LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overig auto & vervoer ster reparatie atlantic fix
Re: overig auto & vervoer ster reparatie atlantic fix
Ook wij hebben gisteren een brief ontvangen van Incasso star quality. Ik heb direct gebeld met de verzekering (Centraal Beheer), omdat ik zeker wist dat er is betaald. Dat klopte, ook heb ik, van centraal beheer, de uitdraai hiervan ontvangen.
Ik kreeg de originele Akte van Cessie toegestuurd van het incassobedrijf, die herkende ik direct. Wij betalen dus niet, ik weet niet of aangifte doen zin heeft. Het is wel oplichting, het enige wat ik mij nu afvraag: hebben zij die dag mijn ruit wel gerepareerd? Of hebben ze dat ook niet gedaan, dan zijn we dubbel opgelicht. Zij hebben nl mijn ruit gerepareerd terwijl ik boodschappen deed.
Ik kreeg de originele Akte van Cessie toegestuurd van het incassobedrijf, die herkende ik direct. Wij betalen dus niet, ik weet niet of aangifte doen zin heeft. Het is wel oplichting, het enige wat ik mij nu afvraag: hebben zij die dag mijn ruit wel gerepareerd? Of hebben ze dat ook niet gedaan, dan zijn we dubbel opgelicht. Zij hebben nl mijn ruit gerepareerd terwijl ik boodschappen deed.
-
Aangifte zou ik zeker wel doen.
Hoe meer aangiftes hoe beter!
Tenminste, wij zijn ook nadat we bij de verzekering verhaal gehaald hadden direct door gegaan naar het bureau.
Ze hebben een aantekening gemaakt, en een kopie van de brief (wij hadden een vrij nieuwe versie) en hebben het genoteerd.
Niet opgenomen dus.
Maar wel melding gemaakt.
Hoe meer aangiftes/meldingen hoe eerder die schoften gepakt worden.
Ik hoop dat ze alles moeten terug betalen aan de mensen die wel (zo dom zijn dat ze) betaald hebben.
Hoe meer aangiftes hoe beter!
Tenminste, wij zijn ook nadat we bij de verzekering verhaal gehaald hadden direct door gegaan naar het bureau.
Ze hebben een aantekening gemaakt, en een kopie van de brief (wij hadden een vrij nieuwe versie) en hebben het genoteerd.
Niet opgenomen dus.
Maar wel melding gemaakt.
Hoe meer aangiftes/meldingen hoe eerder die schoften gepakt worden.
Ik hoop dat ze alles moeten terug betalen aan de mensen die wel (zo dom zijn dat ze) betaald hebben.
Hallo allemaal,
ook wij hebben een brief gehad met ingevulde acte van sessie...
Echter waar men niet opgelet heeft is dat onze auto nooit voor een ruitreparatie is geweest en de datum wanneer hij gerepareerd zou zijn is nadat onze auto 'total-loss' was...
Waarschijnlijk is de groene kaart die met de autopapieren mee is gegaan naar de opkoper van het wrak in verkeerde handen gevallen.
Wij hebben aangifte gedaan op basis van vervalsing van handtekening onder een officieel document en poging tot oplichting.
Ook is onze verzekeringsmaatschappij al bezig met een zaak tegen deze malafide praktijken...
Wie weet komen we elkaar binnenkort tegen in de studio bij TROSradar!!!
o ja, voor wie er nog niet uit is: Niet betalen, verzekering inlichten en aangifte doen!
ook wij hebben een brief gehad met ingevulde acte van sessie...
Echter waar men niet opgelet heeft is dat onze auto nooit voor een ruitreparatie is geweest en de datum wanneer hij gerepareerd zou zijn is nadat onze auto 'total-loss' was...
Waarschijnlijk is de groene kaart die met de autopapieren mee is gegaan naar de opkoper van het wrak in verkeerde handen gevallen.
Wij hebben aangifte gedaan op basis van vervalsing van handtekening onder een officieel document en poging tot oplichting.
Ook is onze verzekeringsmaatschappij al bezig met een zaak tegen deze malafide praktijken...
Wie weet komen we elkaar binnenkort tegen in de studio bij TROSradar!!!
o ja, voor wie er nog niet uit is: Niet betalen, verzekering inlichten en aangifte doen!
Ook wij zijn haast het slachtoffer geworden van Atlanta fix.
