Pagina 2 van 4
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 15 apr 2011 23:52
door renegade66
Ik raak niet in de war van ene Renegade, hooguit als ik zou bedenken dat hij/zij als monteur voor mijn deur zou verschijnen.
Ik verval in herhaling als ik schrijf dat wij m.i een optimaal signaal hebben gezien de prima kwaliteit van de tv,s radio,s pc,s en telefoons, waarom zou ik daar verstand van moeten hebben??.
Mediaboxen worden gemakkelijk gratis omgeruild door UPC, een telefoontje met aangifte van een defect naar 0900 1580 is voldoende, proefondervindelijk zojuist bevestigd door UPC
goh wat zou jij balen als ik wel voor je deur zou staan zeg.
dat je in herhaling valt is een algemeen bekend feit, dat jij je signaal perfect vind is helemaal jou goed recht.
ik geef daar ook mijn mening als beroeps op, dat lijkt mij ook mijn goed recht.
dat jij je daardoor aangevallen voelt en je daarbij geroepen voelt mij af te kraken als monteur zijnde vind ik ronduit respectloos.
en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42.
want dat gebeurd dus niet zomaar.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 09:36
door CaptainSlow
en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42
En daar is hij/zij specialist in.
Elke discussie (over UPC) loopt uit de hand als Henri42 zich ermee gaat bemoeien waarna de moderator (na klikken door Henri???) weer alles moet verwijderen.
Jammer dat men deze treiteraar niet gewoon negeert.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 13:34
door Henri42
renegade66 schreef:Ik raak niet in de war van ene Renegade, hooguit als ik zou bedenken dat hij/zij als monteur voor mijn deur zou verschijnen.
Ik verval in herhaling als ik schrijf dat wij m.i een optimaal signaal hebben gezien de prima kwaliteit van de tv,s radio,s pc,s en telefoons, waarom zou ik daar verstand van moeten hebben??.
Mediaboxen worden gemakkelijk gratis omgeruild door UPC, een telefoontje met aangifte van een defect naar 0900 1580 is voldoende, proefondervindelijk zojuist bevestigd door UPC
goh wat zou jij balen als ik wel voor je deur zou staan zeg.
dat je in herhaling valt is een algemeen bekend feit, dat jij je signaal perfect vind is helemaal jou goed recht.
ik geef daar ook mijn mening als beroeps op, dat lijkt mij ook mijn goed recht.
dat jij je daardoor aangevallen voelt en je daarbij geroepen voelt mij af te kraken als monteur zijnde vind ik ronduit respectloos.
en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42.
want dat gebeurd dus niet zomaar.
Ik oordeel niet over jouw kwalificaties als monteur, dat is mijn zaak niet.
Mediaboxen zijn gemakkelijk te ruilen:
heet lopen
storingen
onzuiver beeld
de nieuwe box wordt door UPC opgestuurd, in dezelfde doos met UPC antwoordnummer gaat de oude retour, wat is hier zo ingewikkeld en moeilijk te begrijpen aan?
de termen van Cpt Slow zijn weer eens ondermaats, het zij zo
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 14:04
door tiptoo
de termen van Cpt Slow zijn weer eens ondermaats, het zij zo
die zijn terecht!!
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 14:39
door renegade66
Mediaboxen zijn gemakkelijk te ruilen:
heet lopen
storingen
onzuiver beeld
de nieuwe box wordt door UPC opgestuurd, in dezelfde doos met UPC antwoordnummer gaat de oude retour, wat is hier zo ingewikkeld en moeilijk te begrijpen aan?
de enige mediaboxen die warm worden zijn die met HDD, dit doen ze allemaal. dus daar zullen ze niet zomaar om geruild gaan worden.
sommige worden extreem heet en dat komt omdat de koelvin niet werkt.
dit moet door een monteur erkent worden. soms zelfs gerepareert.
storingen?
als er storingen zijn met een mediabox ligt dit heel vaak aan het signaal en de kabels binnenshuis. ook daarvoor word niet zomaar omgeruild met een telefoontje.
maar daar moet dan een monteur voor gestuurd worden.
onzuiver beeld? dat komt echt niet door de mediabox maar ligt veel vaker aan de tv of scartkabel.
ook daarvoor wordt eerst een monteur gestuurd.
