ook wij zitten met bijna hetzelfde probleem.
omdat we ons huis te koop hadden gezet,en een ander huis zouden kopen hebben we bij KK een keuken laten tekenen.
er werd ons gezegd,dat mocht de verkoop van ons oude huis en de koop van ons nieuwe huis niet doorgaan,we zonder problemen de keuken konden annuleren.
vandaar dat we ervan uit gingen,omdat het zo beloofd werd,dat we niks te verliezen hadden,en we gewoon tekenden voor de keuken,mocht de verhuizing doorgaan.
we hoefden alleen maar een bericht te sturen dat we niet gingen verhuizen,dan werd de keuken geannuleerd.
wat schetst onze verbazing:afgelopen vrijdag kregen we een rekening van 1200E binnen 5 dagen te betalen!
dit is ons niet verteld toen we in de winkel waren,we konden "gewoon"de keuken afzeggen.
ze denken zeker in deze tijd van recessie op deze manier toch nog geld te verdienen,aan mensen die vanwege deze zelfde recessie en instortende huizenmarkt uiteindelijk niet verhuizen kunnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenconcurrent
-
Re: Keukenconcurrent
De Mandemakers groep (DMG) heeft een helebool ketens, keukenconcurrent, mandemakers, sanders keukenstad.. Nog veel meer. Verkopers krijgen een zeer professionele opleiding tot..VERKOPER!
Nu zijn de keukens mooi en zitten er natuurlijk pareltjes tussen, maar het belangrijkste om te weten is wel dat het uiteind niet om de centen of de krabbels of zelfs om de keuken gaat maar om hoe je je voelt na een deal. Iemand die zich laat overdonderen door supergestroomlijnde verkooppraat (uren en uren lang) gaat gewoon voor de bijl in de meeste gevallen. Mandemakers is gewoon NIET VOOR ZWAKKE MENSEN. Sta je dus niet sterk in je schoenen ga dan niet naar een Mandemakerszaak. Zo simpel is het. Sta je wel sterk dan is het prima onderhandelen daar.
Nu zijn de keukens mooi en zitten er natuurlijk pareltjes tussen, maar het belangrijkste om te weten is wel dat het uiteind niet om de centen of de krabbels of zelfs om de keuken gaat maar om hoe je je voelt na een deal. Iemand die zich laat overdonderen door supergestroomlijnde verkooppraat (uren en uren lang) gaat gewoon voor de bijl in de meeste gevallen. Mandemakers is gewoon NIET VOOR ZWAKKE MENSEN. Sta je dus niet sterk in je schoenen ga dan niet naar een Mandemakerszaak. Zo simpel is het. Sta je wel sterk dan is het prima onderhandelen daar.
-
Oh, voor ik het vergeet: ik ben zelf ook behoorlijk "zwak" en vatbaar voor gladde verkooppraat. Ik zal er nooit meer een keuken kopen, ook al ben ik goed geholpen door een bevriende medewerker bij mijn eerste aanschaf daar.
Beste Klaas-Henk
Ik denk dat ik je wel kan helpen . Heb een flinke periode gewerkt voor dit bedrijf en kan je precies zeggen wat je moet doen om hier ( kosteloos ) onderuit te komen .
Even voor alle andere mensen op dit forum ... Je kunt het de verkopers amper kwalijk nemen dat ze zo doen .. dit word opgedragen door DHr Ernst Bareman . hij beloofd de verkopers ook bergen met goud net zoals wij de klanten ook dingen beloven die nooit nagekomen word .
Daarbij zijn de ``positieve reacties `` niet echt .. het schrijven van deze reacties is gewoon een onderdeel van het takenpakket van een werknemer op het hoofdkantoor
Beste klaas-henk stuur even een mail naar mij met je verhaal en kopie bon zodat ik je goed advies kan geven . [email protected]
groetjes Bart Cobussen ( ex -werknemer keukenconcurrent )
Ik denk dat ik je wel kan helpen . Heb een flinke periode gewerkt voor dit bedrijf en kan je precies zeggen wat je moet doen om hier ( kosteloos ) onderuit te komen .
Even voor alle andere mensen op dit forum ... Je kunt het de verkopers amper kwalijk nemen dat ze zo doen .. dit word opgedragen door DHr Ernst Bareman . hij beloofd de verkopers ook bergen met goud net zoals wij de klanten ook dingen beloven die nooit nagekomen word .
Daarbij zijn de ``positieve reacties `` niet echt .. het schrijven van deze reacties is gewoon een onderdeel van het takenpakket van een werknemer op het hoofdkantoor
Beste klaas-henk stuur even een mail naar mij met je verhaal en kopie bon zodat ik je goed advies kan geven . [email protected]
groetjes Bart Cobussen ( ex -werknemer keukenconcurrent )
hallo! reageren op een probleem wat zich 2 jaar geleden afspeelde?
ik denk dat het inmiddels al wel is opgelost.
is dat ook iets wat je leert bij keukenconcurrent: laat reageren??
ik denk dat het inmiddels al wel is opgelost.
is dat ook iets wat je leert bij keukenconcurrent: laat reageren??
DHr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] was afgelopen zaterdag op bezoek in de belbus, en moest flink met de billen bloot: KC wilde een te goedkoop verkochte keuken achteraf nog even in prijs verhogen
Fout werd ridderlijk toegegeven, meest vermakelijk was onzin opmerking van KC directeur:
Fout werd ridderlijk toegegeven, meest vermakelijk was onzin opmerking van KC directeur:
Lijkt mij gewoon rekenfout, maar "onder druk zetten" is blijkbaar ingeburgerd begrip bij KC. Zelf doen ze namelijk niet anders."Verkoper heeft zich onder druk laten zetten door de klant"