Bij ons was het ook leuk , telefonisch had ik gevraagd om kaarten vooraan , dat was geen probleem werd gezegd oke leuk! toen de kaarten kwamen bleek dus dat het op aanwijzing was , ik gemaild ja was dan een fout gemaakt door een medewerker , heel vervelend maar er worden dus geen plaatsen gereserveerd voor niemand , ik terug gemaild oke, bedankt als het dan maar voor niemand is vind ik het goed , wij dus om half 3 naar binnen [was de zaal al open] en ja hoor 1e rij vrij! dus daar gaan zitten , werden we weg gestuurd was gereserveerd [?!}oke moed niet laten zakken dan op de tribune vooraan , werden we ook weg gestuurd van de de 3e rij mochten we zitten[?!] oke, maar even later mochten andere mensen met dezelfde kaarten er dus wel zitten , ik heb net de tros gemaild krijg alleen de reactie vervelend voor u maar wij hebben al het mogelijke gedaan.
mensen van de tros, zoals in de wet geregeld is ; je moet wel leveren wat je verkoopt!! dus kan je geen kaarten vooraan leveren ,meld dat dan ook even als ernaar gevraagd wordt...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tros ledendag Disney on ice
Re: Tros ledendag Disney on ice
Laat die warme douche (nog) maar achterwege dus, want "Een zwaluw maakt nog geen zomer"...........