| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziyazu fitness, ISHA leatherwears, Alm sports
Re: Ziyazu fitness, ISHA leatherwears, Alm sports
Heb vorig jaar febr/mrt schoenen betaalt en nooit gekregen van ALM Sport deze waren niet meer leverbaar zou mijn geld terug krijgen maar tot op heden niets gezien. heb mail contact gehad maar krijg geen reactie meer hoplijk gaat het je beter af.
Ik heb ondertussen contact gehad met mensen van Ziyazu, en ALM sports, en nog steeds niets ontvangen.
Het gaat over veel geld voor ons. Ik heb hen dan ook voldoende tijd gegeven denk ik. (8 maanden ongeveer)
Kunnen jullie mij tips geven waar ik klacht kan indienen, en welke procedure ik moet volgen? Het heeft me tot nu toe al geld genoeg ge kost, maar eventuele extra gerechtskosten heb ik er wel voor over, aangezien ik vind dat ze dit niet ongestraft mogen blijven verder doen.
Als het waar is wat ze zeggen, is het de wet van Murphy en loopt alles mis, en dan hoop ik dat ze zorgen dat ik mijn uniformen zo snel mogelijk krijg, maar aangezien ze vandaag al twee keer de telefoon hebben neergesmeten, vrees ik ervoor.
Het gaat over veel geld voor ons. Ik heb hen dan ook voldoende tijd gegeven denk ik. (8 maanden ongeveer)
Kunnen jullie mij tips geven waar ik klacht kan indienen, en welke procedure ik moet volgen? Het heeft me tot nu toe al geld genoeg ge kost, maar eventuele extra gerechtskosten heb ik er wel voor over, aangezien ik vind dat ze dit niet ongestraft mogen blijven verder doen.
Als het waar is wat ze zeggen, is het de wet van Murphy en loopt alles mis, en dan hoop ik dat ze zorgen dat ik mijn uniformen zo snel mogelijk krijg, maar aangezien ze vandaag al twee keer de telefoon hebben neergesmeten, vrees ik ervoor.
-
Guardian72
@ Katrien,
aangifte doen bij de politie, en zoeken naar een incassoburo dat je kan helpen incasseren. Of, doe aangifte en vraag daar of zij weten op welke manier men gedwongen kan worden terug te betalen...
aangifte doen bij de politie, en zoeken naar een incassoburo dat je kan helpen incasseren. Of, doe aangifte en vraag daar of zij weten op welke manier men gedwongen kan worden terug te betalen...
ook ik heb problemen met deze firma de heer Zeeshan Jaleel is de eigenaar in Nederland en woont in Gouda in een flat. Had 20 korfballen besteld, maar nooit ontvangen. Weigert ook terubetaling en ben ook gedupeerd door deze firma
Hebben alle gedupeerden op dit forum al klacht ingediend bij politie?
Ik vind dat we toch onze krachten moeten bundelen, want ze doen gewoon verder met mensen op te lichten...
Is er iemand al aan die flat in Gouda gaan aanbellen?
Ik vind dat we toch onze krachten moeten bundelen, want ze doen gewoon verder met mensen op te lichten...
Is er iemand al aan die flat in Gouda gaan aanbellen?
Op dit moment lukt het niet meer om de website te benaderen van dit bedrijf en ook e-mails komen ombestelbaar retour. ik denk, dat iedereen die nog geld te goed heeft weinig kans maakt op betaling,als alle gegevens verdwenen zijn en je ALM sports ook niet kunt bereiken in Gouda.
Vandaar mijn oproep, iedereen die benadeeld is, geef een seintje, ze stellen nog steeds goederen te koop via het internet, dus er kunnen nog steeds nieuwe gedupeerden bijkomen, dit kan toch zo niet verder!
Ook ik ben benadeeld door ALM sports en dan met name door de heer Zeeshan Jaleel.
Op dit moment krijg ik nog een redelijk bedrag van hem voor artikelen welke hij nooit aan ons geleverd heeft en facturen die hij niet betaald heeft aan ons.
In het begin kwam deze persoon eerlijk over en is hij zelfs bij ons thuis geweest. Echter na wat leveringsproblemen (waarvan er enkele wel goed zijn opgelost door hem) geeft hij geen reactie meer.
Ondertussen heb ik al een incasso bureau ingeschakeld en sta op het punt hem te dagvaarden.
Beter zou, denk ik, zijn om hem (ALM sports) met meerdere personen/bedrijven aan te geven bij de politie.
Op dit moment krijg ik nog een redelijk bedrag van hem voor artikelen welke hij nooit aan ons geleverd heeft en facturen die hij niet betaald heeft aan ons.
In het begin kwam deze persoon eerlijk over en is hij zelfs bij ons thuis geweest. Echter na wat leveringsproblemen (waarvan er enkele wel goed zijn opgelost door hem) geeft hij geen reactie meer.
Ondertussen heb ik al een incasso bureau ingeschakeld en sta op het punt hem te dagvaarden.
Beter zou, denk ik, zijn om hem (ALM sports) met meerdere personen/bedrijven aan te geven bij de politie.