vries222 schreef:Krijgen we weer dat verhaal van Medion. Even mooie sier maken met de "fantastische garantie" van Medion op hun Adi PC's. Medion en Aldi weten precies wie ik ben en waar ik woon en als ze contact willen dan hadden ze dat allang zelf op kunnen nemen.MedionHulp schreef:Beste vries2228,
Wij vinden het vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw MEDION PC.
Als u uw NAW gegevens en/of uw MEDION klantnummer naar mij mailt, nemen wij contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.
Met vriendelijk groet,
MedionHulp
Eindeloos heb ik met Medion en Aldi aan de telefoon gehangen, (aangetekende) brieven verstuurd en verzocht om een goede oplossing. Ik heb deze PC wel vier of vijf maal binnen de garantietermijn aan Medion ter reparatie aangeboden. Iedere keer verdwenen er weer nieuwe onderdelen en bleken deze onderdelen te zijn vervangen voor stokoude griebus. Zo laten Aldi en Medion je er gaandeweg voorzichtig achter komen dat je hem misschien maar beter niet meer ter reparatie retour kunt sturen.
Een nieuwe Medion heb ik zelfs gratis niet nodig. Die apparaten vormen een gevaar voor je huis en omwonenden. Medion en Aldi hebben altijd vertikt ook maar ene vinger uit te steken naar dit probleem, ze wisten al die tijd verdomd goed dat er veel Medion PC's op de markt waren met grote kortsluitproblemen en dat deze kortsluiting onoplosbaar is want deze zit in het moederbord. De garantie van Aldi en Medion bestond louter uit het op- en neer sturen van de PC waarna die iedere keer weer helemaal opnieuw geïnstalleerd moest worden. Dat laatste moest overigens alleen als de PC niet binnen een minnuut nog tijdens het opstarten alweer crashte. Een doffe ellende...
Ik heb juridisch advies ingewonnen bij de Consumentenbond. Gedupeerden hebben met Medion niets te maken. De consumentenkoop is gesloten met Aldi dus dat is de partij die men bij brand aansprakelijk dient te stellen.
Dus is dit nog niet opgelost?
Je schrijft jaren geleden, hoelang is het dan?