LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Epson belazert je!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Epson belazert je!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik blijf dus 100% bij mijn mening dat Epson je belazert en je dwingt om nieuwe cartridges te kopen, ook als hier nog flink wat inkt in zit

Ik ben het met je eens. Het is dat ik er geen geld voor had, anders had ik al lang een andere printer gekocht en deze het raam uitgesmeten :evil:

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Epson belazert je!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Dekseldopje schreef:
Teunbosseman schreef:Inkt voor cartridges kosten meer dan goud.
3000 euro per liter !!!!!
Dat geldt niet alleen voor cartridges maar voor inkt in het algemeen. Ook in de grafische sector kost het bakken met geld

Dat staat er toch ? Of mis ik iets ?

Mijn melding
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2011 17:32

Re: Epson belazert je!

Ongelezen bericht door Mijn melding »

En Epson wil ook uitmaken wanneer je de printer voor "verplicht" onderhoud moet repareren/ onderdelen vervangen. Ik heb een Epson Stylus PHOTO R245 en sinds kort een error code E-91 op de display.Zolang ik de printer niet wegbreng voor onderhoud/ vervanging kan ik niet printen terwijl de printer het prima deed. Op het internet gezocht wat dat betekent en navraag bij Epson leverde dat het volgend op:


Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ja, dit errorbericht wijst op de inktkussentjes die verzadigd zijn en dat deze vervangen dienen te worden.

U kunt hiervoor het beste naar de webpagina van het reparatiebedrijf van Epson apparatuur gaan.U kunt een prijsopgave laten maken door de firma Mservice voor een reparatie.

Dit is http://www.mservice.nl u drukt dan op de link " Storingsmelding", zij kunnen dan een kostenopgave maken voor de reparatie

Met vriendelijke groeten,

Morgan Revers

e-Service EPSON BeNeLux
U kunt orginele Epson verbruiksmaterialen rechtstreeks kopen via http://www.epson-store.de/cnl/. Op de Epson-Store website vindt u een compleet overzicht van verbruiksmaterialen voor oude en nieuwe Epson producten, bijv. inkt patronen en papier voor Epson printers.

Ik ben nu verplicht om ondehoud te plegen terwijl mijn printer net daarvoor nog prima foto's heeft geprint. Volgens mij ben ik na aankoop toch de eigenaar? Dan wil ik ook graag zelf uitmaken wanneer ik mijn printer voor onderhoud stuur of dat nu goed is of niet doet er niet toe. Het is mijn eigendom.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Epson belazert je!

Ongelezen bericht door newmikey »

Zelden zo'n dom topic gezien...
Mijn melding schreef:En Epson wil ook uitmaken wanneer je de printer voor "verplicht" onderhoud moet repareren/ onderdelen vervangen. Ik heb een Epson Stylus PHOTO R245 en sinds kort een error code E-91 op de display.Zolang ik de printer niet wegbreng voor onderhoud/ vervanging kan ik niet printen terwijl de printer het prima deed. Op het internet gezocht wat dat betekent en navraag bij Epson leverde dat het volgend op:

Ik ben nu verplicht om ondehoud te plegen terwijl mijn printer net daarvoor nog prima foto's heeft geprint. Volgens mij ben ik na aankoop toch de eigenaar? Dan wil ik ook graag zelf uitmaken wanneer ik mijn printer voor onderhoud stuur of dat nu goed is of niet doet er niet toe. Het is mijn eigendom.
Welk deel van "inktkussentjes verzadigd" begreep je nu niet? De R265 is alweer een wat ouder type (Ik heb zelf een jaar of 3-4 de R300) en op een bepaald moment raken die inktkussentjes gewoon vol en vol=vol. Dat is pas na enkele jaren gebruik dus zeker niet iets om meteen op je achterste poten te gaan staan.

Zou je het acceptabeler vinden als de restinkt door je hele printer heen zou gaan smeren waarna deze volstrekt onbruikbaar zou worden?

Je kunt op internet programma'tjes vinden om de z.g. waste counter te resetten maar zonder behoorlijk onderhoud heb je grote kans daarmee je printer te vernielen.

Je gaat toch ook géén moord en brand schreeuwen als je auto aan een grote beurt toe is terwijl hij "net nog prima reed"?

Gesloten