Jammer geen meloen vandaag voor je.sephora30 schreef:De meloenen waren uitverkocht
Het was ook te goedkoop om waar te zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn let weer op de kleintjes
Re: Albert Heijn let weer op de kleintjes
sephora30 schreef:De meloenen waren uitverkocht
Ik zit ondertussen al op mn meloenen in de tuin
Maar alle gekheid op een meloen, het is natuurlijk zoals Chocomelk zegt wel irri dat ze het niet gewoon bij de kassa kunnen oplossen. Soms is het idd druk bij de klantenservice en dan moet je voor 15 ct in de rij gaan staan
Maar alle gekheid op een meloen, het is natuurlijk zoals Chocomelk zegt wel irri dat ze het niet gewoon bij de kassa kunnen oplossen. Soms is het idd druk bij de klantenservice en dan moet je voor 15 ct in de rij gaan staan
Ja als het voor 15 cent is en het is super druk bij de klantenservice dan denk ik laat maar zitten......sephora30 schreef:Ik zit ondertussen al op mn meloenen in de tuin
Maar ja als vele mensen zo denken.....
-
Toch kan ik me het beleid wel voorstellen. In andere supermarkten sta je bij de kassa en zeg je: dat klopt niet. Dan wordt er gebeld, moet er eentje van de groente (of welke afdeling dan ook) komen, product wordt geshowd, opdracht gegeven om te kijken wat de juiste prijs is, 'eentje' moet dan naar de groente c.q. andere afdeling om te kijken, komt terug, inderdaad, prijs is verkeerd, of nee, prijs is goed, dan in de reclamefolder kijken, etcetera.
En de rij achter de kassa groeit en groeit en groeit, en de irritatie ook.
Dus ik kan me aan één kant wel voorstellen dat men mede hierom besloten heeft dit soort langdurige kwesties af te schuiven naar de klantenservice. Dat komt de doorstroming bij de kassa weer ten goede.
Maar inderdaad, als je er twee of drie voor je hebt, terwijl het om een paar centen gaat, wordt je er ook niet blij van.
En de rij achter de kassa groeit en groeit en groeit, en de irritatie ook.
Dus ik kan me aan één kant wel voorstellen dat men mede hierom besloten heeft dit soort langdurige kwesties af te schuiven naar de klantenservice. Dat komt de doorstroming bij de kassa weer ten goede.
Maar inderdaad, als je er twee of drie voor je hebt, terwijl het om een paar centen gaat, wordt je er ook niet blij van.
-
Dan zal c1000 ze zeker niet meer hebben, dus daar hoef je ook al niet terecht.sephora30 schreef:De meloenen waren uitverkocht
Ik weet het, flauw, een hele goedkope mop. Te goedkoop eigenlijk.
Ja Angora dat is ook weer waar.
Of die kassiere echt zo klantonvriendelijk was blijft gissen voor ons natuurlijk. Het kan ook zomaar perceptie van de TS zijn geweest. We zullen dat nooit weten.Gemma33 schreef:Prima, Mar v.d Berg! Ik had de meloen ook bij de kassa laten liggen en al helemaal bij zo'n reactie van zo'n klantonvriendelijke kassiere.
Je hebt het probleem daar gelaten waar het ligt, nl. bij de AH. Prima.
Bij die andere winkels wordt natuurlijk noooiiiittt een foutje gemaakt. Net zoals jullie hier op dit forum ook absoluut foutloos werk afleveren. Wat een domme reactie van jouw zeg.witte angora schreef:Uiteraard, de Ah had gewoon moeten zorgen dat de juiste prijs in de kassa stond.
Dus: meloentje laten liggen, en op naar de Dekamarkt, de Jumbo, de C1000 of de markt. Die hebben ook meloentjes. Als iedereen dat doet blijft Ah lekker met zijn meloentjes zitten. Dat zal ze leren! Misschien dat ze dan eens gaan nadenken, daar in de Kamp in Lelystad.
GJvdZ schreef:
Bij die andere winkels wordt natuurlijk noooiiiittt een foutje gemaakt. Net zoals jullie hier op dit forum ook absoluut foutloos werk afleveren. Wat een domme reactie van jouw zeg.
goh wat een vriendelijke reactie, ben jij foutloos? ik niet niemand niet!
