Pagina 2 van 2
Re: Interhome
Geplaatst: 17 aug 2012 18:00
door Jolijn
En reageren ze niet, is dat hun verantwoordelijkheid, jij hebt moeite getoond.
Bewaar die mails goed en vooral de bon van aangetekende verzending + kopie/screenshot van handtekening voor ontvangst.
Re: Interhome
Geplaatst: 20 aug 2012 11:19
door Interhome
Geachte [persoonsgegevens verwijderd door de moderator],
Inmiddels hebben wij uw dossier overlegd met onze directie.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de ontstane situatie. Helaas stond niet het juiste huisadres ingevoerd van de betreffende vakantiewoning in ons systeem. Aangezien dit een fout is van onze kant, zijn wij vanzelfsprekend bereid de boeking kosteloos te annuleren. Tevens geeft u aan dat u nooit een boeking bij ons heeft gemaakt, enkel informatie aangevraagd. Wellicht dat er een misverstand heeft plaats gevonden in de communicatie met ons call center. Wij zullen er alles aan doen dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen en wij hebben uw dossier dan ook uitvoerig met ons call center besproken ter verbetering van onze service.
Nogmaals onze excuses voor al het geleden ongemak en wij hopen dat u alsnog van een goede vakantie heeft mogen genieten deze zomer.
In het vertrouwen u met dit bericht van dienst te zijn geweest, verblijven wij,
met vriendelijke groet,
Interhome Vakantiewoningen
Clientenservice
Re: Interhome
Geplaatst: 21 aug 2012 19:35
door _fred_
Bij deze weten jullie het antwoord en de rechtzetting van Interhome.
"Wellicht per ongeluk een overeenkomst gesloten" vind ik nogal lichtjes gezien hun facturen en herinneringen tot +800 EUR annuleringskosten. Een klantgerichtere aanpak na mijn eerste mail zou veel problemen bespaard hebben. Ik vraag me af wat zou gebeurd zijn met een minder assertief iemand....
Hopelijk veranderen ze effectief iets aan hun boeking proces. Alleszins blijf ik vanaf nu ver weg van interhome en iedereen die ermee samenwerkt.
Maar bon - ze hebben de situatie rechtgezet, dat is het belangrijkste.