LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlengen, wat is wijsheid?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Liz
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 aug 2003 22:53

Re: Verlengen, wat is wijsheid?

Ongelezen bericht door Liz »

OK!
Ik heb mijn besluit genomen, niet verlengen.
Maar ook niet betalen, geen cent.
Alles behalve dat.

Als je iets hebt gekocht en het deugt niet dan wil je je geld terug, dan ga je niet ook nog eens bijbetalen.

Toch?

Liz

"Pech krijg je, geluk dwing je af"

:wink:

john
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jul 2003 10:03

Re: Verlengen, wat is wijsheid?

Ongelezen bericht door john »

Hallo allemaal,

Mijn vrouw en ik zijn eruit. Begin november loopt ons contract af, restschuld ong. 11.000,- euro. Aangesloten bij eegalease, en leaseverlies. Wij gaan niets betalen. De uitzending van NOVA heeft mijn vermoeden nog meer versterkt, Laat ze maar komen van dexia, ze krijgen geen cent tot dat een erkend rechter uitspraak heeft gedaan, en geen dag eerder. We moeten sterk staan met z'n alleen, een blok vormen, waar Dexia niet omheen kan. Elkaar steunen, ervaringen delen. Echt we staan heel sterk met elkaar en via dit forum hebben we een mooi medium. Mensen betaal je je restschuld, porobeer dat later maar weer terug te vorderen van die boevenbende.

Groeten,

John

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Verlengen, wat is wijsheid?

Ongelezen bericht door xyz »

Daar hebben we het nog niet over gehad John hier. Een heel sterk commentaar van je.

Yvette.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Verlengen, wat is wijsheid?

Ongelezen bericht door aert0001 »

John,
zo is dat, je voelt vanzelf aan wat onrecht is, vecht er tegen, we zijn met velen heel veel, en hoe meer schreeuwers, op het forum hier des te groter ons gelijk, machteloosheid uit zich in geblaat.

groetjes prettig week-end Ton

Gesloten