In de WIA komen met psychische problemen......dat kan hij zeer zeker vergeten.manondoris schreef:ja ts ,wil je weer graag aan het werk of hoop je in de wia te komen? geef eens duidelijk aan wat je zelf het liefst wilt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] op bezoek bij verzekeringsarts UWV voor de ZW en wat nu...
Re: op bezoek bij verzekeringsarts UWV voor de ZW en wat nu...
-
ja dat denk ik ook ,maar laat hij of zij eerst duidelijk zijn .dan kunnen de reacties ook iets gerichter.
-
@ inspiration nog wat:
Eerlijk zeggen. Je hele houding lijkt wel wat op dat van een andere poster, die we kennen als student538 of zoiets. Ben jij dat, of is dat een ander?
Eerlijk zeggen. Je hele houding lijkt wel wat op dat van een andere poster, die we kennen als student538 of zoiets. Ben jij dat, of is dat een ander?
Inderdaad het is allemaal erg onduidelijk.manondoris schreef:ja dat denk ik ook ,maar laat hij of zij eerst duidelijk zijn .dan kunnen de reacties ook iets gerichter.
Zit op die brief te wachten dat hij/zij ziektewet betaald krijgt, snap niet waarom, hij/zij krijgt zijn geld toch.
En wil maar weten hoevaak je op controle moet komen, dat is heel verschillend, begrijp ook niet dat men zich druk moet maken voor een controle bezoek.
Meer duidelijkheid zou inderdaad welkom zijn TS.
sjonge.... bij een eerste keer een ziekte erkend?? geen intregatie mogelijkheden? een wia? als je echt wilt!! kun je een indicatie aan vragen voor de wsw?? is dat al overlegd?? want.... hier bij mij wel, ik wil graag werken of het is de wia of de wsw nou hoefde er niet over na te denken hoor! kom ook van uit de ww in de zw... elke 2 maand moest ik komen nu de laatste 4 maand niet meer omdat ze nu zelf hebben gezien dat de situatie best heel ernstig en serieus is! ik mag het nu doen telefonisch! zelfs intregatie zit er niet in hier... daarbij mag je van uit de ww .... 2 jaar weer de zw in! wia is ook niet alles hoor... als je kunt en wilt..... waarom dan geen wsw?
-
Chocomelk schreef:In de WIA komen met psychische problemen......dat kan hij zeer zeker vergeten.manondoris schreef:ja ts ,wil je weer graag aan het werk of hoop je in de wia te komen? geef eens duidelijk aan wat je zelf het liefst wilt.
Laatst gewijzigd door inspiration5631 op 14 mei 2011 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waarom wil je dat, en waarom wil je niet proberen om datgene te doen wat nog wel kunt?Ik wil inderdaad graag in de WIA komen met mijn problemen of althans zo lang mogelijk ziek blijven in de ZW. Waarom denk jij dat ik helemaal hoef te vergeten? Wat kan ik hievoor doen om dat toch te bewerkstelligen.
-
Ik denk dat jij de verkeerde instelling hebt.Ik wil inderdaad graag in de WIA komen met mijn problemen of althans zo lang mogelijk ziek blijven in de ZW. Waarom denk jij dat ik helemaal hoef te vergeten? Wat kan ik hievoor doen om dat toch te bewerkstelligen.
Ik zit in de WAO, mede door psychische problemen. Maar ik heb die WAO zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen, en ook nu nog, na bijna 10 jaar thuiszitten, blijft het knagen om te gaan werken, blijf ik dingen proberen, blijf ik hopen dat er nog een gaatje is om zelf in mijn levensonderhoud te voorzien.
Dát is wat ik bij jou mis. Ik krijg de indruk dat jouw psychische aandoening meer een kwestie is van: jezelf in de weg lopen, en jezelf dingen aanpraten die er niet zijn. Het lijkt erop dat je veel te veel een slachtoffer rol aanneemt, terwijl we al jarenlang in een maatschappij leven waar het draait om het nemen van verantwoordelijkheid.
Mijn vraag, of je dezelfde bent als student538, heb je trouwens nog niet beantwoord.
ik vind ook dat je een verkeerde instelling hebt. Zelf ben ik eind vorig jaar afgekeurd en ontvang nu een volledige wajong. Ik hoef dus niet te werken, maar ben wel blijven werken. en dan ongeveer 2,5 dag in de week. (wajong wordt wel verrekend met salaris) Doe ik dat niet dan zit ik mezelf alleen maar in de weg. sociale contacten zijn erg belangrijk. voel je je ook beter door.