Ik oordeel niet over jouw kwalificaties als monteur, dat is mijn zaak niet.
hmm, zal ik ff wat voorbeelden laten zien?
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 15:55
door Henri42
Er zijn voldoende mediaboxen, ook voor digitale tv die warm/heet worden of niet goed functioneren, ervaring gedeeld met buren,familie en vrienden, alle boxen zijn omgeruild na telefonisch contact met UPC, monteurs worden er niet voor langs gestuurd, misschien wonen we te ver af
.
Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 20:09
door renegade66
Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa
monteurs van guidion doen dit klopt, is niet altijd terecht.
echter inpandige kabels e.d is altijd voor kosten klant.
dit geld niet voor de kabels van upc zelf.
dus niet gelijk alles weer over 1 kant scheren henri
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 20:16
door Henri42
renegade66 schreef:Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa
monteurs van guidion doen dit klopt, is niet altijd terecht.
echter inpandige kabels e.d is altijd vor kosten klant.
dit geld niet voor de kabels van upc zelf.
dus niet gelijk alles weer over 1 kant scheren henri
Ik scheer helemaal niemand Renegade ,tracht eens begrijpend te lezen zonder aan het hakken te slaan :)nogmaals::: bij een probleem aan eigen inpandige kabels connectoren tv,s pc,s routers aansluitkabels ed, brengen zowel Guidion als UPC je kosten incl voorrijkosten in rekening, logisch toch, overigens doet elke provider dit
??
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 16 apr 2011 20:24
door renegade66
je zet het nu op een andere manier neer
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 17 apr 2011 13:13
door Henri42
renegade66 schreef:je zet het nu op een andere manier neer
Het zal wel zo zijn
Realiteit is en blijft dat UPC vrij gemakkelijk mediaboxen via tante post omruilt en er geen monteurs separaat voor op pad sturen,voorstaande is proefondervindelijk bewezen en telefonisch gecontroleerd via 0800 1580
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 17 apr 2011 14:53
door renegade66
fijn dat ik het weet dan, dan kan ik alle boxen die ik in de auto heb liggen (ongeveer 20) mooi eruit gooien.
scheelt mij weer ruimte.
en verder zal ik alle bonnen die betrekking hebben op een storing mediabox laten annuleren.
kan ik me wat meer op het netwerk gaan concentreren, warme periode komt er weer aan, waardoor er meer storingen in het netwerk komen.
dank je voor de informatie.
wat een dom gelul zeg. er klopt helemaal niets van die informatie
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 17 apr 2011 15:21
door agro
Henri waarom help je TS niet.
Dat jij bij upc blijft zitten en dat je van CD af bent zal TS wellicht een worst wezen.
Dat je blij bent dat je van CD af bent is kan je CD niet aanrekenen, maar eerder jezelf blijkens je opmerkingen in een ander topic waar je meldt dat je niet capabel bent om deze zelf te installeren. (welke overingens volgens je melding voor je caravan geweest zou zijn)
Henri42 schreef:tiptoo schreef:sluit me aan bij agro
Ik blijf gezellig bij UPC zitten met de gratis mediabox en een toerijkende signaalsterkte
, ben blij dat ik van C D af ben en de hele schotelinstallatie verkocht heb
Jij hebt precies wat TS wil, namelijk een HD decoder zonder HD abonnement.
Alleen HD decoders hebben namelijk een HDMI aansluiting.
In onderstaand topic schreef je op 28 januari:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1116866
Correctie de tv,s op de slaapkamer en werkkamer geven anologe beelden, excuus voor de onjuiste info, ik heb een mediaboxUPC HD, zonder abbo voor HD, vond ik te duur in relatie tot het kwaliteisverschil tov digitale TV
Realiteit is en blijft dat UPC vrij gemakkelijk mediaboxen via tante post omruilt
Blijkbaar heeft TS andere ervaringen.
