LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat moet ik nu doen ben ff de draad kwijt??
Re: wat moet ik nu doen ben ff de draad kwijt??
wat krijgt een 1oudervader ofzo per maand dan
of beter wat is het verschil in euros tussen een alleenstaande en 1oudergezin
-
Op wiens adres staan de kinderen bij de gemeente dan in geschreven? Niet dat het zo van belang zou moeten zijn, in je dossier staan alle gegevens.je hebt geen kinderen thuis
En ik denk dat je volgende keer beter contant geld mee kunt nemen, in plaats van te pinnen, als ik het zo bekijk...
van dat pinnen konden ze ook niet zoveel uit afleiden mijn idee! 3 x op 1 dag gepind begin van de maand en de laatste week van de maand een de treinrit heen de dag erna gepind en een treinrit terug dezelfde dag ook gepind in blerick!maar daar kijkt ie niet zo naar helemaal gefocust op utrecht en omstreken niet of ik ook in blerick pin!
er komt geen volgende keer denk ik
dan valt dr niets te pinnen!
per 18 maart krijg ik niks en als ik het geluk op mn zijde heb n keer hoop ik te werken!
er komt geen volgende keer denk ik
dan valt dr niets te pinnen!
per 18 maart krijg ik niks en als ik het geluk op mn zijde heb n keer hoop ik te werken!
ppp333333 schreef:of beter wat is het verschil in euros tussen een alleenstaande en 1oudergezin
alleenstaande €| 649,52
alleenstaande ouder €|1255,47
maar ik krijg een deeltijdsnorm wat 5/7 deel van de tijd omdat ik de kinderen de 50/50 heb op een halve dag na en dan krijg je 652.- plus 130,44 en de toeslag 20%
gaat inhouding czk 120,01 en beslaglegging van af hou je 952 over ongv.
waar de huur vanaf gaat gas water en licht ,belastingen,eten en drinken ga maar door
vogels schreef:Je hebt alleen recht op alleenstaande ouderkorting als de kinderen staan ingeschreven op jouw woonadres.
ik krijg ook geen alleenstaande ouderkorting of kinderbijslag etc
no worry was ok niet kwaad ofzo hoorvogels schreef:Sorry, verkeerd gelezen, je had het over een alleenstaande ouder uitkering.ik krijg ook geen alleenstaande ouderkorting en kinderbijslag etc
alleenstaande ouder €|1255,47
Ik krijg als alleenstaande ouder van 2 1045,77
Ik krijg als alleenstaande ouder van 2 1045,77
janjr schreef:vogels schreef:Je hebt alleen recht op alleenstaande ouderkorting als de kinderen staan ingeschreven op jouw woonadres.
Krijgt je ex wel de alleenstaande ouderkorting toevallig ?
[quote="sephora30"]alleenstaande ouder €|1255,47
Ik krijg als alleenstaande ouder van 2 1045,77[/quot
had ik van een site
Ik krijg als alleenstaande ouder van 2 1045,77[/quot
had ik van een site
ja die krijgt de korting en bijslagChocomelk schreef:janjr schreef:vogels schreef:Je hebt alleen recht op alleenstaande ouderkorting als de kinderen staan ingeschreven op jouw woonadres.
Krijgt je ex wel de alleenstaande ouderkorting toevallig ?
@ Janjr, al wat wijzer geworden en wat duidelijkheid
gekregen ?
gekregen ?
nou vanmiddag naar de gemeente geweest met mn advokate,Chocomelk schreef:@ Janjr, al wat wijzer geworden en wat duidelijkheid
gekregen ?
ze ontkennen dat ze niet rechtmatighandelen en niet eerst schorsing af vermaning hebben toegepast door die ene vraag!
ik heb hun gevraagt stel dat ik die gegevens geef wat doe je er dan mee?
antwoord hij niks inprincipe hoef ik er niets mee te doen maar dan klopt het verhaal tenminste?
toen zei ik tja dan hoef je die naam ook niet als je er niks mee doet!
ik heb aangeboden dat ze naar mn huis kunnen komen mijn energie en water mogen checken mij kunnen volgen of ik de kids wel naar school breng etc en of hij langs mij in bed wilde slapen kan ie gelijk zien hoe ik slaap en dergelijke!
maar dat deden ze niet was niet de procedure.
dus vroeg ik waarom mijn schending van de privacy geef ik op nog erger als gegevens geven maar die gegevens zijn voor mij meer privacy om dat het niet om mij gaat maar iemand die niks te maken heeft met mijn uitkering,een eigen leven heeft geen uitkering maar daar voor werkt dus niet van belang voor jullie!
nu gaan we bezwaarschrift indienen bij b&w en de voorziening daarbij aanvragen.
blijf volop solliciteren.
en hoop dat ik mijn recht op een hoorzitting kan krijgen binnen twee weken.
verder hopen op een goede afloop zodat ik mn lasten wel kan blijven betalen en dat ik snel kan werken en snel weg uit deze bizarre bijstand!
Hoop op een spoedige hoorzitting voor je en dat jij je
recht gaat behalen.
Succes en sterkte.
recht gaat behalen.
Succes en sterkte.
Chocomelk schreef:Hoop op een spoedige hoorzitting voor je en dat jij je
recht gaat behalen.
Succes en sterkte.
dank je wel
Heb je al iets vernomen over een hoorzitting die nog moet gaan
plaats vinden ?
plaats vinden ?
Chocomelk schreef:Heb je al iets vernomen over een hoorzitting die nog moet gaan
plaats vinden ?
nog niets vernomen is nog afwachten.
hoop volgende week !
gr jan