Vandaag kregen we een rekening van een ster reparatie die twee jaar geleden heeft plaats gevonden. Of ik maar even snel €49,95 wilde betalen voor een reparatie die mijn verzekering niet had betaald.Als ik binnen 5 dagen betaal heb ik €35,05 aan korting verdient. Ik heb mijn verzekering opgebeld en volgens hun was de reparatie betaald in 2009.
Ook melde zij mij dat ik niet de eerste ben die met dit verhaal kom.
Dit ruikt toch naar oplichting.
In overleg met mijn verzekering onderneem ik niets meer. Van mijn verzekering krijg ik een brief dat de rekening is betaald voor het geval dat er meer aanmaningen komen of iets dergelijks.
Ik heb wel de gemeente gebeld omdat Atlanta Fix de laatste twee jaar van de gemeente een vergunning heeft gekregen om hier op het Raadhuisplein hun tent op te zetten om reparaties aan autoruiten uit te voeren.
Vandaag kregen we een rekening van een ster reparatie die twee jaar geleden heeft plaats gevonden. Of ik maar even snel €49,95 wilde betalen voor een reparatie die mijn verzekering niet had betaald.Als ik binnen 5 dagen betaal heb ik €35,05 aan korting verdient. Ik heb mijn verzekering opgebeld en volgens hun was de reparatie betaald in 2009.
Ook melde zij mij dat ik niet de eerste ben die met dit verhaal kom.
Dit ruikt toch naar oplichting.
In overleg met mijn verzekering onderneem ik niets meer. Van mijn verzekering krijg ik een brief dat de rekening is betaald voor het geval dat er meer aanmaningen komen of iets dergelijks.
Ik heb wel de gemeente gebeld omdat Atlanta Fix de laatste twee jaar van de gemeente een vergunning heeft gekregen om hier op het Raadhuisplein hun tent op te zetten om reparaties aan autoruiten uit te voeren.
Ook wij kregen vandaag een brief van Atlantic Incasso! We zouden een bedrag van € 49,95 moeten betalen. Op dezelfde rekening als die van Atlantic Fix, heel vreemd als je een incasso bureau bent. Telefonische navraag bij mijn verzekeringsmaatschappij bleek een week na de "reparatie" in 2009 een bedrag van € 103,72 betaald te zijn. Het advies is om niet te betalen. Pure oplichting!
De postbode bracht onaangenaam nieuws. Inderdaad net als velen van u een rekening van Atlantic incasso. Direct voelde ik nattigheid. Hier klopt iets niet.
Gebeld met de verzekering en zij kon mij vertellen dat de rekening voldaan is in juni 2009! Een maand nadat de ruit was gerepareerd.
Maar dat is niet alles, de verzekering moest maar liefst 110 euro betalen en ik nu na de korting, want eigenlijk is het 85 euro, 49,95 euro! Dit ruikt naar oplichting,
groeten Ivonne
Gebeld met de verzekering en zij kon mij vertellen dat de rekening voldaan is in juni 2009! Een maand nadat de ruit was gerepareerd.
Maar dat is niet alles, de verzekering moest maar liefst 110 euro betalen en ik nu na de korting, want eigenlijk is het 85 euro, 49,95 euro! Dit ruikt naar oplichting,
groeten Ivonne
-
Hallo,
Vandaag ook een brief gekregen (25-5-2011). Heer Bos is dus weer actief. Dit maal namens Atlantic Incasso's. De eerste zin:
"Autoruit reparatie bedrijf: Atlantic fix heeft zich tot onze afdeling gewend".
Envelop met geschreven adres en foutieve postcode. Ergens in 2009 hebben wij ons op een parkeerplaats laten overhalen. Een acte van Cessie is meegezonden. Zonder datum en met doorgekraste aantallen reparaties. Hij verzoekt om 49,95 over te maken op ditmaal een ABN/Amro nr: 499437268
Morgen ga ik de verzekering bellen en aangifte. Ik meld me weer met de resultaten hiervan.
Vandaag ook een brief gekregen (25-5-2011). Heer Bos is dus weer actief. Dit maal namens Atlantic Incasso's. De eerste zin:
"Autoruit reparatie bedrijf: Atlantic fix heeft zich tot onze afdeling gewend".
