LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjoerd snapt niet of wil niet snappen dat veel mensen door zo'n brief denken dat ze werkelijk die grote prijs hebben gewonnen en dan maar braaf het formulier ingevuld en wel weer terugsturen en dan meteen aan die loterij vastzitten waarbij LOC en consorten maar geld van hun rekening blijven halen.
Niet iedereen is zo knap als Sjoerd en dat is nu precies waar de "mensen" achter dergelijke loterijen misbruik van maken.
Niet iedereen is zo knap als Sjoerd en dat is nu precies waar de "mensen" achter dergelijke loterijen misbruik van maken.
Wou je zeggen dat ik gek ben vieze Edje met je rare verhalen.
Zjoerd.
Zjoerd.
Nee hoor Zjoerd.
Alleen snapt Sjoerd de essentie van het verhaal niet.
Ennuh... rare verhalen???
Alleen snapt Sjoerd de essentie van het verhaal niet.
Ennuh... rare verhalen???
?????????
Laatst gewijzigd door Jan Egel op 30 apr 2006 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh die ja is een beetje vreemd .
Laatst gewijzigd door Jan Egel op 30 apr 2006 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Geplaatst op 28 Apr 2003 21:07 door Ed
--------------------------------------------------------------------------------
Meisje?
Kan ik bij jou slapen vanacht?
Volgens m'n schoonmoeder regent het en m'n spullen liggen op straat. Tis lekker droog hier in de kroeg maar ik wil niet te lang bliven plakken
--------------------------------------------------------------------------------
Meisje?
Volgens m'n schoonmoeder regent het en m'n spullen liggen op straat. Tis lekker droog hier in de kroeg maar ik wil niet te lang bliven plakken
4 bier?
Is goed, Jan.
Zodra die 45000 binnen is trakteer ik
Ennuh, Gast!
Dat is wel een leuk verhaaltje geworden, hè?
Is goed, Jan.
Zodra die 45000 binnen is trakteer ik
Ennuh, Gast!
Dat is wel een leuk verhaaltje geworden, hè?
Laatst gewijzigd door edmoor op 08 sep 2003 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Meisje?
Naar boven
Naar boven
Dat was lachen ja Ed een leuke tijd.
Geplaatst op 24 Aug 2003 18:04 door EchteMeisje
Tuurlijk doen ze dat wel. En leren handschoenen en wollen truitjes en al wat meer.
Dat zeg ik de hele tijd al. Hypocrieten dat zijn het
Geplaatst op 24 Aug 2003 18:04 door EchteMeisje
Tuurlijk doen ze dat wel. En leren handschoenen en wollen truitjes en al wat meer.
Dat zeg ik de hele tijd al. Hypocrieten dat zijn het
Kennelijk is het ineens nodig andere postings van mij erbij te halen.
En dan nog anoniem ook. Knap hoor!
Het heeft met het onderwerp hier totaal niets te maken.
Wat ik daar heb gezegd schaam ik me niets voor.
Dat is niks anders dan lekker ouwehoeren aan de bar.
Ik ben tenslotte ook maar een mens.
Van jullie kant vind ik het een behoorlijk teken van zwakte en begin me nu dus af te vragen aan welke kant van die loterijen jullie staan.
Is het soms EINDELIJK gelukt om mensen van dat LOC gespuis eens rechtstreeks te benaderen en een reactie te ontlokken?
Mijn mening erover staat vast, het zijn gewoon een stelletje ordinaire oplichters die willens en wetens misbruik proberen te maken van de naiviteit van sommige mensen.
Dus nogmaals beste mensen, trap er niet in, je krijgt geen stuiver!
Het KOST alleen maar geld.
En dan nog anoniem ook. Knap hoor!
Het heeft met het onderwerp hier totaal niets te maken.
Wat ik daar heb gezegd schaam ik me niets voor.
Dat is niks anders dan lekker ouwehoeren aan de bar.
Ik ben tenslotte ook maar een mens.
Van jullie kant vind ik het een behoorlijk teken van zwakte en begin me nu dus af te vragen aan welke kant van die loterijen jullie staan.
Is het soms EINDELIJK gelukt om mensen van dat LOC gespuis eens rechtstreeks te benaderen en een reactie te ontlokken?
Mijn mening erover staat vast, het zijn gewoon een stelletje ordinaire oplichters die willens en wetens misbruik proberen te maken van de naiviteit van sommige mensen.
Dus nogmaals beste mensen, trap er niet in, je krijgt geen stuiver!
Het KOST alleen maar geld.
Niet het beloven van de vele geldprijzen is een discussiepunt maar ook hoe komen deze mensen aan onze gegevens. Als iemand muziek download van internet wordt hij tegenwoordig als crimineel bestempelt omdat hij iets pakt van andere zonder er voor te betalen, maar het het is tegenwoordig heel gewoon dat jan en alleman in persoonlijke gegevens van andere mensen handelen!!![/b]
Van de ene kant een klein beetje ja en van de andere kant ook een klein beetje ja.
S&N
S&N
Vandaag zo'n zelfde brief van IMR te roermond gekregen. Er staat in dat ik gegarandeer een contant geldprijs heb gewonnen. Het zegt inderdaad niet dat ik 45.000 heb gewonnen. Er staat wel in de brief:
Kunt u me alstublief uitleggen:
WAAROM u niet niet in aanmerking wilt komen voor de contant geldprijs die u heeft gewonnen.
WAAROM u niet in aanmerking wilt komen voor 45.000,00
Verder staat er nog: In dit document heb ik u verteld dat de trekking die al had plaatsgevonden, en waarbij u een contant geldprijs had gewonnen, een hoofdprijs van 45.000 euro.
dit is gewoon misleidend en een heleboel mensen trappen hierin. Ik vind echt dat dit verboden moet worden om zulke brieven ongevraagd te versturen en mensen er op een slinkse manier er inluizen!!
Kunt u me alstublief uitleggen:
WAAROM u niet niet in aanmerking wilt komen voor de contant geldprijs die u heeft gewonnen.
WAAROM u niet in aanmerking wilt komen voor 45.000,00
Verder staat er nog: In dit document heb ik u verteld dat de trekking die al had plaatsgevonden, en waarbij u een contant geldprijs had gewonnen, een hoofdprijs van 45.000 euro.
dit is gewoon misleidend en een heleboel mensen trappen hierin. Ik vind echt dat dit verboden moet worden om zulke brieven ongevraagd te versturen en mensen er op een slinkse manier er inluizen!!