Jaja, de regen valt weer een dag en kijk wat er uit de grond komt kruipen.....
Beste Viesekus,
Je gaat weer in op dingen waar iemand geen feiten voor op tafel legt. Ik ben toch erg benieuwd naar de keuken van onze vriendelijke vriend. Kan natuurlijk zijn dat deze superzakenman een ongelovelijke deal heeft gesloten en dat het resultaat, volgens zijn keukenkennisdragende vrienden, Bulthaupwaardig is.
Het zou ook zo maar kunnen dat deze man voorzitter is van de Blindenvereninging en dat zijn gevolg alles op de tast moet beoordelen. Niks mis mee, maar dan kan Bulthaupwaardig opeens Bullsh+twaardig zijn.
Leuk op de verjaardag van Ome Piet, dit soort verhalen. De praktijk blijkt vaak anders. Berust je op feiten. Dat scheelt zeker 70% van de mooie verhalen.
MVG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Budget genoeg voor deze keuken ???
Re: Budget genoeg voor deze keuken ???
Typische reactie van een verkoper die z'n windhandel bedreigd ziet.
Dit soort reacties heb ik ook gekregen van hypotheekadviseurs en koopsompolisverkopers die me iets wilden aansmeren dat goed voor hun eigen portemonnaie was. Had ik ze door, dan kreeg ik een grote mond (zoals van maxx) en werd ik het kantoro uitgezet.
Wees gewaarschuwd kopenkopers, keukenhandel = windhandel.
Dit soort reacties heb ik ook gekregen van hypotheekadviseurs en koopsompolisverkopers die me iets wilden aansmeren dat goed voor hun eigen portemonnaie was. Had ik ze door, dan kreeg ik een grote mond (zoals van maxx) en werd ik het kantoro uitgezet.
Wees gewaarschuwd kopenkopers, keukenhandel = windhandel.
-
Vraag mij af hoe fiesiekus zijn brood verdient, ongetwijfeld NIET als leraar nederlands of in een dienstverlenende functie dat is zeker.
Ik draag FEITELIJK aan dat de aanschaf van de keuken door "siroop" een
gefingeerd bericht is. Vervolgens wordt de fictie geprefereert door fiesiekus om zijn convictie op de keukenbranche te ventileren.
De gemiddelde keukenzaak-eigenaar is zich er terdege van bewust dat de keukenbranche een slechte naam heeft, deze mening is ontstaan door de door grote marktspelers gecreeërde verkoopstrategie waar vele consumenten nog immer gevoelig voor zijn. Diezelfde keukenzaak eigenaar zal iedere keer weer een langdradig verhaal af moeten steken om de keuken op een eerlijke manier aan de man te brengen, helaas zal de mening, gezien de huidige "kortingsmaatschappij", pas na enkele generaties veranderen
De vergelijking met hypotheekadviseurs en koopsompolisverkopers in één adem met het woord windhandel, slaat de plank nochtans volledig mis.
Voor de duidelijkheid volgt hieronder de definitie van windhandel......
Let wel: een keuken valt onder het leveren van goederen.
WindhandelZuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt. ( > beleggen > effecten > opties > standaard)
windhandel` wind - han - del de -woord (mannelijk) handel die niet ten doel heeft goederen te verkrijgen, maar voordeel te behalen uit prijsverschillen
Dus fiesiekus, graag volgende keer eens met feiten onderbouwen, dat geveinsde geschreeuw heeft geen nut... By the way: van mij krijgt u geen grote mond hoor, ik discussieër u wel "onder tafel"
Ik draag FEITELIJK aan dat de aanschaf van de keuken door "siroop" een
gefingeerd bericht is. Vervolgens wordt de fictie geprefereert door fiesiekus om zijn convictie op de keukenbranche te ventileren.
De gemiddelde keukenzaak-eigenaar is zich er terdege van bewust dat de keukenbranche een slechte naam heeft, deze mening is ontstaan door de door grote marktspelers gecreeërde verkoopstrategie waar vele consumenten nog immer gevoelig voor zijn. Diezelfde keukenzaak eigenaar zal iedere keer weer een langdradig verhaal af moeten steken om de keuken op een eerlijke manier aan de man te brengen, helaas zal de mening, gezien de huidige "kortingsmaatschappij", pas na enkele generaties veranderen
De vergelijking met hypotheekadviseurs en koopsompolisverkopers in één adem met het woord windhandel, slaat de plank nochtans volledig mis.
Voor de duidelijkheid volgt hieronder de definitie van windhandel......
Let wel: een keuken valt onder het leveren van goederen.
WindhandelZuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt. ( > beleggen > effecten > opties > standaard)
windhandel` wind - han - del de -woord (mannelijk) handel die niet ten doel heeft goederen te verkrijgen, maar voordeel te behalen uit prijsverschillen
Dus fiesiekus, graag volgende keer eens met feiten onderbouwen, dat geveinsde geschreeuw heeft geen nut... By the way: van mij krijgt u geen grote mond hoor, ik discussieër u wel "onder tafel"
Ik moet eerlijk zeggen dat onze keuken perfect is geinstalleerd door Paul Roescher. De service is prima gedaan want er was binnen een week een monteur van de keuken om iets te veranderen en bij te werken. Maar een badkamer kopen nooit van mijn leven want ze laten je zo maar een koopcontract tekenen als je om een offerte vraagd. Dat ben ik niet van hun geend en stap dan ook naar de desbetreffende instantie.Hiermee wil ik maar aangeven dat ze best goed zijn maar wel geraffineerd bezig zijn als je het vertrouwen hebt in hun met een eerdere aankoop.Ik laat de badkamer zoals hij nu is en denk niet aan verbouwen.
Let op! Met je genoemde apparaten voor de keuken, moet je minstens 4 groepen extra maken in de meterkast (en bekabeling + stopcontacten tot de plaats van de apparaten), het is prijzig!