LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA en niet betalen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Erik »

Judith,

Je schrijft het volgende:
Ik heb net een brief ontvangen van GGN en deze bestrijden dat er buite rechten geen vernietiging kan plaatsvinden. Wat moet ik nou?
Het is bekend dat dit het standpunt is van Dexia maar ik geloof nooit dat een incassobureau zich in deze juridische strijd mengt en dit soort dingen schrijft. Kortom jouw posting lijkt me gewoon uit een dikke duim gezogen. Excuses als het niet zo blijkt te zijn maar dit gaat er bij mij echt niet in!

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Erik »

Nog een ding hierover:

Mocht je de volledige geanonimiseerde versie willen (en kunnen) plaatsen dan graag

Judith

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Judith »

Erikmensen die mijn woorden in twijfel trekken, daar doe ik niets voor.

Judith.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Erik »

Judith,
Is prima hoor.

Is er iemand anders die een vergelijkbaar verweer van een incassobureau heeft gekregen die zijn brief wel wil plaatsen?

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Luc »

Erik:
Het is bekend dat dit het standpunt is van Dexia maar ik geloof nooit dat een incassobureau zich in deze juridische strijd mengt en dit soort dingen schrijft. Kortom jouw posting lijkt me gewoon uit een dikke duim gezogen. Excuses als het niet zo blijkt te zijn maar dit gaat er bij mij echt niet in!
Mee eens.

Luc

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Erik »

Bedankt Luc,

Misschien dat Ewald dit ook even kan bevestigen, niet voor mij want ik ben wel overtuigd maar voor degene die nog hun twijfels hebben

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Judith

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Judith »

Luc,

Dus jij beweert dat ik lieg net zoals Erik :?: :?: Erik ken ik niet maar van jou heb ik aardig wat gelezen, als ik jou was, zou ik niet zo snel conclusies trekken. Op die brief van GGN staat letterlijk wat ik hier schreef.

Margriet bedankt.

Fijn weekend,

Judith

Judith

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Judith »

En Jos ook natuurlijk bedankt voor je hulp :wink:

Judith

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Judith

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Judith »

Hi Margreet,

Ik schrijf de brief zoals hierboven aangehaald is door Jos, inclusief de 2-bijlagen aangetekend naar GGN met een kopie naar : Dexia, AFM en Stichting Leaseverlies.

Groet,

Judith

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

melody3
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 sep 2003 17:23

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door melody3 »

hoi judith,
Heb zo'n zelfde brief ontvangen en contact gehad met advokatenbureau rompelberg die alleen maar zaken in handen heeft tegen dexia, zij adviseerden om niet te reageren en anders zelf dexia te dagvaarden als je de financiele middelen ervoor hebt. Alleen bedragen onder de 5000 euro worden momenteel gedagvaard en die kunnen voor de kantonrechter, daar wordt alleen gekeken of je een contract hebt en zo ja dan moet je die nakomen, maar voor hogere bedragen moet een procedure gestart worden en dan gaan ze inhoudelijk op het contract in en dan houdt de rechter de zaak aan vanwege de rechtszaak die loopt tegen dexia. groetjes

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Albert »

:wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Albert op 06 sep 2003 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Melody3, zo is het gewoon, waarom begrijpt men het nou maar niet?
ik weet zo stilletjes aan gewoon niet meer wat te schrijven, steeds dezelfde vragen worden gesteld, dus nog maar een keer; natuurlijk probeert Dexia om je te intimideren, wat verwacht men dan toch, natuurlijk doen ze er alles aan om het geld binnen te halen, natuurlijk blijven ze doorgaan.Wat zou je zelf doen?

Echter ook voor Dexia gelden de normale rechterlijke regels, dus als je jezelf laat intimideren goed, moet ieder voor zich weten, als je je onredelijk druk wilt maken, ook goed, maar denk even na, lees eens de reeds geschreven Topics hierover. Er staan zoveel goede dingen op dit forum, er is zoveel bereikt met luisteren naar andere. En heb je eenmaal een weloverwogen standpunt ingenomen blijf dit dan trouw.

Dreigen, schreeuwen of bléren doen we op het forum genoeg, daar weten de meest hier wel het een en ander van, waarom, waarom is men dan gelijk van zijn/haar stuk als Dexia hetzelfde doet?

Blijf rustig, behandel elkaar, ook Dexia met respect, onderschatting van je vijand is het domste dat je kunt doen, behandel andere zoals jezelf behandelt wilt worden.

Ton

Luc, als je te lang en te veel op dit forum zit lijkt alles persoonlijk te worden, neem ook af & toe wat afstand, cq rust.

Henriëtte
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 jul 2003 13:09

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Henriëtte »

/c
Laatst gewijzigd door Henriëtte op 06 sep 2003 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Luc »

Nee Ton, ik weet waar ik het over heb.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Albert »

:shock:
Laatst gewijzigd door Albert op 06 sep 2003 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Henriëtte
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 jul 2003 13:09

Re: DEXIA en niet betalen.

Ongelezen bericht door Henriëtte »

l: :roll:

H.
Laatst gewijzigd door Henriëtte op 06 sep 2003 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten