LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deze brief ga ik Dexia sturen, Opbouwend kommentaar a.u.b.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Deze brief ga ik Dexia sturen, Opbouwend kommentaar a.u.b.

Ongelezen bericht door Karin »

Gast,

Gast
Gast

Geplaatst op 12 Sep 2003 16:00 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Karin er zijn misschien wel diverse folders ??

Naar boven
Zoiets vermoed ik ook. Maar dit klopt dan van geen kant.
Overigens heb ik het niet over een folder, maar over de prognosevoorbeelden, die mijn contract vergezellen. Je mag aannemen dat Dexia zich altijd zal beroepen op hetgeen als laatste door hun gemeld is.

Groet,
Karin

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Deze brief ga ik Dexia sturen, Opbouwend kommentaar a.u.b.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hier heeft Margreet natuurlijk gelijk Dexia zal er niet veel meer mee doen dan hun standaard briefje sturen, zoals we die kennen, geen nieuwe gezichts punten,
Blijven bij ons standpunt, betalingsplicht etc, etc.
Dat neemt echter niet weg dat de punten die door de gedupeerde aangehaald worden zomaar opzij geschoven kunnen worden door Dexia.
Op alles kan negatief gereageerd worden, maar dat is niet de taak van Dexia, deze taak ligt bij de rechter, ondanks het geen Dexia denkt zich aan te kunnen matigen.

De mening van Dexia in deze is niet relevant, die van de rechter is bepalend.
Het onterecht toevoegen van incasso kosten om op die manier de dreiging op voeren getuigd ook niet van veel vertrouwen in hun zaak.

Het dreigen met de BKR registratie is natuurlijk helemaal te gek, niet alleen ontnemen ze op die manier iedere vorm van goodwill bij de gedupeerde, immers ook al zou die willen hij/zij komt niet meer in aanmerking om de restschuld ergens te lenen met een negatieve BKR registratie, daarenboven is het ook nog een onrechtmatige daad, bij eegalease zaken doen zij immers melding maken van een niet bestaande overeenkomst, die is immers vernietigd, of Dexia het daar nu mee eens is of niet.

Wat Dexia nu wil bereiken met dit alles is natuurlijk duidelijk, hun zaak ligt niet zo voor de hand als zij doen voorkomen, het is zeer de vraag of hun argumenten stand houden ter zitting.
Dus de optie voor Dexia op dit moment is dreigen, intimideren en dommertje spelen, negeer zoveel mogelijk alle post, creëer onzekerheid en wacht af, alles wat binnenkomt zonder rechterlijke uitspraak is meegenomen.

Mensen blijf bij je standpunten, nee is nee, laat het gebeuren dek jezelf in met goede bijstand en laat ze maar komen.


Ton

Gesloten