Ik denk eerder dat je dit stukje tekst van witte angora met een beetje sarcasme en een korreltje zout moet lezen.
Dan staat er ineens heel wat anders en lach je je rot
Dan staat er ineens heel wat anders en lach je je rot
Tuurlijk was het sarcastisch bedoelt dat snapt toch iedereen.
(oke niet iedereen dan ).
sephora30 schreef:Tuurlijk was het sarcastisch bedoelt dat snapt toch iedereen.
-
galia meloenen zijn nu op de bonus bij appie h. en wel voor 1.79 ik heb er ook maar een meegenomen,lagen er nog genoeg
Bij iedere supermarkt is het wel eens wat. Maar dat wil niet zeggen dat je hier niet mag klagen.
Tijdje terug bij de ap pizzas gekocht. Zouden in de reclame zijn groot bord bij de vriezer pizzas elke 2e halve prijs. Acht stuks gekocht (ze zijn bij mij thuis gek op die dingen).
Thuis gekomen, hadden ze toch gewoon de volle prijs gerekend. Daar tegenover hadden ze een verpakking van zes flesjes witbier voor een flesje aangeslagen.
Ach ja...
Tijdje terug bij de ap pizzas gekocht. Zouden in de reclame zijn groot bord bij de vriezer pizzas elke 2e halve prijs. Acht stuks gekocht (ze zijn bij mij thuis gek op die dingen).
Thuis gekomen, hadden ze toch gewoon de volle prijs gerekend. Daar tegenover hadden ze een verpakking van zes flesjes witbier voor een flesje aangeslagen.
Ach ja...
zo is er overal watJos Das schreef: Thuis gekomen, hadden ze toch gewoon de volle prijs gerekend. Daar tegenover hadden ze een verpakking van zes flesjes witbier voor een flesje aangeslagen.
Ach ja...
-
Heb jij nou echt het sarcasme in die post, gecombineerd met de smileys niet gezien? Wat een domme reactie.GJvdZ schreef:Bij die andere winkels wordt natuurlijk noooiiiittt een foutje gemaakt. Net zoals jullie hier op dit forum ook absoluut foutloos werk afleveren. Wat een domme reactie van jouw zeg.witte angora schreef:Uiteraard, de Ah had gewoon moeten zorgen dat de juiste prijs in de kassa stond.
Dus: meloentje laten liggen, en op naar de Dekamarkt, de Jumbo, de C1000 of de markt. Die hebben ook meloentjes. Als iedereen dat doet blijft Ah lekker met zijn meloentjes zitten. Dat zal ze leren! Misschien dat ze dan eens gaan nadenken, daar in de Kamp in Lelystad.
Zeker als je weet hoe het er in Lelystad uit ziet (deze post was in eerste instantie ook voor de Ts bedoeld): de Ah in de Kamp is de enige supermarkt in een straal van 1 1/2 kilometer. Dus om bij de volgende supermarkt te komen, moet je minimaal 1 1/2 kilometer reizen - en dat maal twee.
Ik kan het je wel vertellen: het personeel van de Ah in de Kamp te Lelystad is in zijn algemeenheid genomen inderdaad vrij onvriendelijk en stug.Of die kassiere echt zo klantonvriendelijk was blijft gissen voor ons natuurlijk. Het kan ook zomaar perceptie van de TS zijn geweest. We zullen dat nooit weten.
-
Kom hier die meloenen dan maar halen lagen er nog genoeg tegen de goede prijs!
Zakken Perla Koffie lag er ook nog genoeg op voorraad.
Oh, en wij hebben hele aardige personeel bij de AH!
Zakken Perla Koffie lag er ook nog genoeg op voorraad.
Oh, en wij hebben hele aardige personeel bij de AH!
Tuurlijk mag je hier klagen. Zonder klagers geen Trosradar forumJos Das schreef:Bij iedere supermarkt is het wel eens wat. Maar dat wil niet zeggen dat je hier niet mag klagen.