TS zal zeker geïnteresseerd zijn hoe je dat hebt geflikt, kan je eindelijk eens een fatsoenlijke bijdrage leveren die on topic is, ipv je gezwets waar niemand iets aan heeft, of geef je niet thuis zoals je gewoonlijk doet als het er op aankomt.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 10:04
door tiptoo
Blijkbaar heeft TS andere ervaringen.
TS zal zeker geïnteresseerd zijn hoe je dat hebt geflikt, kan je eindelijk eens een fatsoenlijke bijdrage leveren die on topic is, ipv je gezwets waar niemand iets aan heeft, of geef je niet thuis zoals je gewoonlijk doet als het er op aankomt.
dat beste agro zie je doet Henri niet.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 10:38
door renegade66
ja henri,
leg eens goed uit hoe je dit doet of hebt gedaan.
hier ben ik als huur monteur die onnodig mediaboxen in de auto heeft ook wel benieuwd naar.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 13:43
door Henri42
renegade66 schreef:ja henri,
leg eens goed uit hoe je dit doet of hebt gedaan.
hier ben ik als huur monteur die onnodig mediaboxen in de auto heeft ook wel benieuwd naar.
Renegade geeft aan 20 mediaboxen in zijn busje te hebben, inderdaad een hele verzameling, hij als insider moet toch zeker wel weten dat veel boxen via Tante Post rechtstreeks bij UPC geruild kunnen worden, zie hiervoor eerdere topics
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 13:51
door tiptoo
Henri42 schreef:
Renegade geeft aan 20 mediaboxen in zijn busje te hebben, inderdaad een hele verzameling, hij als insider moet toch zeker wel weten dat veel boxen via Tante Post rechtstreeks bij UPC geruild kunnen worden, zie hiervoor eerdere topics
agro vroeg jou hier wat Henri....je kletst er weer giga overheen.
wanneer ga je eens mensen helpen in plaats van onzin verkopen?
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 13:52
door renegade66
je draait er weer eens omheen, wat ik als insider weet heb ik al verteld.
je gooit alles weer op mij, en dat was niet de vraag.
geef eens echt antwoord.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 14:24
door UPC Webcare
Ik maak al 3 jaar gebruik van upc. Betaal best veel voor mijn aansluiting maar vertrouw de huichelaars van de Tele2 zeker niet. Na 3 jaar heb ik een mediabox die uit een aan valt.
Heb net een 50 inch tv gekocht. Helaas heeft hij alleen hdmi uitgangen.
Ik dacht dat is geen probleem bel upc en vraag om een nieuwe mediabox met hdmi uitgang.
Nieuwe klanten krijgen met het goedkoopste pakket een mediabox met hdmi uitgang en vaste klanten moeten met een oude mediabox blijven zitten of een hd pakket kopen van 9 euro.
WTF?
iemand misschien tips?
Vervelend dat u niet optimaal gebruik kunt maken van UPC Digitale TV. We willen graag kijken of we hierin iets voor u kunnen betekenen.
Zou u een e-mail willen sturen naar
[email protected] met uw klantgegevens onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'?
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 14:32
door tiptoo
renegade66 schreef:je draait er weer eens omheen, wat ik als insider weet heb ik al verteld.
je gooit alles weer op mij, en dat was niet de vraag.
geef eens echt antwoord.
Henri heeft haar vriendje UPC al gestuurd , ontkomt ze weer aan een antwoord
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 14:53
door renegade66
kijk maar uit tiptoo zij is ineens weer een hij geworden.
nu wordt het weer boos.
hey webcare
geef eens antwoord op de vraag sinds wanneer er mediaboxen per post gestuurd worden zonder dat er bekend is wat het defect is en of dit er uberhaubt wel is.
en sinds wanneer krijgt iemand een HD box zonder een HD abbo te hebben?