LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel: begin er niet aan!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bas noordeloos
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2011 17:42

Re: Simpel: begin er niet aan!

Ongelezen bericht door bas noordeloos »

ik heb een abonnement afgesloten bij simpel
met 10 euro voor het bellen en smsen en 10 euro voor internet
ik heb zelf een iphone en wou daar internet voor en dat kon volgens simpel
ik kan nu wel bellen maar niet internetten maar betaal hier wel voor
ik heb geen ontvangst voor internet en kan er dus niks mee
ik heb ook nog een bel plafond van 20 euro 2 maanden geleden en heb deze maand een rekening gekregen van 127 euro omdat ik te veel gebeld en gesmst had of ik dit even wou betalen,
waarop ik gebeld heb naar simpel en waarop hun zeggen dat ik dit niet heb gedaan maar ik weet zeker dat ik dit telefonisch heb gedaan dus het is hun woord tegen de mijne.
ik kon ook nog me abbo wijzigen zeiden zo gezegd zo gedaan maar nu wil ik hem weer naar beneden hebben en dit kan niet wijzigen betekend bij simpel alleen om hoog brengen van je abbo DIT KAN TOCH NIET !!!!!

vriendelijke groet bas

maris292
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2011 19:24

Re: Simpel: begin er niet aan!

Ongelezen bericht door maris292 »

Graag wil ik het hebben over de mobiele provider van simpel. Ze hebben nu een mooie reclame op tv van bel je schoor met simpel. Nou je schoor bellen met Simpel dat doe je niet. Ik heb een abonnement bij hun en zij hebben op 28 juli een bedrag van mijn rekening afgeschreven van 125 euro. Op dezelfde dag heb ik ook nog eens een bedrag van 95 euro overgemaakt naar hun. Het bedrag wat ik heb overgemaakt hebben ze op dezelfde dag nog verwerkt. Nu is het ondertussen 10 augustus en het bedrag wat zij van mijn rekening hebben afgeschreven is tot op heden niet verwerkt. Diverse malen heb ik aan de bel getrokken zowel via het contact formulier als telefonisch. Nu is het standaard bij hun dat 3 werkdagen duurt voordat je bent aangesloten. Nu zijn we al dik 2 weken verder en tot heden niet aangesloten. Wat kreeg ik vandaag van ze te horen..... Ze hebben een achterstand met het verwerken van de Maandnota's. Dus met andere woorden, zij hebben de zaken niet op orde en de klanten zijn de dupe ervan. Toen ik dit tegen simpel zei, gaven ze het inderdaad toe dat de klanten er de duppe van zijn. Echt hoe simpel van je van simpel worden. Nu wordt er wel gewoon van je verwacht dat je de volledige kosten ga betalen qua abbo, terwijl we al bijna op de helft van de maand zit en ik er dus geen gebruik van heb kunnen maken. Dit is niet de enige klacht die ik over Simpel heb. Ik heb aan het begin van het abbo ook internet erbij genomen. Na een maand heen en weer bellen omdat ze instellingen die ik nodig had niet juist op de website vermeld staan, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij telefonisch door kon geven wat de instellingen waren maar er werd wel verwacht dat ik de kosten van het niet gebruikte internetbundel betaalde. Ik raad dan niemand aan om een abonnement af te sluiten bij simpel. want bel je schoor met simpel zit er niet bij, en de klantenservice medewerkers weten niets, zijn klant onvriendelijk, je wordt van kastje naar de muur gestuurd en je wordt erg simpel van Simpel.

Gesloten