Pagina 2 van 2

Re: Tele2

Geplaatst: 19 jul 2011 10:29
door Hond2
Tele2 Webcare schreef:Beste Hond2,

Vervelend dat je, ondanks dat er weer verbinding is, nog steeds problemen ervaart met je diensten. Wil je me je postcode, huisnummer en klantnummer sturen via [email protected]? Dan kan ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Ik quote deze maar even.
@Webcare,ik heb een mail gestuurd waarop ik in enige vorm antwoord hoop te krijgen.

Re: Tele2

Geplaatst: 19 jul 2011 16:04
door Tele2 Webcare
Beste Hond2,

Mijn excuses dat je nog geen reactie op je mail hebt ontvangen. Ik heb mijn collega hierop aangesproken. Er zal z.s.m. op je mail gereageerd worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Tele2

Geplaatst: 19 jul 2011 16:46
door Hond2
Tele2 Webcare schreef:Beste Hond2,

Mijn excuses dat je nog geen reactie op je mail hebt ontvangen. Ik heb mijn collega hierop aangesproken. Er zal z.s.m. op je mail gereageerd worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Dank je wel.

Re: Tele2

Geplaatst: 19 jul 2011 19:00
door Hond2
Na mijn laatste post werd ik heel snel gebeld door Tele2 en het grootste deel van mijn problemen zoals het er nu uitziet definitief opgelost.
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe decoder gekregen,creditering van het tv-gedeelte van mijn pakket toegezegd gekregen en een verlaging van mijn pakketprijs.
De decoder werkt goed,alleen is het heel jammer dat niet alles direct naar wens opgelost kon worden aangezien dat blijkbaar een softwareupdate vergt.
Zo kan ik nog steeds niet alle zenders op door mij gewenste plaatsen zetten.
Heb ook gezegd aan degene die ik aan de telefoon had dat het wel heel triest is dat je eerst ontzettend op de pot moet spelen eer je goed geholpen wordt;de problemen die ik met de oude decoder had zijn namelijk alleen op te lossen met een nieuwe decoder.
En dat laatste staat in een mail die ik van Tele2 kreeg.

Re: Tele2

Geplaatst: 29 jul 2011 23:34
door petertorro
tv van tele2 werkt voor geen meter regelmatig stilstaand of schokkerig beeld.
Afstandsbediening werkt heel traag etcPaar keer gebeld met helpdesk,modem gereset , :twisted: lijn doorgemetenZouden kosteloos een nieuw modem opsturen niks gezien
Kan Tele 2 niet adviseren Kijken wanneer contrakt afloopt