Envelop met geschreven adres en foutieve postcode. Ergens in 2009 hebben wij ons op een parkeerplaats laten overhalen. Een acte van Cessie is meegezonden. Zonder datum en met doorgekraste aantallen reparaties. Hij verzoekt om 49,95 over te maken op ditmaal een ABN/Amro nr: 499437268
Morgen ga ik de verzekering bellen en aangifte. Ik meld me weer met de resultaten hiervan.
Ook ik heb vandaag een brief in slecht Nederlands ontvangen van Atlantic Fix. Het betreft een reparatie op 29/04/2009 op het Raadhuisplein in Heerhugowaard. Ik ben gewoon all risk verzekerd. Ga ik niet betalen dus. Gr.
Vandaag ontvingen ook wij een vergelijkbare brief. Een werkelijk uitgevoerde reparatie in de parkeergarage in Zwolle-Zuid (winkelcentrum). Opvallend is dat het handschrift op de brief hetzelfde is dan die op de akte van cessie. Mogelijk is de 'werknemer' van Atlantic Fix nu op pad met de actes van cessie, die hij heeft verworven?
Heb nog niet gecheckt of de verzekeraar al heeft uitgekeerd in het verleden, maar verwacht dat eerlijk gezegd wel.
Overweeg nu - na lezing van alle voorgaande berichten - om bij de politie langs te gaan.
Heb nog niet gecheckt of de verzekeraar al heeft uitgekeerd in het verleden, maar verwacht dat eerlijk gezegd wel.
Overweeg nu - na lezing van alle voorgaande berichten - om bij de politie langs te gaan.
-
Die gasten zijn ook best dom moet ik zeggen.
Ik ken namelijk werkelijk geen enkel bedrijf die je korting geeft als je twee jaar te laat betaald.
Als dit zo zou werken bij andere bedrijven, dan wacht ik voorlopig met iedere rekening die ik binnen krijg, als je toch kortingen krijgt na twee jaar whahahaha.
Ik ken namelijk werkelijk geen enkel bedrijf die je korting geeft als je twee jaar te laat betaald.
Als dit zo zou werken bij andere bedrijven, dan wacht ik voorlopig met iedere rekening die ik binnen krijg, als je toch kortingen krijgt na twee jaar whahahaha.
-
hallo,
Ook wij hebben de rekening gekregen maar deze wordt niet betaald.
Ik heb de verzekering gebeld en die hebben een bedrag vergoed.
morgen heb ik een afspraak bij de politie voor aangifte.
De politie flevoland heeft de zaak in onderzoek.
Maar bij deze DOE AANGIFTE!!!!!!
Alleen dan zijn deze mensen te stoppen .
Laat ze maar komen vanaf morgen heb ik het bewijs in huis
van de aangifte.
P.S. Het adres op de rekening is van een dierenzaak in emmeloord.
Kijk maar op google
groeten nogmaals niet betalen doe aangifte
Ook wij hebben de rekening gekregen maar deze wordt niet betaald.
Ik heb de verzekering gebeld en die hebben een bedrag vergoed.
morgen heb ik een afspraak bij de politie voor aangifte.
De politie flevoland heeft de zaak in onderzoek.
Maar bij deze DOE AANGIFTE!!!!!!
Alleen dan zijn deze mensen te stoppen .
Laat ze maar komen vanaf morgen heb ik het bewijs in huis
van de aangifte.
P.S. Het adres op de rekening is van een dierenzaak in emmeloord.
Kijk maar op google
groeten nogmaals niet betalen doe aangifte
Hallo allemaal,
En wij hebben vandaag ook een envalop gekregen van atlantic fix incasso.
De welbekende brief met de aantrekkelijke korting, en akte van cessie.
Ik weet mij nog goed te herrineren dat ik in sneek op het normandiaplein stond geparkeerd, nu misschien wel 2 jaar geleden.
Ik heb ook wel 3 x gevraagd of het vergoed werd, natuurlijk ik ben all/risk verzekerd.
Vandaag heb ik dus de brief ontvangen, ben gelijk aan het googlen geslagen voor een telefoonnummer van atlantic fix en toen zag ik tros radar atlantic fix staan en wist genoeg..... wij zijn bijna opgelicht............
Uiteraard ga ik maandag a.s mijn verzekeringmaatschapij bellen en ga aangifte doen.
Het adres komt bij mij uit bij globe reisbureau in emmeloord,
Wordt vervolgt.....