-
ik heb sterk de indruk dat dit hele topic gewoon nep is, en dat TS dit alleen doet om reacties uit te lokken...
-
ik ben er niet zeker van ,ts heeft al eerder een topic over dit onderwerp geopend!
inspiration5631 schreef:Ik wil inderdaad graag in de WIA komen met mijn problemen of althans zo lang mogelijk ziek blijven in de ZW. Waarom denk jij dat ik helemaal hoef te vergeten? Wat kan ik hievoor doen om dat toch te bewerkstelligen.Chocomelk schreef:In de WIA komen met psychische problemen......dat kan hij zeer zeker vergeten.manondoris schreef:ja ts ,wil je weer graag aan het werk of hoop je in de wia te komen? geef eens duidelijk aan wat je zelf het liefst wilt.
Mischien is juist onder de mensen zijn (werk) wel heel goed voor je psychische problemen, wie zal het weten.
op bezoek bij verzekeringsarts
ik ga nog niet op bezoek bij mijn verzekerings arts
Re: op bezoek bij verzekeringsarts UWV voor de ZW en wat nu. - 14 mei 2011 10:58
wat wil je er trouwens gaan doen???
wat wil je er trouwens gaan doen???
-
[/quote]
Iemand die er zo'n redenering op na houdt, heeft ze vlg mij niet allemaal op een rijtje in zijn/haar bovenkamer.
Om te zorgen dat je zo lang mogelijk niet aan het werk hoeft, kun je je op laten nemen in een psychatrische instelling.[/quote]
Ben het volledig met je eens! duidelijk gevalletje van uitlokken, zodat iemand op de kast zal gaan zitten en zal zeggen: Luie donder! hardwerkend Nederland zorgt voor jou, hup gewoon werken! Anderzijds, wat moet je met zulk soort slag mensen? gezien het feit dat hij of zei wel blijft posten, onder verschillende namen, heeft diegene wellicht schizofrenie, borderline of ander psyche probleem, ik zou zeggen: NEGEREN!
Iemand die er zo'n redenering op na houdt, heeft ze vlg mij niet allemaal op een rijtje in zijn/haar bovenkamer.
Om te zorgen dat je zo lang mogelijk niet aan het werk hoeft, kun je je op laten nemen in een psychatrische instelling.[/quote]
Ben het volledig met je eens! duidelijk gevalletje van uitlokken, zodat iemand op de kast zal gaan zitten en zal zeggen: Luie donder! hardwerkend Nederland zorgt voor jou, hup gewoon werken! Anderzijds, wat moet je met zulk soort slag mensen? gezien het feit dat hij of zei wel blijft posten, onder verschillende namen, heeft diegene wellicht schizofrenie, borderline of ander psyche probleem, ik zou zeggen: NEGEREN!
ach TS vergeet een ding....ze lezen hier van UWV mee , dus weinig kans
UWV weet toch niet wie die persoon is ?ciske schreef:ach TS vergeet een ding....ze lezen hier van UWV mee , dus weinig kans
In ieder geval duidelijk dat die persoon niet WIL werken of hij het niet kan is de 2de vraag maar WILLEN zeer zeker niet.
Psychische probleem is erkent volgens hem, is nog niet eens in verdere behandeling daarvoor......
Chocomelk schreef:
UWV weet toch niet wie die persoon is ?
Als ze echt willen weten wie TS komen ze daar echt wel achter, en nee TS wil volgens mij niet werken.
UWV weet met zulke mensen wel raad vandaar dat ook al de arbeidsdeskundige is ingeschakeld.ciske schreef:
Als ze echt willen weten wie TS komen ze daar echt wel achter, en nee TS wil volgens mij niet werken.
-
Jups, en die gaat constateren dat er in minimaal drie beroepen niet zo'n heel groot concentratievermogen nodig is, en dan krijgt onze vriend met zijn WO het advies te solliciteren als vakkenvuller, vuilnisschepper, of groenmedewerker.Chocomelk schreef:UWV weet met zulke mensen wel raad vandaar dat ook al de arbeidsdeskundige is ingeschakeld.ciske schreef:
Niet dat er iets mis is met die drie beroepen, de eerste en de derde heb ik zelf beoefend, maar als je een WO hebt, dan heb je toch wel heel wat andere mogelijkheden, lijkt me. En dat dan weg gooien omdat je gewoon geen zin hebt om te werken?
Mijn vraag aan inspiration-nog-wat is overigens nóg steeds niet beantwoord:
Mijn vraag, of je dezelfde bent als student538, heb je trouwens nog niet beantwoord.