Vorige week ook in dit park geweest.
We konden onze ogen niet geloven
Dit park is in zo'n slechte staat dat dit niet eens een park genoemd mag worden.
Wij hadden het 12 persoonshuisje geboekt.
De volgende dingen troffen wij aan.
- Tuin lag vol met bierdopjes , sigaretten, lege flessen drank.
- Afzuigkap zonder afdekklepje met veel vet en dode muggen.
- stofzuiger stond helemaal vol in een van de slaapkamers.
- schroef in de koelkast die uitstak
- waterkoker helemaal vol met kalk wat los lag
- koffiezetapparaat deed een uur over een halve pot
- gat in de muur
- loszittende stopcontacten
- Een deurklink die los zat
- Zoontje nog net op tijd uit de kinderstoel kunnen opvangen...de stoel was ook kapot.
-Schimmel op de muren
- Vocht tussen de ramen.
- Geen airco bij het bowlen..het leek wel een sauna.
ik kan nog wel even doorgaan.
Dit allemaal gemeld bij de receptie en deze mensen hebben echt hun best voor ons gedaan. Ze waren niet verbaasd en zeiden dat ze wel wisten hoe slecht
het ervoor stond met de huisjes. en Centerparcs blijft maar doorgaan met verhuren.
We hadden geen luxe verwacht zoals we wel op andere parken hebben gehad , maar dit was gewoon schandalig!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centerparcs verhuurt Sunparks zonder dit te melden
-
Re: Centerparcs verhuurt Sunparks zonder dit te melden
@ Webcare Team CP
sorry, ik voel mij even aangesproken in je verzoek dus wil een reactie geven.
wanneer je net vandaag geregistreerd bent met totaal 1 opmerking op de hele site dan zal ik niet snel geneigd zijn mijn contactgegevens zomaar aan je door te mailen.
excuus!
waarom onderneemt cp niet direct actie wanneer je een klacht meld?
wanneer je dan vervolgens meerdere malen + op een later moment ook niets met een klacht doet... hoe kan het dan zijn dat reactie vanuit cp weer uitblijft?
wat wil je nu na 2-3 jaar nog doen dan?
ik voel, een standaard oplossing?
ik was vaste klant, ging snel 3-4 maal per jaar naar cp en ben sinds deze belevenis niet meer geweest.
dan mag je wel met een HEEL goed aanbod komen.
ik echter twijfel zeer of jullie dit gaat lukken wanneer ik dit hele zooitje zo bij elkaar raap.
sorry, ik voel mij even aangesproken in je verzoek dus wil een reactie geven.
wanneer je net vandaag geregistreerd bent met totaal 1 opmerking op de hele site dan zal ik niet snel geneigd zijn mijn contactgegevens zomaar aan je door te mailen.
excuus!
waarom onderneemt cp niet direct actie wanneer je een klacht meld?
wanneer je dan vervolgens meerdere malen + op een later moment ook niets met een klacht doet... hoe kan het dan zijn dat reactie vanuit cp weer uitblijft?
wat wil je nu na 2-3 jaar nog doen dan?
ik voel, een standaard oplossing?
ik was vaste klant, ging snel 3-4 maal per jaar naar cp en ben sinds deze belevenis niet meer geweest.
dan mag je wel met een HEEL goed aanbod komen.
ik echter twijfel zeer of jullie dit gaat lukken wanneer ik dit hele zooitje zo bij elkaar raap.
-
Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw opmerkingen gelezen en willen u heel graag verder helpen, daarvoor hebben we uw contactgegevens nodig.
We begrijpen dat u niet zo snel geneigd bent om deze zomaar door te mailen. Zonder gegevens kunnen wij helaas geen gepaste oplossing bieden.
Indien er klachten zijn over de cottage of over het park dient men dit steeds te melden aan de receptie. Zij zullen dan samen met de gast naar een gepaste oplossing zoeken. Center Parcs wil zijn gasten immers een onbezorgd en aangenaam verblijf bezorgen.
Na ieder verblijf ontvangt de gast een vragenlijst. Deze vragenlijst wordt met de grootste zorg behandeld. Helaas krijgt men hierop geen reactie, zoals aangegeven wordt in de enquête. Klachten dienen schriftelijk gemeld te worden bij de dienst Guest Relations. Zij gaan uw klacht met de grootste zorg behandelen en binnen de drie weken mag u van hen een antwoord verwachten.
We vinden het bijzonder jammer dat u als trouwe gast in de kou bent blijven staan en bieden u onze excuses aan.
We willen uw klacht alsnog in behandeling nemen en ontvangen uw contactgegevens graag op het volgende e-mailadres:[email protected].
Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs
We hebben uw opmerkingen gelezen en willen u heel graag verder helpen, daarvoor hebben we uw contactgegevens nodig.
We begrijpen dat u niet zo snel geneigd bent om deze zomaar door te mailen. Zonder gegevens kunnen wij helaas geen gepaste oplossing bieden.
Indien er klachten zijn over de cottage of over het park dient men dit steeds te melden aan de receptie. Zij zullen dan samen met de gast naar een gepaste oplossing zoeken. Center Parcs wil zijn gasten immers een onbezorgd en aangenaam verblijf bezorgen.
Na ieder verblijf ontvangt de gast een vragenlijst. Deze vragenlijst wordt met de grootste zorg behandeld. Helaas krijgt men hierop geen reactie, zoals aangegeven wordt in de enquête. Klachten dienen schriftelijk gemeld te worden bij de dienst Guest Relations. Zij gaan uw klacht met de grootste zorg behandelen en binnen de drie weken mag u van hen een antwoord verwachten.
We vinden het bijzonder jammer dat u als trouwe gast in de kou bent blijven staan en bieden u onze excuses aan.
We willen uw klacht alsnog in behandeling nemen en ontvangen uw contactgegevens graag op het volgende e-mailadres:[email protected].
Met vriendelijke groeten,
Bij deze hulde voor het webcareteam van Centerparcs
Mijn klacht is na 3-3,5 jaar eindelijk gehoord en opgenomen.
De klacht is hiernaast snel en binnen alle redelijkheid netjes gecompenseerd.
Volgend jaar zullen wij zeker weer een vakantie boeken in een van de centerparcsen om nieuwe ervaringen op te doen.
Bedankt Webcareteam
Mijn klacht is na 3-3,5 jaar eindelijk gehoord en opgenomen.
De klacht is hiernaast snel en binnen alle redelijkheid netjes gecompenseerd.
Volgend jaar zullen wij zeker weer een vakantie boeken in een van de centerparcsen om nieuwe ervaringen op te doen.
Bedankt Webcareteam
Ik heb dit park als centerparcs geboekt maar blijkt nu weer sunparks te zijn......... Ben benieuwd hou me hart vast....
-
Beste gast,
Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.
Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].
Met vriendelijke groet,
Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.
Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].
Met vriendelijke groet,