Simyo Webcare schreef:Beste Captainslow,
Bedankt voor het kenbaar maken hiervan.
Wij zullen dit doorspelen naar de juiste afdeling en indien wij verandering in dit proces aanbrengen willen wij je graag hiervan op de hoogte brengen.
Zou je je contact gegevens (Simyo nummer/email adres) willen toesturen naar
[email protected].
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare
Inmiddels is me op het Kassa forum (daar had ik het probleem ook gepost) dezelfde vraag gesteld om mezelf bekend te maken.
Dat had ik al gedaan, met een link naar dit topic, en kreeg hetzelfde antwoord als TS, nl. dat Simyo dit als een "service" ziet en niet van plan is hier iets aan te veranderen. Dit ondanks mijn verzoek me niet met hetzelfde antwoord af te schepen.
Ik heb Simyo in een antwoord daarop laten weten dit antwoord teleurstellend te vinden en verzocht dit door te spelen, daarnet kreeg ik de volgende reactie:
Beste meneer/mevrouw,
Wij merken dat dit een groot struikelblok voor u is en hebben daarom wederom een verzoek ingediend bij de technische dienst of zij dit kunnen aanpassen. Wij vragen uw begrip voor deze situatie en ook het geduld dat mocht er besloten worden dat het aangepast wordt, dat deze wijziging niet binnen 1 dag geïmplementeerd kan worden op onze website.
Uiteraard zullen wij u per email op de hoogte houden omtrent de voortgang.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mijn complimenten aan Simyo voor het vlotte reageren op enkele mails, over dit probleem, maar ook een algemene vraag. Dit heb ik echt wel anders meegemaakt.
Op zich is het ook een keurige reactie, ik ben alleen bang dat hier niet echt iets mee gebeurd, dit topic schuift naar beneden en verdwijnt in de vergeethoek. Voor Simyo de goedkoopste en makkelijkste oplossing.
Ik heb het daarom ook doorgegeven aan de redactie van zowel Radar als Kassa.
Het is natuurlijk niet alleen mijn "struikelblok", het is gewoon een veiligheidsrisico wat bij veel mensen niet bekend is en kennelijk werkt het bij Vodafone ook zo simpel.
Maar ja, zolang ik de enige ben (of een van de weinigen) die aan de bel trekt