjes »

SJZ,heb jij belangen bij dexia of zo,want dexia is de schuldige in deze zaak.Als jij je huis verkoopt dan kom ik toch ook niet na tien jaar klagen over een scheurtje in de muur terwijl je dat had kunnen zien als je een makelaar er bij gehaald had,maar goedkoop is soms duurkoop.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Dubio »

Dexia zit in hetzelfde schuitje als de gedupeerden. Zij hebben dit product ook gekocht, van Aegon, en hebben dus de grootste schuld, meer dan een miljard: 1000.000.000. Veel geld niet?
Daarom willen ze de restschulden terug.
Maar nog liever hadden ze helemaal niet met deze **** gezeten, daarom hebben ze Aegon aangeklaagd. Maar ik denk dat die claim geen schijn van kans maakt. Dexia is een bank en had deskundig genoeg moeten zijn om te weten wat ze kochten. Maar dat zelfs zij er in getrapt zijn blijkt wel hoe listig dit product is.

cd1

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd1 »

Beste allemaal

Ja, dit zijn de reacties en adviezen die ik hoopte te krijgen toen ik besloot mijn situatie op forum te zetten. Ik twijfel echter nog steeds wel een beetje. Ik wil mijn gezin niet langer blootstellen aan deze toestand en dreigende (en steeds hoger wordende) financiële verplichtingen vanwege mijn halsstarrig handelen. Maar ik vind en zeker na jullie reacties dat ik toch wel sterk sta en voet bij stuk moet houden.

Wat betreft hetgeen Dexia mij meerdere malen meldt nl. dat "een wv3d contract niet (nooit) zomaar éénzijdig kan worden vernietigd" ben ik er denk ik wel uit. Het contract is nl niet vernietigd door één van de contractanten maar door mijn echtgenote en zij is een derde partij in deze kwestie. Het contract is dus door één "buitenstaander" vernietigd. En dat kan nu eenmaal voor één van de contractanten (mij dus) gunstig uitpakken. Klopt deze redenatie?

Robert Jan
Je zegt dat je een advocaat in de hand hebt genomen. Maar ben je nu daadwerkelijk aan het procederen? Of wacht je gewoon af.

Ik hoop dat iedereen zijn ervaringen en zijn serieuze reacties op weer zo'n brief van Dexia blijft schrijven in dit topic. Dat gewauwel soms in de ander topics daar heeft niemand wat aan.

Ik hoop ook eigenlijk nog een op een reactie van Sara Etty. Ik ben nu eenmaal zeer onder de indruk geraakt van haar kennis van zaken en haar goed onderbouwde conceptbrieven.
Dus Sara: reageer aub.

CD

cd1

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd1 »

overigens cd1 is dezelfde persoon als cd

cd
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 aug 2003 09:37

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd »

up

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door SJZ »

Beste Croosjes,

Nee, ik heb geen belangen bij Dexia, maar ook niet bij Legio, Labouchere of Aegon.

Ik kan het me dus permitteren eerlijk te zeggen wat ik over Aegon denk. En dat is de club die dit allemaal op de markt gebracht heeft.

Alleen, Aegon is een nette club in Nederland waar niemand iets van durft te zeggen.

Dat Dexia de club is die juridisch aansprakelijk is, dat heb ik ook gezegd.

Alleen, de echte SCHULDIGE is Aegon.

Dat ik belangen zou hebben bij Dexia, dat is onzin. Je kraamt wartaal uit door het alleen al te denken. Er is niets dat die indruk heeft kunnen vestigen.

