Ik persoonlijk liep er tegenaan omdat de boekhouder (die de jaarrekening opmaakt) de facturen wilde hebben. Tot mijn verbazing zag ik toen dat mijn facturen beperkt inzichtelijk waren. Ik snap gewoon echt niet waarom dit is. Voor de boekhouder wilde ik alle facturen van 2010 inzichtelijk maken. Zolang de klant klant is kunnen ze toch ook wel dat beetje informatie dat naar mijn idee van de klant is inzichtelijk houden. Daar worden toch abonnementskosten voor betaald?tennis schreef:Vraagje aan jouw: Hoelang kan jij facturen bij een andere provider printen?Nik Lijnis schreef:Het gaat idd om het principe Paul. Het is een bewuste keus van T-mobile om oudere facturen af te schermen zodat ze deze later tegen kosten weer kunnen aanbieden.
Ik snap dat gewoon niet aangezien de klant al gewoon abonnementskosten betaald. Naar mijn idee is het gewoon een kleine moeite om de facturen binnen een database inzichtelijk te houden. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Het doet me goed dat iemand het snapt. Thanx.
Waarom is de tijd van 6 maanden niet genoeg voor jouw?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-moble verdiend grof geld aan kopiefacturen!
-
Re: T-moble verdiend grof geld aan kopiefacturen!
-
Je hebt gelijk. Mijn excuses. Wat ik hopelijk wel heb duidelijk gemaakt is dat hoe dingen gaan niet vanzelfsprekend aangenomen moeten worden als hoe de dingen ook zouden moeten gaan. Daarin is het naar mijn idee wel een sterk voorbeeld. Misschien gevoelig, maar wel sterk.tennis schreef:Met dat van jouw aangehaalde onderwerp, met het topic te vergelijken, is schandalig.
Als jij perse aandacht voor dit onderwerp wil doen, dan open een nieuw topic, maar maak geen vergelijkingen, dat strookt niet met het fatsoen.
modern is met je tijd me gaan weg al die papieren denk aan het milieu bossen worden gekapt voor dat papier gewoon betalen er voor dus
-
Ben ik met je eens. Gewoon online toegankelijk maken binnen een eigen account. Het voordeel van de digitalisering toch! vanuit gaande dat de servers op groene stroom draaienarie61 schreef:modern is met je tijd me gaan weg al die papieren denk aan het milieu bossen worden gekapt voor dat papier gewoon betalen er voor dus
Kosteloos? Die kosten worden gewoon doorberekend hoor, je ziet het alleen niet.Nik Lijnis schreef:Vodafone stuurt kosteloos de facturen via de mail naar hun klanten. Blijkt voor hun niet zo heel moeilijk te zijn.
GJvdZ schreef:Kosteloos? Die kosten worden gewoon doorberekend hoor, je ziet het alleen niet.Nik Lijnis schreef:Vodafone stuurt kosteloos de facturen via de mail naar hun klanten. Blijkt voor hun niet zo heel moeilijk te zijn.
Juist en daarom is het fijn dat bij T-Mobile de gebruiker betaald.
helemaal eens ik had het niet moier kunnen zeggen gebruiker betaald bij t mobile
-
@Nik Lijnis
Ik begrijp uit jouw bericht dat er een bedrag is afgeschreven zonder jouw akkoord. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy ' vermelden.
Ik wil nog even opmerken dat T-Mobile 100 procent groene stroom gebruikt, dus ook onze servers. Meer informatie kun je hierover vinden op de T-Mobile website.
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik begrijp uit jouw bericht dat er een bedrag is afgeschreven zonder jouw akkoord. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy ' vermelden.
Ik wil nog even opmerken dat T-Mobile 100 procent groene stroom gebruikt, dus ook onze servers. Meer informatie kun je hierover vinden op de T-Mobile website.