En wij hebben vandaag ook een envalop gekregen van atlantic fix incasso.
De welbekende brief met de aantrekkelijke korting, en akte van cessie.
Ik weet mij nog goed te herrineren dat ik in sneek op het normandiaplein stond geparkeerd, nu misschien wel 2 jaar geleden.
Ik heb ook wel 3 x gevraagd of het vergoed werd, natuurlijk ik ben all/risk verzekerd.
Vandaag heb ik dus de brief ontvangen, ben gelijk aan het googlen geslagen voor een telefoonnummer van atlantic fix en toen zag ik tros radar atlantic fix staan en wist genoeg..... wij zijn bijna opgelicht............
Uiteraard ga ik maandag a.s mijn verzekeringmaatschapij bellen en ga aangifte doen.
Het adres komt bij mij uit bij globe reisbureau in emmeloord,
Wordt vervolgt.....
-
Ook wij kregen zo'n brief. Ik heb meteen mijn verzekering gebeld want er stond me bij dat die wel uitgekeerd hadden. Het betrof een ster reparatie en is al in juni 2009 uitgevoerd. Wel een beetje laat hé om nu nog met een rekening te komen. Net als bij anderen op dit forum zag de envelop er onprofessioneel uit.
De mevrouw van de verzekering wees mij op dit forum en het was allemaal erg herkenbaar. De juridische afdeling van de verzekering gaat het verder afhandelen voor ons. Klasse!
Ik las ook dat het moeilijk is om aangifte te doen tegen dit bedrijf, maar het lijkt me genoeg bewijs, de verzekeringsmevrouw vertelde mij ook nog dat de nota toen 57,75 betrof maar in de brief stond dat er gewoonlijk 85 euro in rekening wordt gebracht.
allemaal tegenstrijdige feiten.
De mevrouw van de verzekering wees mij op dit forum en het was allemaal erg herkenbaar. De juridische afdeling van de verzekering gaat het verder afhandelen voor ons. Klasse!
Ik las ook dat het moeilijk is om aangifte te doen tegen dit bedrijf, maar het lijkt me genoeg bewijs, de verzekeringsmevrouw vertelde mij ook nog dat de nota toen 57,75 betrof maar in de brief stond dat er gewoonlijk 85 euro in rekening wordt gebracht.
allemaal tegenstrijdige feiten.
-
Ook ik heb een brief ontvangen van Atlantic incasso met het verzoek om 49,95 over te maken voor een ruit reparatie uit 2009. Bijgevoegd een akte van cessie door Atlantic Fix, door mij getekend.
Ik wist meteen dat dit betaald is en heb contact gezocht met Unive, zij gaven mij aan dat deze inderdaad 8 dagen na de reparatie in juni 2009 is betaald. Zij gaven ook aan dat ze al vele klachten hadden binnengekregen over Atlantic Incasso. Zij pakken het verder op. Daarnaast aangifte gedaan van poging tot oplichting.
Ik heb dit ook gemaild aan de heer bos op het email adres wat op de brief vermeld is. Kreeg de volgende reactie: U bent gek, in blokletters. Weet niet wat die man denk te bereiken, maar hoop dat mensen dit lezen voordat ze betalen!
Deze man wordt op korte termijn gepakt door de politie!
met vriendelijke groet,
Barbara van de Klippe
Ik wist meteen dat dit betaald is en heb contact gezocht met Unive, zij gaven mij aan dat deze inderdaad 8 dagen na de reparatie in juni 2009 is betaald. Zij gaven ook aan dat ze al vele klachten hadden binnengekregen over Atlantic Incasso. Zij pakken het verder op. Daarnaast aangifte gedaan van poging tot oplichting.
Ik heb dit ook gemaild aan de heer bos op het email adres wat op de brief vermeld is. Kreeg de volgende reactie: U bent gek, in blokletters. Weet niet wat die man denk te bereiken, maar hoop dat mensen dit lezen voordat ze betalen!
Deze man wordt op korte termijn gepakt door de politie!
met vriendelijke groet,
Barbara van de Klippe
-
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en ik was niet de eerste!
Er waren al meer meldingen, zelfs van mensen die niet een reparatie hebben laten doen. Het is niet te geloven!
De brutaliteit!
