Klopt,daarom dacht ik dat het een gewoon kinderzitje was.sephora30 schreef: Het is ook al in het verhaal aangegeven dat het kind op de achterbank zat.
Ik zie meestal dat ze de maxi cosi op de voorbank ,in de gordels hebben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Klopt,daarom dacht ik dat het een gewoon kinderzitje was.sephora30 schreef: Het is ook al in het verhaal aangegeven dat het kind op de achterbank zat.
Boven aan de bon staat een reeks cijfers bestaande uit dag, maand, jaar, uur, minuten en als laatste het verbalisantnummer.MrDogla schreef:Op de keuringsbon staat ook niet de naam van de politieman.Meneer deed er heel vaag over.
Weinig kans het kind zat op moment van staande houding zat het kind niet in een goedgekeurd kinderzitje.Ik wacht het af ik ga mijn bezwaarschrift indienen.Hierna zien wij wel verder hoe dit afloopt.
Helemaal een reden om het kind veilig in het kinderzitje te laten . Vooral met die drukte. Wees blij dat het nu maar alleen maar een geld bedrag kost en uw kind niets is overkomen.Wanneer men in paniek raakt dan kan je tegenstrijdige gedachtes krijgen, maar op dat moment konden wij niet stoppen want anders brachten we tevens andere mensen in gevaar
Ik denk dat je dan ook van de politieagent meer begrip had gekregen, dan als je halsbrekende toeren in een rijdende auto gaat uithalen....snepke schreef:Idd raar verhaal,dus omdat dat kind een medisch dossier heeft,mag het onder het auto rijden uit het zitje?
Als het kind raar hoestte zou ik maken dat ik aan de kant ging ,en niet onder het rijden met dat kind gaan zitten moeilijk doen.
Emmy gelukkig is hier in de jurisprudentie ook veel over te vinden. Ja een agent geeft snel een boete uit maar of dat te maken heeft met de veiligheid van het kind betwijfel ik ten zeerste.Emmy75 schreef:Denk eens aan deze gevaarzetting als er beslist moet worden om het kindje accuut uit het stoeltje te halen of dat het toch verstandiger is om 100m verderop even te stoppen. Miischien had de vrouw van TS ook even een tussenoplossing kunnen bedenken totdat er zsm gestopt werd.
Ja dat klopt inderdaad. Wij hebben dat ook eens ervaren met een andere soort bekeuring. Men was erg laks in het toezenden van de gevraagde stukken. Zeg maar gerust die hebben we voor de zitting nooit ontvangen en daarbij had het ruim 2 jaar geduurd voor het überhaupt ter zitting kwam. Mede hierdoor is de bekeuring met 2/3 verlaagd en hebben we besloten het verder daarbij te laten, aangezien er uiteindelijk toch een overtreding was begaan.aaten schreef: Houd er wel rekening mee: een officier van justitie zal het bezwaar waarschijnlijk afwijzen, de ervaring leert dat een OvJ namelijk geen enkele moeite doet om dergelijke zaken correct te behandelen. Hierdoor is de gang naar de rechter helaas nodig.
Oja, het is ook zeker een begrijpelijke reactie van de jonge ouders in dit verhaal, zoals ik al eerder schreef. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bij de leermomentjes hoort, net zoals het 112 bellen of naar de spoedeisende hulp gaan.aaten schreef:Emmy gelukkig is hier in de jurisprudentie ook veel over te vinden. Ja een agent geeft snel een boete uit maar of dat te maken heeft met de veiligheid van het kind betwijfel ik ten zeerste.
Allerseerst zal er rekening gehouden worden met het gevoel wat mensen ergens bij hebben en het is begrijpelijk dat je als jonge ouders in paniek raakt in een dergelijk geval, leermomentje voor de volgende keer dus waarschuwing en geen boete.
De ouders waren in paniek, ik neem aan dat ze hier niet liegen daarover.sephora30 schreef:Je was er niet bij dus is het lastig oordelen.
Mss zijn de ouders wel hysterica`s, wie zal het zeggen.