LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afgesloten door Nuon stadsverwarming

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Chocomelk

Re: afgesloten door Nuon stadsverwarming

Ongelezen bericht door Chocomelk »

lostlovey schreef:Het is natuurlijk vervelend afgesloten te zijn maar ik snap niet veel van het verhaal. Ik begrijp al helemaal niet hoe men ineens verrast kan worden door openstaande rekeningen. Je huis wordt verwarmd maar je betaald geen rekening, al vele maanden niet blijkbaar en daar gaat dan geen belletje rinkelen en gaat men zelf niet even navraag doen hoe het met de rekening zit?

Zou maar snel naar andere rekeningen kijken want het is niet ondenkbaar dat er dan dus meer zijn.
TS is er vanuit gegaan dat het werd afgeschreven van haar ex's rekening wat dus niet gebeurt is, maar neem wel aan dat Nuon herinneringen heeft gestuurd, waarschijnlijk een deurwaarder aan de deur is geweest etc.

Maar inderdaad snel naar de andere dingen kijken TS want er zal nog wel meer komen als alleen de Nuon.

lostlovey

Ongelezen bericht door lostlovey »

Tja, is nu natuurlijk mosterd na de maaltijd maar van aannames is nog nooit iemand wijzer geworden. Een les voor ons allen; ga er nooit van uit dat de ex je rekeningen voor je gaat en blijft betalen.

Er moet inderdaad ook wel een reden zijn dat TS geen betalingsregeling krijgt, iets meer info zou wel nuttig zijn voor de mensen hier die er verstand van hebben (ben ik dus niet).

diana22

Ongelezen bericht door diana22 »

Heb een betalingsregeling gedaan van 400 euro naast maandtermijn, nuon heeft dit afgewezen, dit voorstel is gedaan door sociaal raadslid, dit staat in verhouding met
openstaand bedrag, zoals ik al zei: hij heeft gewoon niet betaald of in ieder geval niet elke maand.
En nee, ik heb niemand aan de deur gehad of wat voor brief dan ook gezien, omdat ik toen nog werkte en dus overdag niet thuis was en hij heeft niets verteld.
Natuurlijk ben ik bezig alles uit te zoeken voor ik nog verder in de problemen kom!
Ik ben gewoon zwaar belazerd door mijn eigen partner(ex)en ik kan nu alleen maar
achter de feiten aan rennen, hoop alleen maar dat het niet nog erger word!
Heb morgen contact met GGD, hoop dat ze iets kunnen doen voor mij en mijn kinderen!Ik houd jullie op de hoogte en vast bedankt voor het meedenken!
groetjes, Diana

stoompie2

Ongelezen bericht door stoompie2 »

uit het verhaal haalde ik dat ze alle brieven voor hem altijd heeft terug gestuurd
blijkbaar ook de brieven van nuon/liander
en zo als ze al beschreef is ze door haar aan doening niet zo snel
en de deurwaarders kennende bellen ze aan en beginnen dan alvast gelijk alles in orde te maken voor een niet tuis bericht
na een vooraf ingestelde tijd deponeren ze de bief in de bus en vertrekken weer
deze zal ts ook terug gestuurd hebben met melding persoon on bekend of niet woonachtig op dit adres
en de deurwaarden zal dan denken heb je er weer een die denkt slim te zijn
en gaat gewoon door met de zaak
helaas was ze hierdoor mogelijk niet op de hoogte van dit alles
daarom is het dus slim hem als vermist op te geven en ook bij de gemeente aan te geven dat hij is vertrokken met onbekende bestemming
en dat je daarom (met aangifte vermissing) hem wil uitschrijven per 1 week na vertrek datum
zolang hij blijft in geschreven is de kans groot dat de volgende zich op kort termijn ook meld met ik heb hier nog en fijne rekening die even voldaan moet worden

nu is het wetelijk wel zo dat een schuld eiser altijd een billijke betalingsregeling dient te treffen
als zij een voorstel doet wat hun niet aan staat dienen hun een tegen voorstel te doen
doen ze dat niet zijn ze volgens mij zelfs verkeerd bezig

ooit eens met een andere elektra leverancier gehad en die werd ook door de rechter veroordeeld tot het treffen van een regeling om dat ik best wou betalen maar hun tegen werkte

dus op zich zou ze sterk kunnen staan maar laat je wel adviseren door een raadsman of iets dergelijk
iemand die verstand hiervan heeft

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

En nee, ik heb niemand aan de deur gehad of wat voor brief dan ook gezien, omdat ik toen nog werkte en dus overdag niet thuis was en hij heeft niets verteld.
Hij heeft je niets verteld schrijf je maar de achterstand is toch ontstaan sinds hij niet meer in je huis aanwezig is ?
Heb jij wel betaald sinds hij niet meer in huis aanwezig is dan ?
Dat is namelijk erg onduidelijk in je verhaal.
Ik ben gewoon zwaar belazerd door mijn eigen partner(ex)en ik kan nu alleen maar
achter de feiten aan rennen, hoop alleen maar dat het niet nog erger word!
Zou zeker verder gaan kijken in welke dingen hij nog meer niet betaald heeft.
Was je getrouwd of had je een samenlevingscontract ?

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Diana22,

Uit uw berichten op dit forum maak ik op dat u vragen heeft over de onderbreking van uw warmtelevering als gevolg van een betalingsachterstand.

Als u dat op prijs stelt, kan ik een en ander controleren en mogelijk toelichten. U kunt een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer. Dan neem ik telefonisch contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Gert
Nuon Webcare

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

De Nuon Medewerker schreef:Beste Diana22,

Uit uw berichten op dit forum maak ik op dat u vragen heeft over de onderbreking van uw warmtelevering als gevolg van een betalingsachterstand.

Als u dat op prijs stelt, kan ik een en ander controleren en mogelijk toelichten. U kunt een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer. Dan neem ik telefonisch contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Gert
Nuon Webcare
kijk met nuon zit je er alltyd warmpjes bij . als je rekeningen betaald dan he!!!!

Gesloten