Er waren al meer meldingen, zelfs van mensen die niet een reparatie hebben laten doen. Het is niet te geloven!
De brutaliteit!
Hallo allemaal, ook wij hebben vandaag een brief ontvangen van incasso star Quality met het verzoek 2 jaar na dato van een reparatie gedaan door atlantic fix nog te betalen, heb mijn verzekering inter polis gebeld en deze hebben op 18-06-2009 een bedrag overgemaakt van 92.82 euro naar atlantic fix, terwijl op de nu gestuurde brief een bedrag van 49,95 euro staat dit is met korting want zoals bij jullie is het bedrag zonder koriting 85 euro. Mijn verzekering zegt niets doen eerst. Bij politie aangifte gedaan op het landelijk nummer dit lukte niet, zal het op het plaatselijke bureau nog eens proberen,Nou wij wachten nu maar af heb verzekering ingelicht,betaal niets en probeer nog eens aangifte te doen.
hallo
vandaag hebben wij ook een brief ontvangen van Incasso Star Quality.
wij hebben de reparatie aan ons voorruit in Balk(Friesland) laten doen op 25-04-2009,en is toen door onze verzekering betaald.
ik zag vanmorgen ook vreemd op toen deze papieren in de brievenbus zaten.
heb kontakt opgenomen met mijn verzekering en die zou het verder uitzoeken.
heb de verhalen gelezen van jullie allemaal en het klopt ook met onze brief.
schandalig!!!
vandaag hebben wij ook een brief ontvangen van Incasso Star Quality.
wij hebben de reparatie aan ons voorruit in Balk(Friesland) laten doen op 25-04-2009,en is toen door onze verzekering betaald.
ik zag vanmorgen ook vreemd op toen deze papieren in de brievenbus zaten.
heb kontakt opgenomen met mijn verzekering en die zou het verder uitzoeken.
heb de verhalen gelezen van jullie allemaal en het klopt ook met onze brief.
schandalig!!!
Tja, deze kan er ook nog wel bij. Eigenlijk hetzelfde verhaal. Brief op de mat voor een reparatie die (waarschijnlijk) al betaald is of nooit is ingediend bij de verzekeringsmaatschappij.
Eigenlijk alleen maar frustratie en zonde van de tijd. Ik mag hopen dat ze tegen de lamp lopen. Dan te bedenken dat mijn vrouw zei:"Betaal maar snel want....".
Maar afwachten hoe het afloopt, maar betalen doe ik (nog) niet.
Eigenlijk alleen maar frustratie en zonde van de tijd. Ik mag hopen dat ze tegen de lamp lopen. Dan te bedenken dat mijn vrouw zei:"Betaal maar snel want....".
Maar afwachten hoe het afloopt, maar betalen doe ik (nog) niet.
Vandaag kregen wij ook de bekende brief in de bus.
Het ging om een sterbreuk in de voorruit van de auto.
Deze is uitgevoerd op 22 april 2009 in Emmeloord.
Als postadres staat hier vermeld Blokzijl Zeedijk 3 8356DW.
Ze waren zeker bang dat wij gelijk doorhadden dat het adres van de Lange Nering niet klopt!!!!
Wij gaan deze rekening dus ook niet betalen!!!!
Ga gelijk kijken of we via internet aangifte kunnen doen bij de politie.
Het ging om een sterbreuk in de voorruit van de auto.
Deze is uitgevoerd op 22 april 2009 in Emmeloord.
Als postadres staat hier vermeld Blokzijl Zeedijk 3 8356DW.
Ze waren zeker bang dat wij gelijk doorhadden dat het adres van de Lange Nering niet klopt!!!!
Wij gaan deze rekening dus ook niet betalen!!!!
Ga gelijk kijken of we via internet aangifte kunnen doen bij de politie.
Hallo,
Ik snap niet dat er na zoveel aangiftes de politie de
desbetreffende persoon nog niet opgepakt heeft.
Na wat zoekwerk voor een vriend gedaan te hebben
weet ik precies waar deze persoon zich bevindt.
Urk is niet zo groot,en iedereen kent hem!
Ik snap niet dat er na zoveel aangiftes de politie de
desbetreffende persoon nog niet opgepakt heeft.
Na wat zoekwerk voor een vriend gedaan te hebben
weet ik precies waar deze persoon zich bevindt.
Urk is niet zo groot,en iedereen kent hem!