angelique_1970 schreef:Ja er komt vrijdag een monteur!!!!! Echt niet normaal!!!!! Het probleem ligt niet in huis maar buiten!!! Dit is al geruime tijd bekend bij ZIGGO! Wij maar wachten, bellen en betalen en voor wat??? NIKS!
Ondanks dat het probleem buiten zit zal de monteur ook bij u binnen moeten kijken of het signaal na herstel wel goed is. Dit omdat het beginpunt van de kabel, naar uw woning, buiten zit, en het eindpunt bij u binnen in uw woning. Wij zijn tot het eindpunt in de woning verantwoordelijk.
We behandelen ieder probleem individueel tenzij er uit veel meldingen blijkt dat het een storing betreft welke meerdere klanten treft. Dit is nu niet het geval.
De bovenstaande melding is een groepsstoring welke het gehele postcodegebied betreft. Uw storing is een individuele storing en wordt daarom niet genoemd.angelique_1970 schreef: Dit is echt niet normaal! Ga ik kijken bij de postcode bij storingen.....zie ik dit staan!!!!
Groepsstoring van dinsdag 19 april 20:54 uur tot woensdag 20 april 14:08 uur
De eerder gemelde storing met de ondertiteling op de digitale televisiezender is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik weet niet of ik dit nu lachwekkend moet vinden of corrupt? De ondertiteling is verholpen?? Hahahahaha, hoe wil je ondertiteling kunnen zien als je helemaal geen tv signaal meer hebt? Geen internet en telefonie? Ze weten het allemaal mooi te verdoezelen. Heb er geen woorden voor, wat een corrupte bende. Het zou verholpen zijn.....we hebben nog steeds niks!