Pagina 2 van 2

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 22 aug 2011 20:27
door Jolijn
Jouw 'colportage' vind ik niet agressief, alleen maar irritant.

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 22 aug 2011 20:56
door Frans013
h

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 23 aug 2011 07:58
door Shine
Nog bozer heb ik een nog pittiger mail verstuurd, als doekje voor het bloeden kreeg ik een week later een Iris bon van 15,- eur. thuisgestuurd.
Eerlijk gezegd vind ik dit een erg aardige en mooie geste. Ik moet de leverancier nog tegenkomen die dit doet naar klagende consumenten over de wijze van colportage. Zo loserig vind ik dit eerlijk gezegd dus niet.
Eerlijk gezegd vind ik het ook nogal een muggeziften over het gebruik van het woord 'agressief' gedrag in de brief die u hebt ontvangen.

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 23 aug 2011 17:00
door Frans013
@Shine,

Ik zal dat muggeziften uitleggen:

Als je een klacht indient bij Nuon over hun bedenkelijke werkwijze waarin je totaal niet rept over agressieve verkoopmethodes, en je ontvangt een standaardbrief over agressieve verkoop impliceert dat naar mijn idee:

1) Dat je als Nuon een standaardbriefje maakt en opstuurt naar de klager en dus de klacht niet echt serieus neemt.
2) Dat als je die brief op de plank hebt liggen, dat je dus weet dat het gebeurt!

Vind je me, na deze uitleg, nog steeds een muggezifter?

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 23 aug 2011 19:29
door Jolijn
Waarom benader je Nuon als je iemand van Essent aan de deur hebt gehad?

Re: Agressieve colportage namens Nuon.

Geplaatst: 24 aug 2011 19:47
door Frans013
@jolijn;

Omdat meneer in eerste instantie probeerde als Essent medewerker binnen te komen, eenmaal binnen vertelde ie dat hij dat hij van Nuon was en dat ze alle contracten overnamen van essent.
Onze wijk heeft stadsverwarming van Essent, vandaar dat de meesten bij Essent zitten, dus was makkelijk raden.
Smoesje van 'm dus!