JtC schreef:Onzin, het heeft bij de meesten toch echt met eigen instelling te maken. En gaat er dan wat fout, helaas, volgende keer beter. TNT heeft geen structureel probleem. Niet net doen alsof TNT er een zooitje van maakt of zich bezig houdt met oplichterspraktijken en weet ik wat er allemaal al niet wordt gezegd.
Als je wat relaxter doet, zul je zien dat je met "problemen" ook wat relaxter omgaat. Dat ik volgens jouw anders zal piepen als ik ooit een probleem krijg met TNT, heeft meer met jouw (en andermans) kijk op zaken te maken. Wat voor jouw een mega-probleem is, hoeft voor een ander daarom nog niet een probleem te zijn.
Maar ja, ik zal wel bij de TNT werken met een dergelijk opmerking...
Deze opmerkingen moet ik even tegenspreken.
Met je eigen instelling heeft het lang niet altijd wat te maken.
Mijn ervaring:
Mijn oom overleed 3 maart jl.
Kaart komt op
10 maart bij mij binnen.
De uitvaart was 9 maart.
Kaart gestempeld op 4 maart.
Is dus ergens 4 werkdagen blijven hangen.
Je dient een klacht in en krijgt alleen de reactie 'Sorry, erg vervelend, maar we kunnen hier niks aan doen, omdat het geen geregistreerde zending betreft'.
Nou, aanmijnhoela, ze weten donders goed wáár de post is afgestempeld (je moet verzendplaats en ontvangstadres invullen) dus kunnen ze toch op zijn mínst de moeite nemen om te vragen in dat sorteercentrum of er problemen zijn?
Het is geen kaart om me vrolijk Pasen te wensen, het is rouwpost!
Hier heeft mijn eigen instelling toch echt niks mee te maken.
Maar goed, volgende keer beter toch?