Pagina 2 van 2

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 08 apr 2011 15:46
door theSystem
Zo veel problemen gehad met UPC in het verleden! heb nu gewoon een sateliet schotel! werks prima!!.. :lol:

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 08 apr 2011 19:37
door Henri42
Oscar.postuma schreef:Het lijkt of er voornamelijk UPC medewerkers hebben gereageerd. Waar het mij nog steeds om gaat is dat UPC mij als klant niet serieus neemt, maar vooral vanuit zichzelf redeneert. Het is voor mij nog steeds een raadsel dat wanneer je 4 mediaboxen i n je productenaanbod hebt, waarvan maar 1 mediabox energiezuinig is het blijkbaar teveel gevraagd is om die aan een goede klant op diens verzoek ter beschikking te stellen. Dat spoort niet met een klantvriendelijke houding en doet geen recht aan het duurzame karakter van UPC waar zij blijkens de tekst op hun website (onder mediaboxen) hun website, aanspraak op maken; dat zou je ook nog misleiding kunnen noemen.
Ts wil voor een duppie op de 1* rij zitten.Ts had zich tevoren beter moeten informeren, nee ik werk niet bij UPC (er zijn al genoeg prive monteurs aan de gang :)) :mrgreen:

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 09 apr 2011 00:18
door renegade66
nee ik werk niet bij UPC (er zijn al genoeg prive monteurs aan de gang )
klopt jij komt daar ook niet te werken omdat je alleen naar kwaliteit van je beeld kijkt inplaats van naar de signaalsterkte. :lol: :lol:

helaas voor jou zijn/ben wij/ik een beroepsmonteur.
jij en je buurman zijn privé met behulp van zijn huis, tuin en keuken metertje en hirschmann.

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 09 apr 2011 10:34
door ciske
renegade66 schreef:
helaas voor jou zijn/ben wij/ik een beroepsmonteur.
:lol:
duppies zijn er niet meer :lol:

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 09 apr 2011 15:23
door Henri42
renegade66 schreef:
nee ik werk niet bij UPC (er zijn al genoeg prive monteurs aan de gang )
klopt jij komt daar ook niet te werken omdat je alleen naar kwaliteit van je beeld kijkt inplaats van naar de signaalsterkte. :lol: :lol:

helaas voor jou zijn/ben wij/ik een UPC beroepsmonteur.
jij en je buurman zijn privé met behulp van zijn huis, tuin en keuken metertje en hirschmann.
UPC zal wat blij met jouw zijn: beeldkwaliteit is vlg jou onbelangrijk,als het signaal maar gemeten is met de giga dure meter van een beroepsmonteur.
Soms kan eenvoudig gereedschap en hulpmiddelen ook helpen ipv een metende dure UPC beroepsmonteur :lol: :mrgreen:

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 09 apr 2011 17:54
door Toolboy
UPC gaat voor het geld en niks anders.
Service kennen ze niet vakkundig personeel hebben ze niet.
Call centermedewerkers jaaa die wel en het liefst zo jong en arrogant mogelijk.
En als ze er niet uitkomen dan hebben ze nog altijd div incasso buro`s achter de hand.

T

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 09 apr 2011 22:59
door Toolboy
renegade66

Ik geef mijn ervaring weer over de upc.
Heb het niet over een multimeter gehad of iets wat daar over gaat.
Ik ging gewoon in op de ts.

UPC neemt haar klanten niet serieus

That`s all.

T

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 13 apr 2011 12:02
door Radar
Berichten verwijderd door de moderator vanwege het overtreden van de gedragsregels.

Wij verzoeken iedereen om zich aan deze regels te houden en on-topic te blijven.

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 21 apr 2011 16:42
door Thomas81
In het verleden teveel problemen met UPC gehad, gewoon overstappen!.. :mrgreen:

Re: UPC neemt haar klanten niet serieus

Geplaatst: 22 apr 2011 19:17
door Toolboy
Thomas81 schreef:In het verleden teveel problemen met UPC gehad, gewoon overstappen!.. :mrgreen:
Zeer goede tip.
Voordat je het weet daagt deze monopolist je voor de rechter,Ondanks dat je tevoren door hun in het gelijk bent gesteld.
Medogenloze zakken vullers zijn dit.
Ikke ben groot en u is klein haha.

Diep triest dat dit soort monopolisten vrij wandelen hebben .

T