JustSome1 schreef:Bedankt voor alle reacties.
Ik krijg in de volgende week nog een of andere brief met waarschuwing er in ofzo... ook nog al vreemd. Maar ik kijk even wat daar in staat. Misschien wouden ze alleen dat ik er goed over nadacht. En anders vraag ik aan een andere leiding-gevende (niet de filiaalmanager of kassa-leidster) wat ik nou moet doen, dit zodat ik er nog iemand bij kan betrekken met een "frisse blik". Ik denk nu ook inderdaad dat ik er niet (volledig) voor verantwoordelijk voor kan worden gehouden. Op internet las ik dat dat alleen kan als het een lichte HERHAALDELIJKE fout betreft. Ik snap, dat als ik nog een keer diezelfde fout maak, dat ik het dan wel terug moet betalen.
Ik hoop ook gewoon dat ik niet wordt "ontslagen" wanneer mijn contract verloopt. Tot nu toe hebben ze die elke keer al verlengd (wat bij andere cassieres niet gedaan was omdat ze die niet echt 'fanatiek' vonden denk ik).
Dit komt omdat ik alleen de zaterdag en zondag werk en doordeweeks daar nooit kom.Teunbosseman schreef:...
En lees ook dat de melding na een week aan de TS werd medegedeeld, sorry hoor maar maakt dit bedrijf s;echts 1 keer per week de kas op ofzo? In mijn tijd werd dit dagelijks gedaan en wisten de cassieres de volgende dag de verschillen, soms dezelfde dag / avond nog.
Als je lid van de vakbond bent, wellicht aan hun vragen hoe en wat. Als het herhaaldelijke fouten zijn dan dient het bedrag via een gerechtelijke proceduren te worden verhaald. Mocht je ontslagen worden ( hoop het niet voor je ) dan wordt meestal verekend met je salaris.
Denk dat je flink op je donder gaat krijgen middels de genoemde brief, officiele waarschuwing. Wel zou ik hierop terug reageren met jouw bevindingen. Gaat in je personeels dossier.
Ondanks dat je alleen in weekend werkt, had ik contact met je opgenomen gezien het verschil, tis geen 5 euro wat naar mijn mening een week kon wachten.