Cindy
T-Mobile Webcare
-
Beste Cindy, bedankt voor je reactie. Leuk te zien dat T-mobile wel degelijk actief is binnen zijn webcare. Minder leuk is dat dit helemaal niet nodig was geweest wanneer in eerste instantie jullie telefoniste mij niet had gemeld dat ik op de hoogte was van eventuele kosten en dat wanneer ik het hier niet mee eens was wel wist wat mij te doen stond. Het enige dat ik wilde was online toegang tot mijn eigen facturen, wat niet tot een mogelijkheid behoord! Wat wel tot de mogelijkheid hoort is het dan verplicht betalen van E5,- per factuur op papier (Dan is groene stroom compensatie idd wel nodig ) Dit terwijl T-mobile zijn best aan het doen zou zijn om het bedrijf met de beste service van 2011 te worden?!!? Naar mijn idee is wat interne communicatie mbt service verlenen wel op zijn plaats. Zeker nu ik bij het T-mobile service center binnen 5 min geholpen ben en de desbetreffende medewerker wel zo beleeft was mijn verhaal goed aan te horen en wel vast heeft kunnen stellen dat de gerekende E30,- niet terecht was.T-Mobile Webcare schreef:@Nik Lijnis
Cindy
T-Mobile Webcare
Mijn verzoek bij deze om de tijd die het kost om mijn case te behandelen te gebruiken om toch nog eens te overwegen of binnen het verlenen van de beste service van 2011 het verdienen van 'grof' geld aan facturen die heel makkelijk online zijn weer te geven wel gepast is. Mijn verzoek: 'vrijheid van factuur inzichtelijkheid voor T-mobile klanten!' Bedankt
-
@Nik Lijnis
Fijn dat je even laat weten dat het naar tevredenheid is afgehandeld in de T-Mobile Shop! Bedankt voor je suggestie. Het vezoek om facturen ouder dan 6 maanden in te laten zien via My T-Mobile is al doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Cindy
T-Mobile Webcare
Fijn dat je even laat weten dat het naar tevredenheid is afgehandeld in de T-Mobile Shop! Bedankt voor je suggestie. Het vezoek om facturen ouder dan 6 maanden in te laten zien via My T-Mobile is al doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Cindy
T-Mobile Webcare
-
Beste Cindy, wanneer ik direct was behandeld als in de T-mobile Shop was je waarschijnlijk een extreem positief bericht tegen gekomen binnen de webcare. Deze medewerker heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mij als klant te houden en ondanks alle frustratie en het niet kunnen oplossen van een mobiel internet probleem mij met een goed gevoeld de winkel uit te laten lopen. Ik weet dat ik te vinden ben op mijn naam in het systeem en dat er drie personen zijn die in de laatste periode aantekeningen hebben gemaakt. Mijn advies (nog eentje dan) is om persoon 1 en 2 in training te sturen bij persoon 3. 33,3% van de medewerkers heeft naar mijn ervaring de Social Media gedachte (openheid, luisteren naar klanten, co-creëren, transparantie enz.) en het streven naar betere service begrepen. Bedankt en Succes. (PS positieve ervaringen worden ook gedeeld!)T-Mobile Webcare schreef:@Nik Lijnis
Cindy
T-Mobile Webcare
-
Hoi Cindy, nog 1 vraagje. Waarom doen jullie of jullie luisteren maar luisteren jullie toch eigenlijk niet?!!? Het is nota bene jullie eigen forum!T-Mobile Webcare schreef:@Nik Lijnis
Cindy
T-Mobile Webcare
https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-3 ... dex13.html
https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-3 ... -a-118341/
Ondanks dat het lijkt uit de reacties hier of ik de enige ben die problemen heeft met het beperkt weergeven van facturen online, zijn er wel degelijk meer mensen die al eerder hierop hebben gereageerd. Ik snap het gewoon niet. Wegen jullie de imagoschade af tegen de inkomsten uit de kopie facturen en komen dan tot de conclusie dat geld vragen voor de kopieën meer rendabel is? Het gaat jullie dan net te ver om E5,- te vragen per factuur die online weer inzichtelijk gemaakt wordt dus komen jullie met de papieren variant. A.U.B help me?! leg het me uit!!
-
@Nik Lijnis,
Ik vindt het jammer dat je er zo over denkt. Zoals ik al aangaf in mijn eerdere reactie is het vezoek om facturen ouder dan 6 maanden in te laten zien via My T-Mobile al doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik vindt het jammer dat je er zo over denkt. Zoals ik al aangaf in mijn eerdere reactie is het vezoek om facturen ouder dan 6 maanden in te laten zien via My T-Mobile al doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Cindy
T-Mobile Webcare
-
En........ is de desbetreffende afdeling er al uit. Naar mijn idee is het namelijk ook jammer dat ik er zo over denk en ik zou er graag anders over denken. Hoop dat dat wel duidelijk is geworden. Anders had ik ook gewoon zonder iets te zeggen naar een andere provider kunnen overstappen zoals eerder verzocht door jullie. Tot op heden veel gezegd naar mijn idee maar weinig antwoorden!T-Mobile Webcare schreef:@Nik Lijnis,
Cindy
T-Mobile Webcare