Groeten,
Sjoerd


"Het geruzie van de gedupeerden leidt tot grote lol bij Dexia"

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Beste CD

De advocaat die ik in de arm heb gernomen heeft op dit moment enkel en alleen onderzocht hoe ik er voor sta.
Ben gelukkig nog niet aan het procederen.
Door zijn conclusies ben ik echter wel een stuk geruster.
Hij is van mening dat enkel en alleen een rechter kan en mag beslissen of de vernietiging welke mijn vrouw heeft afgeroepen over onze contracten door dexia kan worden genegeerd.
succes
gr
Robert Jan

cd1

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd1 »

beste Robert Jan

bedankt voor je reactie. het stelt me weer gerust. Ik kan niet vaak genoeg bevestigd horen dat enkel en alleen de rechter de ingeroepen vernietiging kan weerleggen. Dexia bluft maar wat.

cd

Lex

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Lex »

Tot mijn grote verbazing ( op andere sides ook al!!) zit Sjoerd weer slap te ouwehoeren.
Zoals al eerder gezegt Sjoerd, werk jij soms voor Dexia?? of vind je het kicken om mensen die een hoop poen zijn kwijtgeraakt te treiteren, mket die verbale diaree van je?
Man ga toch gewoon spelen, en hou op om deze sides te bevuilen met jou "meningen en bevindingen"
Wordt hier echt ziek van.
Je hebt geen belangen, en geen producten gekocht, wat wil je nou eigenlijk ?!!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door SJZ »

Beste Lex,

Als er iemand zit te ouewhoeren ben jij het wel. Begin je weer met zulk stom gezeik alsof ik bij Dexia zou werken. Sterker nog, ik heb niet alleen de pest aan organisaties als Legio, ik heb ook nog eens de pest aan Amsterdam (waar ik dan ook gelukkig al meer dan drie jaar geen voet meer heb gezet).
Dat jij het forum vervuilt met dergelijke onzin, dat helpt de gedupeerden dan ook niet.

Je hebt mij ook nooit positieve verhalen horen vertellen over aandelenlease. Wat ik wel doe is onzinnige argumenten tegenspreken.

Maar goed jongens, zet maar weer lekker de oogkleppen op en ga verder met loze argumenten te verzinnen. Denk je het daar in de rechtszaal meet te winnen?

lex

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door lex »

Sjoerd,

dit heb jij geschreven!!! :

Maar goed, een paar maanden op dit forum kijken heeft inderdaad mijn sympthie voor de Dexia-gedupeerden wel flink doen dalen. Want het zijn vaak schreewlelijkerds, leugenaars en dommeriken. Wat dat betreft begin ik steeds beter te begrijpen waarom zulke mensen een contract met Dexia sloten .... soort zoekt soort.


Als dat geen vervuiling is en onschoft gedrag is dan weet ik het niet meer!!!

Philipsinhartennieren

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Philipsinhartennieren »

:shock:
Jongens, dergelijk taalgebruik is toch niet gepast.
Wendt u alleen tot de heren god en gij zult zien dat ook dit goedkomt !
The lord is your salvation :D

Groeten,
Je zus.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Luc »

Philips heeft het licht gezien :D

Rustig

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Rustig »

Luc,

Lees mijn topic eens, misschien kun je er nog wat van leren.
Jij geeft altijd onrustig commentaar. Een beetje opruiend.

Rustig

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Luc »

Volgens mij post ik hoofdzakelijk dingen die de moed erin houden eigenlijk...

Opruien is heel wat anders.

:roll:

Rustig

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Rustig »

Dat denk je !! Verder geen commentaar meer Luc. Probeer er maar wat van op te steken.

Rustig

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Luc »

Ummm... als je het niet erg vindt bepaal ik zelf graag wanneer ik commentaar geef.

:!:

Luc

Rustig

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Rustig »

Richting jou, Luc natuurlijk bepaal je dat zelf. Dingen wel in hun proporties blijven zien.

Rustig

Philipsinhartennieren

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Philipsinhartennieren »

Wie is in hemelsnaam Lex toch ?
Dergelijke bevlekkingen van onze Nederlandse taal, waar we alleen trots op mogen zijn, zal God zo toch niet bedoeld hebben !
Denk eraan dat dergelijke Godslasteringswoorden :oops: later misschien wel tegen U gewerkt kunnen worden !
Ga heen en zondig niet meer, mijn kind.

Je zus

Gesloten